Najlepsze bronie | Walka | GTA V Poradnik GTA V

Statystki broni znajdziesz w prawym górnym rogu ekranu - Najlepsze bronie | Walka | GTA V - GTA V - poradnik do gry
Statystki broni znajdziesz w prawym górnym rogu ekranu

Noszony sprzęt możesz wybierać wciskając LB/L1, a następnie przełączając się między typami broni. W sytuacji, gdy masz więcej rodzajów tego samego typu przełączasz się między nimi lewym i prawym przyciskiem kierunkowym. Zwracaj także uwagę na miejsca, w których strzelasz. Gdy wystrzelisz na radarze zauważysz małe czerwone kółko określające zasięg słyszalności strzału. Każdy wróg, który znajduje się w zasięgu zareaguje na strzał i zostanie uświadomiony o twojej obecności. Dodatkowo, jeśli w zasięgu hałasu znajduje się policja, to ona również zainteresuje się strzelającym. Warto zawsze stosować tłumik, by zmniejszać ryzyko wyłapania.

Walka wręcz

Jeśli planujesz walczyć wręcz zaopatrz się w nóż, który jest zdecydowanie najlepszą bronią białą. Pałka policyjna, młotek czy kij bejsbolowy są i wolniejsze, mniej skuteczne i cięższe w zdobyciu. Nóż wyraźnie nad nimi góruje. Ponadto jest bardzo tani i dostępny praktycznie od początku gry. Wraz z aktualizacją towarzysząca wydaniu gry na nowe platformy do rozgrywki dodano także siekierę, przy pomocy której walka będzie charakteryzowała się szczególną posoką, albowiem rany nią zadawane są wręcz masakryczne, a krwi nie brakuje. To, czy jest lepsza chociażby od poczciwego noża, trudno ocenić, ale jedno wiadomo na pewno - wprowadza pewien powiew świeżości i pozwala chociażby zabawić się w rasowego rzeźnika-mordercę. Jest dostępna do zakupienia w sklepach od czasu zaliczenia misji Trevor Philips Industries.

Pistolet

Zdecydowanie najlepszy wyborem z pistoletów ręcznych jest AP Pistol. Obowiązkowo powinieneś także powiększyć mu magazynek. Świetna broń, która jest lepsza nawet od pistoletów maszynowych! Spokojnie możesz na niej polegać, jeśli akurat nie możesz sobie pozwolić na karabin. Stun gun z kolei służy bardziej rozrywce niż konkretnym działaniom. Możesz całkowicie go zignorować, ale bywa przydatny, gdy nie chcesz zabić celu (np. misje Trevora jako łowca głów u Maude). Strzela jednak bardzo wolno (ok. raz na cztery sekundy).

SMG

Maszynówki są raczej zbędne w arsenale. Jeśli masz AP Pistol, to przewyższa on wszystkie pod niemal każdym względem. Jeśli jednak chcesz je używać to obowiązkowo zapisz się do Rockstar Social Clubu. Dostaniesz wtedy, za darmo, Assault SMG dla każdej postaci w Ammu-Nation (będzie wisieć na ścianie po prawej).

Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...