Walki z użyciem broni palnej | Walka | GTA V Poradnik GTA V

Walki z użyciem broni palnej

Używanie zasłon jest niezwykle istotne - Walki z użyciem broni palnej | Walka | GTA V - GTA V - poradnik do gry
Używanie zasłon jest niezwykle istotne

Jedną z najważniejszych rzeczy, którą warto opanować do perfekcji w trakcie staczania potyczek z użyciem broni palnej, jest chowanie się za dobrymi zasłonami. Uchronią Cię one przed zniszczeniem pancerza i utratą energii życiowej i jest o tyle ważne, że zdrowie bohaterów może odrodzić się samoczynnie co najwyżej do połowy wartości paska zdrowia i tylko gdy zapewnimy im dłuższą chwilę spokoju. Przy doborze zasłon staraj się wyszukiwać te, które nie mogą zostać zniszczone (unikaj np. skrywania się za pojazdami czy drewnianymi płotkami) i w razie potrzeby pomagaj też sobie opcją prowadzenia tzw. ślepego ostrzału, czyli bez wychylania się zza zasłony.

Rozpoczynając grę każdy z Twoich bohaterów będzie dysponował prawdopodobnie jedynie pistoletem. Kolejne bronie teoretycznie można kupować w sklepach Ammu-Nation, ale najlepiej jest je za darmo odbierać w trakcie wykonywania głównych i pobocznych misji. Gra niemal nigdy nie wymusi na Tobie wyruszenia na misję bez przygotowania i jeśli dane zadanie tego wymaga to zazwyczaj bez poniesienia żadnych kosztów otrzymasz stosowne uzbrojenie.

Zostało jeszcze 52% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...