Pamiątki z Vinewood - Mark | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V Poradnik GTA V

Vinewood Souvenirs - Mark (Pamiątki z Vinewood - Mark)

Dostępność: Trevor - Pamiątki z Vinewood - Mark | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V - GTA V - poradnik do gry

Dostępność: Trevor

Lokalizacja: Misja ta staje się dostępna po zaliczeniu opcjonalnego zadania Nigel i pani Thornhill. W trakcie przemierzania Los Santos możesz zauważyć pokazany na dołączonym screenie duży pomarańczowy okrąg, który prowadzi do pola golfowego zlokalizowanego w północno-zachodniej części miasta (teren klubu golfowego Los Santos).

Najlepiej będzie pozbyć się Marka i jego ochroniarzy z wykorzystaniem broni palnej - Pamiątki z Vinewood - Mark | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V - GTA V - poradnik do gry
Najlepiej będzie pozbyć się Marka i jego ochroniarzy z wykorzystaniem broni palnej

Celem tej misji jest pozyskanie kija golfowego będącego własnością Marka Fostenburga. Polecam wjechać pojazdem na teren pola golfowego (możesz to uczynić rozpoczynając w pobliżu okolic wejścia do głównego budynku), maksymalnie zbliżyć się do celebryty. Zabić Fostenburga i jego ochroniarzy, najlepiej z wykorzystaniem dobrej broni maszynowej. Nie polecam natomiast bawić się w pościg za celebrytą, bo nie pozwoli ci to zaliczyć misji w 100 procentach. Po zdobyciu cennego kija golfowego zgub policyjny pościg i wysłuchaj rozmowy z Nigelem.

Nagrody za ukończenie misji: brak

Wymagania do ukończenia misji w 100%:

  • Under Par - Musisz zdobyć kij golfowy w czasie krótszym niż 30 sekund. Postaraj się podjechać jak najszybciej do miejsca pobytu celebryty i pozyskać kij golfowy jeszcze przed rozprawieniem się z jego wszystkimi ochroniarzami.
  • Hole in One - Musisz zabić Marka trafieniem w głowę.
  • FOUR! - Musisz zabić Marka oraz jego trzech ochroniarzy.