Zasoby | Bunkry | Gunrunning w GTA V Poradnik GTA V

Wskaźnik zasobów może osiągnąć maksymalną liczbę 100 jednostek. Aby pozyskać zasoby, które przeznaczysz na badania/produkcje możesz zdecydować się na jedną z dwóch opcji:

Podobnie jak przy innych biznesach, możesz zdobywać zasoby wykonując liczne misje - Zasoby | Bunkry | Gunrunning w GTA V - GTA V - poradnik do gry

Kradzież zasobów

Podobnie jak przy innych biznesach, możesz zdobywać zasoby wykonując liczne misje. Ich przebieg i poziom złożoności jest bardzo różny. Niektóre zadania są proste, wymagają zgubienie policji, przechwycenie wozu, czy dotarcie w określone miejsce. W grze są jednak o wiele trudniejsze zadania, które opierają się np. na szturmowaniu Humane Lab czy kradzieży czołga.

Większość zadań będziesz w stanie wykonać samodzielnie. Za pozytywne zakończenie zadania, zyskasz 20 zasobów. Zdecydowanie warto jednać robić zadania w większej grupce - każdy biorący udział w misji gracz ma szansę zdobyć dodatkowe 20 jednostek zasobów. Dodatkowo, większa ilość graczy umożliwi ukończenie trudniejszych zadań.

Zakup zasobów

Tutaj wybór jest bardzo prosty. Jak w wielu kwestiach, pieniądze potrafią przyspieszyć wiele kwestii - również w przypadku pozyskiwania zasobów. Za 15.000$ możesz natychmiastowo zakupić 20 jednostek zasobów. Wystarczy, że zapłacisz 75.000$ i twój wskaźnik będzie pełny.

Wykorzystanie zasobów

Zasoby można przeznaczyć na opracowywanie technologii lub produkcje. Zostało to szerzej omówione w stosownych rozdziałach tego poradnika. Tymczasem warto się przyjrzeć tempu wykorzystywania zasobów w ramach produkcji:

Ilość ulepszeń w bunkrze

Czas wykorzystywania zasobów

Brak ulepszeń

1 jednostka co 60 sekund

Bunkier częściowo ulepszony

1 jednostka co ok. 72 sekundy

W pełni ulepszony

1 jednostka co 84 sekundy

Innymi słowy, pełna ilość zasobów w bunkrze bez ulepszeń zostanie zużyta w czasie ok. 1 godziny 40 minut. Tymczasem w pełni ulepszony bunkier zużyje wszystkie zasoby w czasie 2 godzin, 20 minut. Jak się łatwo domyślić, ulepszenia są bardzo przydatne, ponieważ nie musimy co chwilę odnawiać zasobów i możliwe jest skupienie się na innych mechanizmach gry.