Cyberpunk 2077: Na skróty - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz dokładny opis przejścia misji pobocznej Na skróty (Small Man, Big Mouth).

Zadanie dostępne wyłącznie dla postaci posiadających przeszłość Punk (Street Kid). Kirk, jeden z fixerów Night City, dzwoni do V, proponuje robotę i chce spotkać się w El Coyote Cojo. Przyjmij zaproszenie i udaj się do baru na spotkanie z Kirkiem.

1 - Cyberpunk 2077: Na skróty - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Spotkaj się z Kirkiem w El Coyote Cojo (Meet with Kirk at El Coyote Cojo)

Kirkowi zależy na rzeczach z furgonetki, która została zaparkowana na terenie gangu Valentinos - Cyberpunk 2077: Na skróty - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Kirkowi zależy na rzeczach z furgonetki, która została zaparkowana na terenie gangu Valentinos. Twoim zadaniem będzie zdobycie wszczepów bojowych schowanych w wannie i dostarczenie ich do fixera. Udaj się na miejsce wskazane przez Kirka.

Zneutralizuj strażników (Defeat the Guards)

Furgonetka jest w pobliskim garażu jednak dookoła aż roi się od zbirów Valentinos - Cyberpunk 2077: Na skróty - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Furgonetka jest w pobliskim garażu jednak dookoła aż roi się od zbirów Valentinos. Do środka możesz dostać się na kilka sposobów: przez parking (2 przeciwników na zewnątrz) lub przeskakując przez ogrodzenie po lewej stronie (niestrzeżona boczna ściana budynku).

Możesz działać po cichu i metodycznie eliminować członków gangu lub skorzystać z ulubionego typu broni - wybór należy do Ciebie - Cyberpunk 2077: Na skróty - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Możesz działać po cichu i metodycznie eliminować członków gangu lub skorzystać z ulubionego typu broni - wybór należy do Ciebie. Jeśli chcesz skorzystać z broni snajperskiej, dogodny punkt strzelecki znajdziesz na dachu garażu.

Sprawdź, co jest w furgonetce (See what's inside the truck)

Gdy uda Ci się uporać ze wszystkimi przeciwnikami, wejdź do garażu i otwórz pakę furgonetki - Cyberpunk 2077: Na skróty - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy uda Ci się uporać ze wszystkimi przeciwnikami, wejdź do garażu i otwórz pakę furgonetki. W środku zamiast obiecanych wszczepów bojowych znajdziesz tanie podróbki ciuchów - Kirk nie był zbyt dobrze poinformowany. Idź skonfrontować się z fixerem.

Wróć do Kirka (Return to Kirk)

Kirk nie miał zbyt wiele szczęścia i wpadł w ręce Valentinos - Cyberpunk 2077: Na skróty - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Kirk nie miał zbyt wiele szczęścia i wpadł w ręce Valentinos. Gangsterzy przyznają się, że sprzedali fixerowi lewe informacje, by się go pozbyć. Możesz uniknąć walki z tymi przeciwnikami, jeśli pozwolisz się upokorzyć.

W innym wypadku czeka Cię ciężka potyczka z dobrze uzbrojonymi zbirami - Cyberpunk 2077: Na skróty - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W innym wypadku czeka Cię ciężka potyczka z dobrze uzbrojonymi zbirami. Jeśli chcesz walczyć, celuj w głowę, by jak najszybciej pozbyć się chociaż jednego z przeciwników. Nastepnie schowaj się za jakąś przeszkodą i wykończ pozostałych wrogów. W nagrodę za wykonanie tego zadania otrzymasz pokaźną ilość punktów doświadczenia.