Cyberpunk 2077: Palący interes - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

W Cyberpunk 2077 możesz odkrywać misje poboczne po prostu eksplorując świat gry. Dzięki nim możesz zdobywać dodatkowe punkty doświadczenia, przedmioty oraz pieniądze. Na tej stronie naszego poradnika znajdziesz dokładny opis misji Palący interes (Burning Desire). Dowiesz się jak ją rozpocząć, co należy zrobić oraz jakich zakończeń możesz się spodziewać

Solucja

Jak zacząć: ukończyć zadanie Pierwsza zasada Afterlife - Cyberpunk 2077: Palący interes - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jak zacząć: ukończyć zadanie Pierwsza zasada Afterlife

Misję znajdziesz w Watson, w dzielnicy Little China.

1 - Cyberpunk 2077: Palący interes - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gryMusisz odnaleźć mężczyznę, który biega przed budynkiem i krzyczy - Cyberpunk 2077: Palący interes - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Musisz odnaleźć mężczyznę, który biega przed budynkiem i krzyczy. Jest dość widoczny, ponieważ nie ma na sobie spodni. Przy okazji podbiegnie do ciebie, gdy tylko się zbliżysz.

Mężczyzna poprosi cię o pomoc. Od ciebie zależy ile jesteś w stanie zrobić.

Złe zakończenie

Jeśli zaczniesz zagadywać mężczyznę, pytać o problem albo po prostu się nim nie zainteresujesz - wybuchnie - Cyberpunk 2077: Palący interes - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeśli zaczniesz zagadywać mężczyznę, pytać o problem albo po prostu się nim nie zainteresujesz - wybuchnie. Zostanie z tego tylko kilka rozrzuconych części ciała.

Mężczyzna może umrzeć jedynie jeśli będziesz zwlekać z pomocą, gdy już z nim porozmawiasz. Nic nie stanie mu się jeśli będziesz jedynie mijał go na ulicy. W takim przypadku nadal będzie biegał i czekał na twoją pomoc.

Dobre zakończenie

Aby pomóc mężczyźnie nie wdawaj się w rozmowę - Cyberpunk 2077: Palący interes - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Aby pomóc mężczyźnie nie wdawaj się w rozmowę. Po prostu zgódź się i biegnij do auta. Najszybciej jak możesz zawieź go do wskazanego ripperdoca.

To zadanie zakończy się, gdy mężczyzna do Ciebie zadzwoni - Cyberpunk 2077: Palący interes - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

To zadanie zakończy się, gdy mężczyzna do Ciebie zadzwoni. To nastąpi kilka godzin później. Możesz ten czas wykorzystać na misję albo po prostu przeczekać. W trakcie rozmowy otrzymasz pieniądze - 1480.