Cyberpunk 2077: Monostruna - jak odblokować? Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 podpowiadamy jak odblokować Monostrunę - Monowire. Może ona być pomocna w staczaniu walk na krótkim dystansie. Opisujemy na jakich zasadach działa monostruna, a także jak i po co ulepszać monostrunę.

Monostruna (Monowire) z wyglądu może przypominać garotę np - Cyberpunk 2077: Monostruna - jak odblokować? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Monostruna (Monowire) z wyglądu może przypominać garotę np. z serii Hitman. Jej zastosowanie w grze Cyberpunk 2077 jest jednak inne - monostrunę można przyrównać do energetycznego lassa. Monostruna rozwija się w trakcie ataku i może być używana do jednoczesnego atakowania okolicznych przeciwników. Jest to w rezultacie bardzo dobre narzędzie do walki na krótkim dystansie, które w pewnym stopniu może zastępować używanie np. broni białej czy strzelb.

1 - Cyberpunk 2077: Monostruna - jak odblokować? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Monostrunę kupuje się u ripperdoca, przy czym oferta zakupu może być początkowo niedostępna - Cyberpunk 2077: Monostruna - jak odblokować? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Monostrunę kupuje się u ripperdoca, przy czym oferta zakupu może być początkowo niedostępna. Musisz awansować reputację V co najmniej do 20 poziomu. Dla przypomnienia reputację możesz zwiększać dzięki zaliczaniu questów i kontraktów, a także reagowaniu na prośby NCPD o wsparcie w walce z przestępczością. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na osobnej stronie Reputacja w naszym przewodniku po grze.

Cena Monostruny jest uzależniona od jej poziomu jakości i tym samym od jej statystyk:

  1. Rzadka (Rare) Monostruna powinna kosztować około 15000 kredytów.
  2. Bardzo rzadka (Epic) Monostruna powinna kosztować około 25000 kredytów.
  3. Legendarna (Legendary) Monostruna powinna kosztować około 100000 kredytów.
Monostrunę najłatwiej można aktywować wybierając ją z rozwijanego menu wyposażenia, aczkolwiek powinna się też załączyć jeśli wciśniesz przycisk ataku nie mając ustawionej żadnej innej broni - Cyberpunk 2077: Monostruna - jak odblokować? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Monostrunę najłatwiej można aktywować wybierając ją z rozwijanego menu wyposażenia, aczkolwiek powinna się też załączyć jeśli wciśniesz przycisk ataku nie mając ustawionej żadnej innej broni. Monostruna teoretycznie nie potrzebuje amunicji ani żadnych innych zapasów, ale ciągłe korzystanie z monostruny stopniowo ją osłabia. W celu jej zregenerowania musisz zaprzestać chwilowo jej używania i zaczekać aż odzyska zapas energii.

Monostruna może sprawdzać się do odcinania kończyn wrogów i możliwe są również ich dekapitacje, przy czym dochodzi do nich zazwyczaj dopiero w momencie śmierci atakowanego przeciwnika.

Monostruna może zostać ulepszona poprzez zainstalowanie w niej jednego z wielu dostępnych modów (odnajduje się je w świecie gry lub np - Cyberpunk 2077: Monostruna - jak odblokować? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Monostruna może zostać ulepszona poprzez zainstalowanie w niej jednego z wielu dostępnych modów (odnajduje się je w świecie gry lub np. kupuje u ripperdoca). Tematem tym zdecydowanie warto zainteresować się, gdyż dzięki modyfikacji możesz zwiększyć obrażenia zadawane przez Monostrunę lub zapewnić sobie nakładanie na przeciwników negatywnych statusów. W przykładzie z powyższego obrazka mod Monostruny jest w stanie umożliwić zadawanie obrażeń chemicznych, które zatruwają trafianych przeciwników.

Dodatkowe informacje - Cyberpunk 2077: Monostruna - jak odblokować? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Dodatkowe informacje:

  1. Skuteczność działania Monostruny jest zwiększana dzięki inwestowaniu punktów rozwoju w atrybut Opanowanie. Każdy punkt tego atrybutu zwiększa obrażenia zadawane Monostruną o 3.
  2. Korzystanie z Monostruny pozwala zdobywać xp umiejętności Walki uliczne. Jest to dobry sposób jeśli chcesz szybko rozwinąć tę kategorię umiejętności i zdobyć nagrody powiązane z awansowaniem jej na wyższe poziomy.