Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca

Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Cyberpunk 2077: Zawsze masz przejebane - quest pochodzenia Korp - solucja Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz opis przejścia głównego questu Zawsze masz przejebane - The Corpo-Rat. Jest to zadanie wprowadzające do kampanii dla V o wybranej przeszłości Korp (Corpo).

Temat wyboru przeszłości głównego bohatera dokładniej opisaliśmy na stronie Wybór pochodzenia postaci - jak wpływa na grę?. Wprowadzenia dla pochodzeń Nomada i Punk znajdziesz na osobnych stronach naszego opisu przejścia gry.

Porozmawiaj z Jackie Wellesem

Rozpoczynasz grę w wieżowcu Arasaka Tower w dzielnicy Corpo Plaza w City Center wymiotując przed lustrem w publicznej toalecie - Cyberpunk 2077: Zawsze masz przejebane - quest pochodzenia Korp - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Rozpoczynasz grę w wieżowcu Arasaka Tower w dzielnicy Corpo Plaza w City Center wymiotując przed lustrem w publicznej toalecie.

Otrzymasz informację o połączeniu telefonicznym od Jackiego Wellesa. Wciśnij przycisk odebrania połączenia żeby zainicjować rozmowę telefoniczną.

Udaj się do biura Jenkinsa

Wyjdź z toalety i wyrusz w stronę biura Jenkinsa, czyli przełożonego V - Cyberpunk 2077: Zawsze masz przejebane - quest pochodzenia Korp - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wyjdź z toalety i wyrusz w stronę biura Jenkinsa, czyli przełożonego V. Wejdź do windy. Podczas podróżowania windą zadzwoni Jenkins - ponownie zdecyduj się na wciśnięcie przycisku odebrania połączenia.

W trakcie rozmowy telefonicznej z Jenkinsem po raz pierwszy możesz wybrać opcję dialogową obarczoną limitem czasu. Jeśli nie zdążysz z wybraniem odpowiedzi, to V po prostu nie odezwie się i w przypadku tego questu nie będzie to miało wpływu na dalszy przebieg wydarzeń.

Po wyjściu z windy możesz zaliczyć opcjonalną rozmowę lub od razu dokończyć podróż do biura przechodząc po drodze przez skaner - Cyberpunk 2077: Zawsze masz przejebane - quest pochodzenia Korp - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po wyjściu z windy możesz zaliczyć opcjonalną rozmowę lub od razu dokończyć podróż do biura przechodząc po drodze przez skaner.

Usiądź i porozmawiaj z Jenkinsem

Po dotarciu do biura Jenkinsa usiądź na fotelu i zaczekaj aż zakończy spotkanie - Cyberpunk 2077: Zawsze masz przejebane - quest pochodzenia Korp - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po dotarciu do biura Jenkinsa usiądź na fotelu i zaczekaj aż zakończy spotkanie. W trakcie rozmowy dowiesz się o problemie, który będziesz musiał dla niego rozwiązać.

Odbierz od Jenkinsa drzazgę z danymi - Datashard. Zawiera ona wszystkie informacje na temat osoby do likwidacji - Susan Abernathy. Oprócz tego zabierz gotówkę.

Przeczytaj raport na osobistym terminalu

Oprócz nowych głównych celów misji otrzymasz też opcjonalny cel dotyczący odwiedzenia stanowiska pracy V - Cyberpunk 2077: Zawsze masz przejebane - quest pochodzenia Korp - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Oprócz nowych głównych celów misji otrzymasz też opcjonalny cel dotyczący odwiedzenia stanowiska pracy V. Przejdź ponownie przez skaner żeby powrócić do ogólnodostępnej części biurowej. Po drodze zaczepi cię Carter i możesz dowolnie zareagować. Oprócz tego wysłuchaj kolejnej rozmowy z Jackiem.

Wejdź do biura V i usiądź na fotelu - Cyberpunk 2077: Zawsze masz przejebane - quest pochodzenia Korp - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wejdź do biura V i usiądź na fotelu. Możesz:

  1. Zajrzeć do szuflady i obejrzeć kartę Trauma Team Card oraz zażyć boostera.
  2. Załączyć komputer dotykając ekranu. Cel misji dotyczy przejrzenia pliku (zakładka Files), ale możesz też odczytać wiadomości ze skrzynki odbiorczej.

Dodatkowo możesz pogadać z Harrym i doradzić mu jak ma się zachować.

Dotrzyj do garażu AV

Musisz wyruszyć teraz do garażu statków powietrznych - Cyberpunk 2077: Zawsze masz przejebane - quest pochodzenia Korp - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Musisz wyruszyć teraz do garażu statków powietrznych. Wejdź do maszyny latającej Jenkinsa, która rozpocznie przelot do The Lizzie's Bar.

W trakcie lotu możesz załączyć wiadomości, wypić drinka oraz zaliczyć rozmowę z doradcą życiowym (Life Coach).

Po wylądowaniu zatrzyma cię grupa zbiorów - Cyberpunk 2077: Zawsze masz przejebane - quest pochodzenia Korp - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po wylądowaniu zatrzyma cię grupa zbiorów. Czeka cię tu mały wybór - możesz ich zignorować i nie reagować agresją lub wcisnąć przycisk pobicia kilku z nich w walce wręcz (odbywa się to automatycznie, bez twojego udziału). Nie jest to ważna decyzja i nie wpłynie na dalszy przebieg questu.

Wejdź do baru Lizzie's

Wyrusz w stronę wejścia do baru od strony dachu - Cyberpunk 2077: Zawsze masz przejebane - quest pochodzenia Korp - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wyrusz w stronę wejścia do baru od strony dachu. Po rozmowie z ochroniarzem zostaniesz wpuszczony do środka. Dotrzyj do miejsca, w którym przebywa Jackie. Przekaż mu drzazgę z danymi i opcjonalnie wypij alkohol.

Finałowa część tego zadania jest liniowa. Pojawią się agenci Arasaki. Zostaniesz zwolniony z korporacji, a także pozbawiony wszystkich wszczepów i kredytów, które posiadałeś na koncie. Na szczęście żadna z opcji zachowania nie doprowadzi do walki. Quest wkrótce zakończy się. Po obejrzeniu scenek przerywnikowych rozpocznie się nowa główna misja Ostatnia taka robota - The Rescue.