Cyberpunk 2077: Ukryte zakończenie Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Z tej strony dowiesz się, jak wygląda finał gry Cyberpunk 2077, po odblokowaniu specjalnego, ukrytego zakończenia.

V decyduje się nie narażać swoich przyjaciół i wraz z Johnny'm udaje się na, wydawać by się mogło, samobójczą misję do Arasaka Tower. Celem wyprawy do wieży jest oczywiście punkt dostępu do Mikoshi.

Legenda tego miasta (Don't Fear The Reaper)

Sekretne zakończenie gry Cyberpunk 2077 będzie najtrudniejszym wyzwaniem, z jakim przyjdzie Ci się zmierzyć w trakcie rozgrywki. Należy tutaj także zaznaczyć fakt, że na wykonanie tego zadania masz tylko jedno podejście. Jeśli zginiesz po drodze do Mikoshi, na ekranie pojawią się napisy końcowe.

Na każdym piętrze Arasaka Tower czeka Cię walka z wysokolevelowymi, świetnie uzbrojonymi przeciwnikami, dlatego warto dobrze się przygotować - zdobyć możliwie jak najwyższy poziom doświadczenia, zainwestować w dobrej jakości wyposażenie, wszczepy i modyfikacje - Cyberpunk 2077: Ukryte zakończenie - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Na każdym piętrze Arasaka Tower czeka Cię walka z wysokolevelowymi, świetnie uzbrojonymi przeciwnikami, dlatego warto dobrze się przygotować - zdobyć możliwie jak najwyższy poziom doświadczenia, zainwestować w dobrej jakości wyposażenie, wszczepy i modyfikacje.

Głównym celem samotnej wyprawy do Arasaka Tower jest oczywiście Mikoshi - Cyberpunk 2077: Ukryte zakończenie - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Głównym celem samotnej wyprawy do Arasaka Tower jest oczywiście Mikoshi. Zanim jednak tam dotrzesz, będziesz musiał zmierzyć się z największym wrogiem Johnny'ego Silverhanda - Adamem Smasherem. Dokładny opis starcia z bossem Adam Smasher i wiele porad związanych z walką znajdziesz na osobnej stronie naszego poradnika, w rozdziale Bossowie.

Po podłączeniu do Mikoshi, pojawisz się w Cyberprzestrzeni i będziesz mieć okazję spotkać się z Johnnym i Alt - Cyberpunk 2077: Ukryte zakończenie - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po podłączeniu do Mikoshi, pojawisz się w Cyberprzestrzeni i będziesz mieć okazję spotkać się z Johnny'm i Alt. Jak się okaże, Alt bez uprzedzenia użyła Soulkillera i zdołała rozdzielić osobowości V i Silverhanda w momencie, gdy V podłączył się do Mikoshi. Teraz jest już tylko engramem.

Gdy już wydaje się, że wszystko poszło tak, jak trzeba, Alt ma jednak złą wiadomość - Cyberpunk 2077: Ukryte zakończenie - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy już wydaje się, że wszystko poszło tak, jak trzeba, Alt ma jednak złą wiadomość. Zapomniała, że ciało V też jest czynnikiem, a przez zmiany, jakie wprowadził Relic, inwazyjne leki i osłabiony system immunologiczny, nie będzie mogła ustabilizować stanu V i wkrótce po skopiowaniu jego osobowości, umrze. Ciało V nie należy już do niego, lecz do Silverhanda.

Według szacunkowych obliczeń Alt, V pozostało około pół roku życia - Cyberpunk 2077: Ukryte zakończenie - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Według szacunkowych obliczeń Alt, V pozostało około pół roku życia. Możesz teraz podjąć ważną decyzję, która wpłynie na zakończenie gry Cyberpunk 2077 - pozwolić Johnny'emu zająć ciało V lub wrócić do ciała jako V i przeżyć w Night City ostatnie miesiące.

Ukryte zakończenie - różnice

Pozwalając Johnnyemu przejąć ciało V, przejdziesz do zakończenia Nowy świt gaśnie (New Dawn Fades), które nie będzie niczym różnić się od tego, które można zobaczyć w zakończeniu nomadzkim - Cyberpunk 2077: Ukryte zakończenie - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Pozwalając Johnny'emu przejąć ciało V, przejdziesz do zakończenia Nowy świt gaśnie (New Dawn Fades), które nie będzie niczym różnić się od tego, które można zobaczyć w zakończeniu nomadzkim. Johnny złoży hołd V i opuści Night City.

Największą (i jedyną) różnicę zobaczysz, gdy V wróci do swojego ciała, w misji Spójrz na to miasto z góry (Path of Glory) - Cyberpunk 2077: Ukryte zakończenie - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Największą (i jedyną) różnicę zobaczysz, gdy V wróci do swojego ciała, w misji Spójrz na to miasto z góry (Path of Glory). V zostaje szefem Afterlife, a gdy udasz się do klubu na spotkanie z klientem, Rogue będzie czekać na Ciebie przy barze (w zakończeniu Johnny'ego wydarzenia potoczyły się inaczej).

Dalszy przebieg tego zakończenia jest taki sam - Cyberpunk 2077: Ukryte zakończenie - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Dalszy przebieg tego zakończenia jest taki sam. V spotyka się z klientem o pseudonimie Mr. Blye Eyes, a następnie akcja przenosi się do punktu libracyjnego L1 Ziemia-Księżyc, przestrzeni kosmicznej w pobliżu Kryształowego Pałacu. V aktywuje autopilota i wychodzi w przestrzeń kosmiczną.