Kreator postaci w Cyberpunk 2077 Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na początku rozgrywki w Cyberkpunku 2077 będziesz zmuszony do stworzenia własnej postaci. Możesz wpłynąć na jej wygląd, płeć, głos oraz styl. W trakcie rozgrywki będziesz mógł modyfikować wygląd swojego bohatera poprzez wszczepy i różnorodne ubrania.

Zdefiniowanie typu ciała

W grze Cyberpunk 2077 nie wybiera się odgórnie narzuconej męskiej lub kobiecej postaci - Kreator postaci w Cyberpunk 2077 - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W grze Cyberpunk 2077 nie wybiera się odgórnie narzuconej męskiej lub kobiecej postaci. Zamiast tego definiuje się typ ciała na bazie własnych preferencji. Gra pozwala również na wybór czy kreowana postać ma przemawiać głosem mężczyzny czy kobiety.

Oczywiście w dalszym ciągu możliwe jest utworzenie "klasycznego" mężczyzny lub kobiety, aczkolwiek jest to jedna z wielu dostępnych opcji. Jeżeli po przystąpieniu do właściwej gry zapragniesz dalszych zmian, to będziesz mógł dokonać korekt jak V ma wyglądać.

Co mogę zmienić?

Wygląd bohatera/lub bohaterki będzie można dostosować do własnych preferencji - Kreator postaci w Cyberpunk 2077 - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wygląd bohatera/lub bohaterki będzie można dostosować do własnych preferencji. Dostępne opcje modyfikacji obejmują m.in.:

  1. Kolor skóry
  2. Wygląd i kolor oczu.
  3. Wygląd nosa.
  4. Wygląd uszu.
  5. Wygląd ust.
  6. Wygląd szczęki.
  7. Wygląd brody.
  8. Wizualizację obecności modyfikacji ciała (z wyglądu mogą przypominać np. blizny)
  9. Fryzurę.

Gra pozwala również na wybranie głosu postaci. Nie obowiązują tu żadne ograniczenia płci. Postać o wyglądzie przypominającym w większym stopniu mężczyznę może przemawiać głosem kobiety i na odwrót. Warto zaznaczyć, że postacie niezależne nigdy nie odnoszą się do protagonisty na bazie jego płci. Sterowana postać jest po prostu nazywana V.

Osobną kwestią związaną z utworzeniem bohatera są genitalia kreowanej postaci. W tym przypadku będzie obowiązywało ograniczenie polegające na tym, że genitalia powiązane zostaną z typem budowy ciała tworzonej postaci.

Startowe atrybuty

Jednym z kroków w ramach utworzenia nowej postaci jest wybór startowych wartości dla jej głównych atrybutów - Kreator postaci w Cyberpunk 2077 - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jednym z kroków w ramach utworzenia nowej postaci jest wybór startowych wartości dla jej głównych atrybutów. Dysponujesz ograniczoną liczbą punktów rozwoju, tak więc konieczne jest poważne zastanowienie się nad jak najlepszym rozdziałem punktów.

Makijaż i piercing

Tworząc postać możesz nadać jej charakterystyczny wygląd poprzez makijaż i kolczyki - Kreator postaci w Cyberpunk 2077 - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Tworząc postać możesz nadać jej charakterystyczny wygląd poprzez makijaż i kolczyki. Od Ciebie zależy co dasz swojej postaci i jak ona będzie z tym wyglądać.

Czy moge stworzyć postać o niebinarnej tożsamości (np. transseksualną)??

W Cyberpunku 2077 będziesz mógł stworzyć postać jakąkolwiek sobie zamarzysz - Kreator postaci w Cyberpunk 2077 - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W Cyberpunku 2077 będziesz mógł stworzyć postać jakąkolwiek sobie zamarzysz. Twórcy obiecują, że każdy gracz będziesz mógł stworzyć bohatera jakiego sobie wymarzy, czy to mężczyznę, kobietę czy osobę o niebinarnej tożsamości. Oznacza to, że w grze będziemy mogli zmienić płeć bohatera i dostosować ją do swoich preferencji.