Cyberpunk 2077: Wielki sen/Playing for Time - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 14 grudnia 2020

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz dokładny opis przejścia misji Wielki sen (Playing for Time).

Johnny Silverhand został złapany przez Adama Smashera, a następnie przyprowadzony do cesarza Saburo, a ten każe podłączyć go do soulkillera. Po tych wydarzeniach V budzi się na złomowisku śmieci, w stanie krytycznym.

Podejdź do nieznajomego (Approach the stranger)

Twoim oczom ukaże się cyfrowe środowisko w którym zauważysz czerwoną postać, która przypomina Johnnyego Silverhanda - Cyberpunk 2077: Wielki sen/Playing for Time - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Twoim oczom ukaże się cyfrowe środowisko w którym zauważysz czerwoną postać, która przypomina Johnny'ego Silverhanda. Idź za nim, a gdy klepniesz go w ramię, ta dziwna sekwencja dobiegnie końca.

Wygrzeb się (Dig Yourself out)

V obudzi się na miejskim wysypisku śmieci - Cyberpunk 2077: Wielki sen/Playing for Time - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

V obudzi się na miejskim wysypisku śmieci. Najwidoczniej został uznany za zmarłego po tym, jak został zastrzelony przez DeShawna i wyrzucony, by zgnił pod warstwą śmieci. Coś jednak przywróciło go do życia. Wygrzeb się spod gruzu i podczołgaj nieco do przodu.

Zostaniesz złapany przez Dextera i podciągnięty przed oblicze Takemury (ochroniarza Arasaki) i będziesz świadkiem morderstwa DeShawna - Cyberpunk 2077: Wielki sen/Playing for Time - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zostaniesz złapany przez Dextera i podciągnięty przed oblicze Takemury (ochroniarza Arasaki) i będziesz świadkiem morderstwa DeShawna. Po chwili Takemura zadzwoni do Yorinobu z informacją, że znalazł zabójcę jego ojca.

Zabij motocyklistów (Neutralize the motorcyclists)

Takemura wsadzi Cię do samochodu, a następnie uratuje życie V jakimś mocnym dopalaczem - Cyberpunk 2077: Wielki sen/Playing for Time - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Takemura wsadzi Cię do samochodu, a następnie uratuje życie V jakimś mocnym dopalaczem. Gdy zostaniecie zaatakowani przez motocyklistów, dostaniesz do ręki broń i będziesz musiał się z nimi rozprawić. Strzelaj w pojazd, by spowodować wybuch.

Jeden z uzbrojonych w długie szpony robotów zabójców wskoczy na maskę samochodu - Cyberpunk 2077: Wielki sen/Playing for Time - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeden z uzbrojonych w długie szpony robotów zabójców wskoczy na maskę samochodu. Możesz postarać się go zabić, ale napastnik i tak zostanie powstrzymany przez czołowe zderzenie samochodu z bilboardem.

Gdy Takemura zapyta o znajomego lekarza powiedz, że Viktor na pewno wam pomoże - Cyberpunk 2077: Wielki sen/Playing for Time - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy Takemura zapyta o znajomego lekarza powiedz, że Viktor na pewno wam pomoże. Zadzwoń po Delamaina, by taksówka zabrała was do jego kliniki.

Po dłuższym przerywniku filmowym V obudzi się w klinice Viktora i opowie mu o dziwnym śnie, o tym, że wcielił się w kogoś innego i co tam robił - Cyberpunk 2077: Wielki sen/Playing for Time - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po dłuższym przerywniku filmowym V obudzi się w klinice Viktora i opowie mu o dziwnym śnie, o tym, że wcielił się w kogoś innego i co tam robił. Viktor wyjaśni, że to nie był żaden sen tylko wspomnienia, a V ma w głowie konstrukt Johnny'ego Silverhanda i to co przeżył, to była jego przeszłość. Co gorsza, Viktor poinformuje V, że biochip to bomba z opóźnionym zapłonem i nie zostało mu zbyt wiele czasu, najwyżej kilka tygodni. Po pewnym czasie konstrukt Silverhanda zostanie całkowicie przekopiowany do jego mózgu i jego świadomość zostanie w końcu wymazana.

Jeśli chcesz dokładnie wiedzieć jak do tego doszło możesz poprosić Viktora o to, by opowiedział Ci wszystko ze szczegółami.

Opuść mieszkanie (Leave the apartment)

Porozmawiaj z Johnnym - Cyberpunk 2077: Wielki sen/Playing for Time - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Porozmawiaj z Johnny'm. Po krótkim przerywniku V weźmie lekarstwo, by zablokować niechcianego intruza, który wtargnął do jego umysłu. Gdy będziesz w mieszkaniu możesz wykonać kilka dodatkowych czynności. Zadzwoni do Ciebie Takemura i zaprosi na spotkanie do restauracji Tom's Diner. Wyjdź z mieszkania i udaj się we wskazane miejsce.

Spotkaj się z Takemurą (Meet with Takemura)

Wejdź do restauracji i podejdź do stolika przy którym siedzi Takemura - Cyberpunk 2077: Wielki sen/Playing for Time - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wejdź do restauracji i podejdź do stolika przy którym siedzi Takemura. Mężczyzna wyjaśni, że uratował V, bo potrzebuje jego pomocy. Takemura najwyraźniej dowiedział się, że to Yorinobu zamordował swojego ojca i chce dokonać zemsty, a pomóc ma mu w tym Evelyn Parker, która niestety uciekła z miasta i zatarła za sobą wszelkie ślady. By przekonać V do współpracy wyjaśnia, że korporacja Arasaka, jako producent chipa, może ocalić jego życie. W trakcie rozmowy otrzymasz dostęp do dwóch głównych misji.

  1. Zadanie Dom lalek (Automatic Love) związane z próbą odszukania Evelyn Parker;
  2. Zadanie Na rozdrożach (Ghost Town) związane z klubem Afterlife i współpracą z Rouge, dawną przyjaciółką Johnny'ego Silverhanda, która może pomóc przekonać Andersa Hellmana.
Po dłuższej rozmowie, Takemura wyjdzie z restauracji, a jego miejsce zajmie Johnny - Cyberpunk 2077: Wielki sen/Playing for Time - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po dłuższej rozmowie, Takemura wyjdzie z restauracji, a jego miejsce zajmie Johnny. Jak sam stwierdzi, już ochłonął i nie pragnie już zabić V lecz współpracować z nim, a nawet pomóc z Rogue. W taki sposób misja Wielki Sen (Playing for Time) dobiegnie końca.