Cyberpunk 2077: Wielki sen/Playing for Time - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz dokładny opis przejścia misji Wielki sen (Playing for Time).

Johnny Silverhand został złapany przez Adama Smashera, a następnie przyprowadzony do cesarza Saburo, a ten każe podłączyć go do soulkillera. Po tych wydarzeniach V budzi się na złomowisku śmieci, w stanie krytycznym.

Podejdź do nieznajomego (Approach the stranger)

Twoim oczom ukaże się cyfrowe środowisko w którym zauważysz czerwoną postać, która przypomina Johnnyego Silverhanda - Cyberpunk 2077: Wielki sen/Playing for Time - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Twoim oczom ukaże się cyfrowe środowisko w którym zauważysz czerwoną postać, która przypomina Johnny'ego Silverhanda. Idź za nim, a gdy klepniesz go w ramię, ta dziwna sekwencja dobiegnie końca.

Wygrzeb się (Dig Yourself out)

V obudzi się na miejskim wysypisku śmieci - Cyberpunk 2077: Wielki sen/Playing for Time - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

V obudzi się na miejskim wysypisku śmieci. Najwidoczniej został uznany za zmarłego po tym, jak został zastrzelony przez DeShawna i wyrzucony, by zgnił pod warstwą śmieci. Coś jednak przywróciło go do życia. Wygrzeb się spod gruzu i podczołgaj nieco do przodu.

Zostaniesz złapany przez Dextera i podciągnięty przed oblicze Takemury (ochroniarza Arasaki) i będziesz świadkiem morderstwa DeShawna - Cyberpunk 2077: Wielki sen/Playing for Time - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zostaniesz złapany przez Dextera i podciągnięty przed oblicze Takemury (ochroniarza Arasaki) i będziesz świadkiem morderstwa DeShawna. Po chwili Takemura zadzwoni do Yorinobu z informacją, że znalazł zabójcę jego ojca.

Zabij motocyklistów (Neutralize the motorcyclists)

Takemura wsadzi Cię do samochodu, a następnie uratuje życie V jakimś mocnym dopalaczem - Cyberpunk 2077: Wielki sen/Playing for Time - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Takemura wsadzi Cię do samochodu, a następnie uratuje życie V jakimś mocnym dopalaczem. Gdy zostaniecie zaatakowani przez motocyklistów, dostaniesz do ręki broń i będziesz musiał się z nimi rozprawić. Strzelaj w pojazd, by spowodować wybuch.

Jeden z uzbrojonych w długie szpony robotów zabójców wskoczy na maskę samochodu - Cyberpunk 2077: Wielki sen/Playing for Time - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeden z uzbrojonych w długie szpony robotów zabójców wskoczy na maskę samochodu. Możesz postarać się go zabić, ale napastnik i tak zostanie powstrzymany przez czołowe zderzenie samochodu z bilboardem.

Gdy Takemura zapyta o znajomego lekarza powiedz, że Viktor na pewno wam pomoże - Cyberpunk 2077: Wielki sen/Playing for Time - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy Takemura zapyta o znajomego lekarza powiedz, że Viktor na pewno wam pomoże. Zadzwoń po Delamaina, by taksówka zabrała was do jego kliniki.

Po dłuższym przerywniku filmowym V obudzi się w klinice Viktora i opowie mu o dziwnym śnie, o tym, że wcielił się w kogoś innego i co tam robił - Cyberpunk 2077: Wielki sen/Playing for Time - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po dłuższym przerywniku filmowym V obudzi się w klinice Viktora i opowie mu o dziwnym śnie, o tym, że wcielił się w kogoś innego i co tam robił. Viktor wyjaśni, że to nie był żaden sen tylko wspomnienia, a V ma w głowie konstrukt Johnny'ego Silverhanda i to co przeżył, to była jego przeszłość. Co gorsza, Viktor poinformuje V, że biochip to bomba z opóźnionym zapłonem i nie zostało mu zbyt wiele czasu, najwyżej kilka tygodni. Po pewnym czasie konstrukt Silverhanda zostanie całkowicie przekopiowany do jego mózgu i jego świadomość zostanie w końcu wymazana.

Jeśli chcesz dokładnie wiedzieć jak do tego doszło możesz poprosić Viktora o to, by opowiedział Ci wszystko ze szczegółami.

Opuść mieszkanie (Leave the apartment)

Porozmawiaj z Johnnym - Cyberpunk 2077: Wielki sen/Playing for Time - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Porozmawiaj z Johnny'm. Po krótkim przerywniku V weźmie lekarstwo, by zablokować niechcianego intruza, który wtargnął do jego umysłu. Gdy będziesz w mieszkaniu możesz wykonać kilka dodatkowych czynności. Zadzwoni do Ciebie Takemura i zaprosi na spotkanie do restauracji Tom's Diner. Wyjdź z mieszkania i udaj się we wskazane miejsce.

Spotkaj się z Takemurą (Meet with Takemura)

Wejdź do restauracji i podejdź do stolika przy którym siedzi Takemura - Cyberpunk 2077: Wielki sen/Playing for Time - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wejdź do restauracji i podejdź do stolika przy którym siedzi Takemura. Mężczyzna wyjaśni, że uratował V, bo potrzebuje jego pomocy. Takemura najwyraźniej dowiedział się, że to Yorinobu zamordował swojego ojca i chce dokonać zemsty, a pomóc ma mu w tym Evelyn Parker, która niestety uciekła z miasta i zatarła za sobą wszelkie ślady. By przekonać V do współpracy wyjaśnia, że korporacja Arasaka, jako producent chipa, może ocalić jego życie. W trakcie rozmowy otrzymasz dostęp do dwóch głównych misji.

  1. Zadanie Dom lalek (Automatic Love) związane z próbą odszukania Evelyn Parker;
  2. Zadanie Na rozdrożach (Ghost Town) związane z klubem Afterlife i współpracą z Rouge, dawną przyjaciółką Johnny'ego Silverhanda, która może pomóc przekonać Andersa Hellmana.
Po dłuższej rozmowie, Takemura wyjdzie z restauracji, a jego miejsce zajmie Johnny - Cyberpunk 2077: Wielki sen/Playing for Time - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po dłuższej rozmowie, Takemura wyjdzie z restauracji, a jego miejsce zajmie Johnny. Jak sam stwierdzi, już ochłonął i nie pragnie już zabić V lecz współpracować z nim, a nawet pomóc z Rogue. W taki sposób misja Wielki Sen (Playing for Time) dobiegnie końca.