Cyberpunk 2077: Technik - gotowy build postaci Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz jeden z proponowanych, gotowych buildów dla swojej postaci. Podpowiadamy jak najlepiej rozdać punkty atrybutów, jakie wybrać wyposażenie i modyfikacje oraz na jakie atuty (perki) się zdecydować.

Jednym z najciekawszych rodzajów broni palnej dostępnej w grze Cyberpunk 2077 jest broń typu Tech: broń kinetyczna, strzelająca potężnymi pociskami napędzanymi przez impulsy elektromagnetyczne. Bronie typu Tech mają daleki zasięg i potrafią przebijać się przez różnego rodzaju powierzchnie jak np. ścianki czy kontenery. Co więcej, Zdolności Techniczne rozwijane w proponowanym buildzie pozwolą Ci na tworzenie potężnych przedmiotów, a także przydatnych modyfikacji.

Kreacja postaci

W trakcie tworzenia postaci w grze Cyberpunk 2077 otrzymasz 7 punktów, które będziesz mógł rozdzielić pomiędzy pięcioma głównymi atrybutami. Należy tutaj zaznaczyć fakt, że nie możesz przydzielić ich wszystkich do jednego atrybutu, ponieważ limit każdego z nich w kreatorze postaci został ustawiony na 6. Proponujemy rozdzielić punkty atrybutów w następujący sposób:

  1. Zdolności Techniczne (Technical Ability): 6 punktów;
  2. Refleks (Reflexes): 6 punktów;
  3. Budowa Ciała (Body): 4 punkty.

Upewnij się, że w trakcie tworzenia nowej postaci wykorzystałeś wszystkie dostępne punkty atrybutów. Jeśli tego nie zrobisz, niewykorzystane punkty atrybutów przepadną.

Główne atrybuty

Głównymi atrybutami dla proponowanego buildu postaci w grze Cyberpunk 2077 będą Zdolności Techniczne (Technical Ability) i Refleks (Reflexes). Resztę punków atrybutów warto przeznaczyć w Budowę Ciała (Body).

  1. Zdolności Techniczne (Technical Ability): atrybut ten umożliwia korzystanie z broni typu Tech, a także odpowiada za zwiększenie wartości Pancerza postaci i umiejętność otwierania zamków;
  2. Refleks (Reflexes): atrybut ten odpowiada przede wszystkim za mobilność i szansę na trafienie krytyczne (+1% na każdy poziom), ale także odblokowuje dostęp do najważniejszych atutów (perków) karabinów;
  3. Budowa Ciała (Body): dodatkowy atrybut, w który warto zainwestować pozostałe punkty, ale dopiero po wymaksowaniu wcześniej wspominanych atrybutów głównych. Budowa ciała zwiększa przede wszystkim poziom zdrowia postaci i jej wytrzymałość.

Najważniejsze atuty (perki)

W poniższych tabelach wyszczególniamy wszystkie najważniejsze atuty (perki), na które powinieneś zwrócić uwagę w trakcie rozwijania swojej postaci w grze Cyberpunk 2077. Atuty te będą miały kluczowe znacznie i w znacznym stopniu wpływają na skuteczność opisywanego tutaj buildu Technika.

Zdolności Techniczne (Technical Ability) - Inżyniera (Engineering)

W zasięgu (Cant Touch This) - Cyberpunk 2077: Technik - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W zasięgu (Can't Touch This)

Jesteś odporny na efekty rzucanych przez Ciebie granatów.

11 na 10 (Up to 11) - Cyberpunk 2077: Technik - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

11 na 10 (Up to 11)

Pozwala naładować bronie typu Tech do 75%/100% ich pojemności.

Piorun (Lightning Bolt) - Cyberpunk 2077: Technik - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Piorun (Lightning Bolt)

Szansa na trafienie krytyczne z broni typu Tech jest większa o 3%/6%/10%.

Tesla - Cyberpunk 2077: Technik - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Tesla

Mnożnik naładowania broni typu Tech jest większy o 15%/35%/55%.

Zaklinacz broni (Gun Whisperer) - Cyberpunk 2077: Technik - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zaklinacz broni (Gun Whisperer)

W pełni naładowanie bronie typu Tech nie strzelają automatycznie.

Turboładowanie (Lickety Split) - Cyberpunk 2077: Technik - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Turboładowanie (Lickety Split)

Czas ładowania broni typu Tech jest zmniejszony o 10%/20%.

Broń Gaussa (Ubercharge) - Cyberpunk 2077: Technik - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Broń Gaussa (Ubercharge)

W pełni naładowana broń typu Tech zadaje o 50% więcej obrażeń.

Siła przebicia (Fuck All Walls) - Cyberpunk 2077: Technik - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Siła przebicia (Fuck All Walls)

Zmniejsza o 30% poziom naładowania broni typu Tech niezbędny do przebicia ścian.

Swobodny przepływ (Superconductor) - Cyberpunk 2077: Technik - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Swobodny przepływ (Superconductor)

Broń typu Tech ignoruje Pancerz.

Prowizorka (Revamp) - Cyberpunk 2077: Technik - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Prowizorka (Revamp)

Bronie typu Tech zadają o 25% więcej obrażeń. Obrażenia naładowaną bronią zostają zwiększone o 10% (+1% za każdy kolejny punkt atutu).

Zdolności Techniczne (Technical Ability) - Wytwarzanie (Crafting)

Mechanik (Mechanic) - Cyberpunk 2077: Technik - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Mechanik (Mechanic)

Rozmontowywanie przedmiotów dostarcza więcej komponentów.

Młody Technik (True Craftsmen) - Cyberpunk 2077: Technik - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Młody Technik (True Craftsmen)

Umożliwia wytwarzanie Rzadkich przedmiotów.

Technik polowy (Field Technician) - Cyberpunk 2077: Technik - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Technik polowy (Field Technician)

Wytwarzane bronie zadają o 2.5%/5% więcej obrażeń.

Epicki warsztat (Grease Monkey) - Cyberpunk 2077: Technik - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Epicki warsztat (Grease Monkey)

Umożliwia wytwarzanie Epickich przedmiotów.

Optymalizacja kosztów (Cost Optimization) - Cyberpunk 2077: Technik - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Optymalizacja kosztów (Cost Optimization)

Wytwarzanie przedmiotów zużywa o 15%/30% mniej komponentów.

Nic się nie marnuje (Waste Not Want Not) - Cyberpunk 2077: Technik - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Nic się nie marnuje (Waste Not Want Not)

Podczas rozmontowywania otrzymujesz z powrotem modyfikacje zamontowane w przedmiotach.

Mistrz nad mistrze (Edgerunner Artisan) - Cyberpunk 2077: Technik - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Mistrz nad mistrze (Edgerunner Artisan)

Umożliwia wytwarzanie Legendarnych przedmiotów.

Najwyższa jakość (Cutting Edge) - Cyberpunk 2077: Technik - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Najwyższa jakość (Cutting Edge)

Parametry wytwarzanych broni związane z obrażeniami zostają zwiększone o 5%.

Refleks (Reflexes) - Karabiny (Assault)

Daleki strzał (Long Shot)

Obrażenia wyrządzane przeciwnikom za pomocą karabinu są tym większe, im większa jest odległość od przeciwników.

W samą dziesiątkę (Bullseye) - Cyberpunk 2077: Technik - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W samą dziesiątkę (Bullseye)

Strzały oddane z karabinu w widoku celowania zadają o 10% więcej obrażeń.

Stoicki spokój (Savage Stoic) - Cyberpunk 2077: Technik - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Stoicki spokój (Savage Stoic)

Gdy stoisz w miejscu i strzelasz z karabinu, zadajesz obrażenia większe o 35%.

Kule z jego imieniem (Named Bullets) - Cyberpunk 2077: Technik - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Kule z jego imieniem (Named Bullets)

Krytyczne obrażenia podczas strzelania z karabinów są większe o 35%.

Egzekutor (Executioner) - Cyberpunk 2077: Technik - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Egzekutor (Executioner)

Obrażenia zadane przeciwnikom ze zdrowiem powyżej 50% za pomocą karabinu są większe o 25%.

Pewna ręka (Nerves of Steel) - Cyberpunk 2077: Technik - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Pewna ręka (Nerves of Steel)

Karabiny snajperskie i karabiny precyzyjne zadają dodatkowo 20%/30% obrażeń przy trafieniu w głowę.

Budowa Ciała (Body) - Wysportowanie (Athletics)

Niezabijalność (Invicible) - Cyberpunk 2077: Technik - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Niezabijalność (Invicible)

Zwiększa Zdrowie o 10%/20%/30%.

Podzielna uwaga (Divided Attention) - Cyberpunk 2077: Technik - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Podzielna uwaga (Divided Attention)

Przeładowanie staje się możliwe również w czasie wślizgu, sprintu i przeskakiwania.

Epimorfoza (Epimorphozis) - Cyberpunk 2077: Technik - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Epimorfoza (Epimorphozis)

Poza walką zdrowie regeneruje się do 70%/80%/90% swojej maksymalnej wartości.

Wyposażenie

W grze Cyberpunk 2077 znajdziesz całą masę wyposażenia. Statystyki znajdowanych przedmiotów będą w większości przypadków losowe dlatego warto wiedzieć na co zwracać uwagę w trakcie wyboru odpowiedniej broni i ubrania.

Broń

Główną bronią w proponowanym buildzie będzie karabin precyzyjny typu Tech, jak np. Widowmaker lub M-179E Achilles. Zwróć uwagę na to, by broń oferowała jak najwyższy mnożnik ładowania i mnożnik obrażeń przy trafieniu w głowę. Nie bez znaczenia będzie również dodatkowy bonus do szansy na trafienie krytyczne. Jeśli jesteś zainteresowany Legendarnym karabinem M-179E Achilles, możesz kupić go u handlarza bronią w Śródmieściu (trzeba wjechać windą na 4 piętro budynku).

W trakcie rozgrywki w Cyberpunk 2077 znajdziesz całą masę ubrań jednak szczególną uwagę warto zwracać na przedmioty, które posiadają premię do szansy na trafienie krytyczne, a także do obrażeń krytycznych - Cyberpunk 2077: Technik - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Ubranie

W trakcie rozgrywki w Cyberpunk 2077 znajdziesz całą masę ubrań jednak szczególną uwagę warto zwracać na przedmioty, które posiadają premię do szansy na trafienie krytyczne, a także do obrażeń krytycznych.

W grze Cyberpunk 2077 Gracze mają możliwość dodatkowego modyfikowania wszczepów, broni, a także ubrań, by w jeszcze lepszym stopniu dopasować postać do własnego stylu gry - Cyberpunk 2077: Technik - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Najważniejsze modyfikacje

W grze Cyberpunk 2077 Gracze mają możliwość dodatkowego modyfikowania wszczepów, broni, a także ubrań, by w jeszcze lepszym stopniu dopasować postać do własnego stylu gry. W trakcie wyboru odpowiednich modyfikacji szczególną uwagę należy zwrócić na te mody, które zwiększają szansę na trafienie krytyczne, obrażenia krytyczne, a także obrażenia od trafień w głowę.

Modyfikacje broni

Przy doborze modyfikacji do broni warto zwrócić uwagę na trzy propozycje: Kickass, Pacyfikator oraz Penetrator.

  1. Kickass (Crunch): zwiększa ogólne obrażenia broni o 6/7/8/9/10 (w zależności od jakości modu). Do kupienia u każdego handlarza bronią;
  2. Pacyfikator (Pacifier): zwiększa obrażenia krytyczne o 6/8/10/12% (w zależności od jakości modu). Do kupienia u każdego handlarza bronią.
  3. Penetrator: zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 2/3/4/5/6% (w zależności od jakości modu). Do kupienia u każdego handlarza bronią.
Przy doborze modyfikacji do ubrania warto zwrócić uwagę na trzy propozycje: Bully, Deadeye oraz Fortuna - Cyberpunk 2077: Technik - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Modyfikacje ubrania

Przy doborze modyfikacji do ubrania warto zwrócić uwagę na trzy propozycje: Bully, Deadeye oraz Fortuna.

  1. Bully: zwiększa obrażenia krytyczne o 30%. Można go znaleźć w trakcie wykonywania zadania głównego Rozpoznanie wzorca (I Walk the Line) lub kupić u handlarza (dopiero na wyższym poziomie doświadczenia postaci);
  2. Deadeye: Szansa na trafienie krytyczne +15%, Obrażenia krytyczne +30%. Do kupienia u handlarza ubraniami np. w Japantown;
  3. Fortuna: szansa na trafienie krytyczne +15%. Do kupienia u handlarzy w Centrum, na wyższym poziomie doświadczenia.
Analiza Trajektorii (Trajectory Analysis) to jedno z najlepszych modyfikacji do Kiroshi, które możesz zdobyć w grze Cyberpunk 2077 - Cyberpunk 2077: Technik - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Modyfikacja do Kiroshi

Analiza Trajektorii (Trajectory Analysis) to jedno z najlepszych modyfikacji do Kiroshi, które możesz zdobyć w grze Cyberpunk 2077. Dzięki tej modyfikacji, obrażenia od trafień w głowę zostają zwiększone o 50%. Analizę Trajektorii możesz kupić u Viktora, po spłaceniu długu.

1 - Cyberpunk 2077: Technik - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Porady ogólne

2 - Cyberpunk 2077: Technik - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
  1. Jeśli wybrałeś atut W samą dziesiątkę (Bullseye) pamiętaj, że wyrządzasz większe obrażenia przy korzystaniu z przybliżenia;
  2. Pamiętaj, że z broni typu Tech możesz strzelać od razu lub naładować strzał, by wyrządzić większe obrażenia;
  3. Strzały z broni typu Tech przebijają się przez przeszkody dzięki czemu możesz zestrzelić przeciwników chowających się np. za kontenerem lub ścianą;
  4. Po naładowaniu broni staraj się trafić w głowę lub czuły punkt przeciwnika, by wyrządzić możliwe jak najwyższe obrażenia.