Cyberpunk 2077: Na czarną godzinę - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajduje się opis przejścia pobocznego questu Na czarną godzinę - Violence. Poniższa solucja omawia spotkanie z Lizzy Wizzy. Dowiesz się też na temat możliwych wariantów spotkania z Liamem i podzielenia się z Lizzy wynikami śledztwa.

Odblokowanie zadania

Jak zacząć quest: Misję tę możesz rozpocząć jakiś czas po ukończeniu głównego zadania Mieszkanie nr 303 - Cyberpunk 2077: Na czarną godzinę - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jak zacząć quest: Misję tę możesz rozpocząć jakiś czas po ukończeniu głównego zadania Mieszkanie nr 303. Musisz zaczekać na otrzymanie wiadomości od nieznanej osoby. Odszukaj tę wiadomość w swoim telefonie. Nadawca nie odpowie na próbę kontaktu. Z wiadomości dowiesz się o chęci spotkania z V w No-Tell Motel.

No-Tell Motel znajduje się w dzielnicy Kabuki w Watson - Cyberpunk 2077: Na czarną godzinę - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

No-Tell Motel znajduje się w dzielnicy Kabuki w Watson. Wyjdź po schodach na górę i dotrzyj do pokoju numer 210. Czeka cię tu spotkanie z Lizzy Wizzy. Z rozmowy dowiesz się, że Lizzy obawia się, że jej chłopak Liam Northom zdradza ją. Możesz zaoferować pomoc w znalezieniu ewentualnych dowodów na zdradę Liama. Możesz od razu zgodzić się lub najpierw porozmawiać o zapłacie.

Odnalezienie Liama w klubie Riot

Klub Riot znajduje się w dzielnicy Little China w Watson - Cyberpunk 2077: Na czarną godzinę - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Klub Riot znajduje się w dzielnicy Little China w Watson. Lokal musisz odwiedzić w godzinach wieczornych (po 18:00) i w razie potrzeby skorzystaj z opcji przyśpieszenia upływu czasu.

Opcjonalnie możesz wypytać się bramkarza przy wejściu do klubu oraz barmana o Liama (zapłać 2000 kredytów za informację lub użyj opcji zastraszenia - atrybut Budowa ciała). Są to opcjonalne rozmowy. Liam przebywa w sekcji dla VIP-ów. Możesz tam dotrzeć jedną z dwóch wind.

1 - Cyberpunk 2077: Na czarną godzinę - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Najprostszy sposób na przeprowadzenie śledztwa to wejście w interakcję z komputerem ochrony (obrazek 1) - Cyberpunk 2077: Na czarną godzinę - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Najprostszy sposób na przeprowadzenie śledztwa to wejście w interakcję z komputerem ochrony (obrazek 1). Przejdź do zakładki Sieci lokalnej (Local Network) i wybierz opcję Zdalnego przejęcia (Remote Takeover). Pozwoli ci to przełączyć się na podgląd kamery ochrony. Powinna ona być zwrócona na Liama (obrazek 2), dzięki czemu podsłuchasz jego rozmowę i dowiesz się jakie ma plany.

Masz dwa główne warianty zachowania - Cyberpunk 2077: Na czarną godzinę - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Masz dwa główne warianty zachowania:

  1. Ściągnięcie danych monitoringu - Musisz wejść w interakcję z terminalem komputerowym.
  2. Konfrontacja z Liamem - W dotarciu do loży VIP-ów może ci pomóc odnaleziona obok przepustka pracownika. Podczas rozmowy z Liamem możesz podjąć próbę zastraszenia go i przekazania łapówki w zamian za zachowanie jego planów dla siebie. Musisz się liczyć z tym, że źle poprowadzona rozmowa może doprowadzić do walki z Liamem.

Rozmowa telefoniczna z Lizzy

Zadzwoń do Lizzy - Cyberpunk 2077: Na czarną godzinę - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zadzwoń do Lizzy. Rozmowa z nią może przebiegać inaczej jeśli zamordowałeś Liama. Generalnie jednak masz dwie opcje zachowania:

  1. Skłamanie, że Liam ma "jedynie" romans (pierwsza opcja dialogowa).
  2. Powiedzenie Lizzy prawdy, że Liam chce stworzyć jej kopię (druga opcja dialogowa).

Niezależnie jak się zachowasz quest zostanie zakończony.

Opcjonalne drugie spotkanie z Lizzy

Jeśli wyjawiłeś Lizzy prawdę na temat Liama, to spodziewaj się kolejnego telefonu od niej i prośby o ponowne spotkanie w No-Tell Motel - Cyberpunk 2077: Na czarną godzinę - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeśli wyjawiłeś Lizzy prawdę na temat Liama, to spodziewaj się kolejnego telefonu od niej i prośby o ponowne spotkanie w No-Tell Motel. Po dotarciu do jej pokoju motelowego ustalisz, że Lizzy zamordowała Liama. Możesz zachować się na 2 sposoby:

  1. Pomóc Lizzy w pozbyciu się ciała Liama. Podnieś zwłoki i dotrzyj z nimi np. do kontenera na śmieci.
  2. Odmówić Lizzy rozwiązania jej "świeżego problemu".