Wybór poziomu trudności w Cyberpunk 2077 Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Rozpoczynając grę Cyberpunk 2077 pewnie zastanawiasz się jaki poziom trudności będzie dla Ciebie najlepszy. Wszystko zależy od tego jak często grywasz w podobne produkcje i na czym Ci tak naprawdę zależy. Najniższy tryb trudności jest przygotowany z myślą o niedzielnych graczach, którzy nie są zbytnio przystosowani do ciągłej walki i celowania. Jeśli jednak uważasz się za starego wyjadacza twórcy przygotowali dla Ciebie tryb hardcore.

Tryb hardcore a brak interfejsu

Tryb hardcore nie tylko wzmocni twoich wrogów, ale również pozbawi Cię interfejsu. To dodatkowe utrudnienie, które sprawi, że nie będziesz widział, np. ile obrażeń zabierasz przeciwnikowi danym strzałem.

Poziom trudności a eksploracja

Poziom trudności w żaden sposób Cię nie ogranicza - Wybór poziomu trudności w Cyberpunk 2077 - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Poziom trudności w żaden sposób Cię nie ogranicza. Od początku rozgrywki możesz poruszać się po całym świecie przygotowanym przez twórców gry. Musisz jednak uważać na przeciwników, który nie będą patrzeć na to, na którym jesteś poziomie. Jeśli wejdziesz na ich teren zaatakują Cię bez zbędnego gadania.

Poziom trudności a styl gry

Autorzy gry Cyberpunk 2077 dążą do tego żeby gra oferowała zbliżony poziom wyzwania niezależnie od preferowanego stylu rozgrywki. Możliwe więc będzie stworzenie silnej postaci specjalizującej się np. w bezpośredniej walce, skradaniu czy hakowaniu. Żaden styl gry nie ma być faworyzowany. Służy to temu żeby gracz mógł wybrać swoje ulubione ustawienia, a nie żeby zmuszony był zainteresować się tymi zapewniającymi najmniej problematyczną rozgrywkę.

Brak skalowania poziomów przeciwników

Jako, że w grze Cyberpunk 2077 nie ma skalowania poziomu przeciwników musisz uważać gdzie podróżujesz. Jeśli na początku rozgrywki wpadniesz na wysokopoziomowych przeciwników bierz nogi za pas.

Poziom doświadczenia wrogów podobnie jak w Wiedźminie 3 wyświetlany jest obok ich nazw. Pozwala to łatwiej określić czy sterowana postać na danym stadium rozwoju ma realistyczne szanse na wyjście zwycięsko z danego starcia.