Cyberpunk 2077: Brick - jak go uwolnić? Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz rozwiązanie zagadki uwolnienia Bricka. Podjęciem się jej rozwiązania możesz zająć się w trakcie zaliczania głównej misji Bilet wstępu - The Pickup.

Uwolnienie więzionego Bricka to jeden z opcjonalnych celów wspomnianego głównego zadania Bilet wstępu - Cyberpunk 2077: Brick - jak go uwolnić? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Uwolnienie więzionego Bricka to jeden z opcjonalnych celów wspomnianego głównego zadania Bilet wstępu. Cel dotyczący oswobodzenia mężczyzny możesz otrzymać w trakcie przeprawy przez budynek All Foods, niezależnie od tego czy doprowadziłeś do spotkania z Royce'em czy też nie. Brick przetrzymywany jest w pokazanym na obrazku zamkniętym pomieszczeniu.

Rozejrzyj się w pobliżu Bricka za laptopem, z którym można wejść w interakcję - Cyberpunk 2077: Brick - jak go uwolnić? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Rozejrzyj się w pobliżu Bricka za laptopem, z którym można wejść w interakcję.

Zacznij przeglądać wiadomości ze skrzynki odbiorczej - Cyberpunk 2077: Brick - jak go uwolnić? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zacznij przeglądać wiadomości ze skrzynki odbiorczej. Jedna z nich zawiera kod do drzwi - 9691. Powróć z nim do drzwi i wprowadź go na klawiaturze obok nich.

W Bricka wycelowana jest mina - pułapka laserowa - Cyberpunk 2077: Brick - jak go uwolnić? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W Bricka wycelowana jest mina - pułapka laserowa. Musisz ją rozbroić żeby ostatecznie uratować mężczyznę. Można tego dokonać na kilka sposobów.

Pierwszy sposób to zwrócenie się w stronę miny i rozbrojenie jej - Cyberpunk 2077: Brick - jak go uwolnić? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Pierwszy sposób to zwrócenie się w stronę miny i rozbrojenie jej. Wymagane jest żeby V miał co najmniej 7 punktów atrybutu Zdolności techniczne (Tech Ability).

Drugi sposób to załączenie skanera i podjęcie próby rozbrojenia miny dzięki zdalnemu hakowaniu - to akcja Disarm zużywająca 2 RAM-u - Cyberpunk 2077: Brick - jak go uwolnić? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Drugi sposób to załączenie skanera i podjęcie próby rozbrojenia miny dzięki zdalnemu hakowaniu - to akcja Disarm zużywająca 2 RAM-u.

Trzeci sposób to wrócenie się do poprzedniego obszaru i odnalezienie detonatora - Cyberpunk 2077: Brick - jak go uwolnić? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Trzeci sposób to wrócenie się do poprzedniego obszaru i odnalezienie detonatora. Możesz wybrać opcję rozbrojenia ładunku.

Jeśli zdołałeś otworzyć pomieszczenie i ocalić Bricka przed śmiercią to podziękuje ci za pomoc i będziesz mógł spotkać go w dalszej części gry - Cyberpunk 2077: Brick - jak go uwolnić? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeśli zdołałeś otworzyć pomieszczenie i ocalić Bricka przed śmiercią to podziękuje ci za pomoc i będziesz mógł spotkać go w dalszej części gry.

Do ponownego spotkania z Brickiem może konkretnie dojść podczas zaliczania pobocznej misji Second Conflict powiązanej z postacią Kerryego Eurodynea - Cyberpunk 2077: Brick - jak go uwolnić? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Do ponownego spotkania z Brickiem może konkretnie dojść podczas zaliczania pobocznej misji Second Conflict powiązanej z postacią Kerry'ego Eurodyne'a. Misję tę odblokowuje się w późnej fazie kampanii.

Bricka spotkasz w klubie Totentanz należącym do gangu Maelstrom. Będzie on wdzięczny za uratowanie mu życia i poszukiwana Nancy będzie mogła opuścić klub bez konieczności staczania walk z gangsterami z Maelstrom.