Cyberpunk 2077: Kwestia czasu - Zagadka z komputerem Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Ta strona poradnika do gry Cyberpunk 2077 zawiera opis przejścia zagadki z komputerem Randy'ego, którą rozwiązuje się w ramach pobocznej misji Kwestia czasu - The Hunt. To tytuł drugiego pobocznego questu powiązanego z postacią detektywa River Warda.

Dla przypomnienia zaliczeniem zagadki z laptopem zajmiesz się niedługo po dotarciu do miejsca zamieszkania Joss Kutcher, czyli matki zaginionego Randyego - Cyberpunk 2077: Kwestia czasu - Zagadka z komputerem - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Dla przypomnienia zaliczeniem zagadki z laptopem zajmiesz się niedługo po dotarciu do miejsca zamieszkania Joss Kutcher, czyli matki zaginionego Randy'ego. Po przepytaniu kobiety V i River przejdą do przyczepy, w której mieszka Randy.

Nie musisz zbadać 100% przedmiotów znajdujących się w przyczepie. Nasz opis przejścia skupia się na czynnościach wymaganych do kontynuowania śledztwa.

Najważniejszy ślad potrzebny do posunięcia śledztwa do przodu to laptop w sypialni - znajdziesz go pod łóżkiem - Cyberpunk 2077: Kwestia czasu - Zagadka z komputerem - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Najważniejszy ślad potrzebny do posunięcia śledztwa do przodu to laptop w sypialni - znajdziesz go pod łóżkiem. Po odnalezieniu laptopa bohaterowie postanowią sprawdzić jego zawartość.

Laptop jest zabezpieczony i możesz uzyskać do niego dostęp na 2 sposoby - Cyberpunk 2077: Kwestia czasu - Zagadka z komputerem - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Laptop jest zabezpieczony i możesz uzyskać do niego dostęp na 2 sposoby:

  1. Włamać się do laptopa - Jest to możliwe tylko jeśli V ma co najmniej 9 punktów atrybutu Inteligencja.
  2. Poszukać hasła do laptopa - Zainteresuj się gramofonem z powyższego obrazka. Ostatnia odtwarzana piosenka to Liberum Arbitrium i to jest właśnie hasło.
Zacznij od przejrzenia wszystkich 8 Wiadomości (Messages) i 3 Plików (Files) - Cyberpunk 2077: Kwestia czasu - Zagadka z komputerem - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zacznij od przejrzenia wszystkich 8 Wiadomości (Messages) i 3 Plików (Files). Każda pozycja powinna załączyć jakiś krótki komentarz. Przejdź następnie do sekcji Sieć (Net) gdzie powinna być już załadowana strona Drugs Are Bad. Kliknij na czerwonym obrazku na lewo od tekstu, dzięki czemu zostaniesz przeniesiony na stronę Tony's Shelter.

Na stronie Tonys Shelter sprawdź sekcje Join Us (dołącz do nas) i Pliki (Files) - Cyberpunk 2077: Kwestia czasu - Zagadka z komputerem - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Na stronie Tony's Shelter sprawdź sekcje Join Us (dołącz do nas) i Pliki (Files). Ważniejsza jest ta druga - widoczny będzie tytuł filmu, który już wcześniej mogłeś znaleźć zapisany na laptopie Randy'ego.

Zamknij zakładkę Sieć i powróć do głównej zakładki Pliki (Files) - Cyberpunk 2077: Kwestia czasu - Zagadka z komputerem - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zamknij zakładkę Sieć i powróć do "głównej" zakładki Pliki (Files). Zainteresuj się kreskówką, czyli plikiem ZAL_KRES_VIDEO - ATT_CART_VIDEO. Bohaterowie zauważą, że oba pliki posiadają identyczne nazwy.

Jeśli posiadasz co najmniej 12 punktów atrybutu Inteligencja, to możesz pozyskać IP Harrisa, ale jest to opcjonalny cel i nie wpłynie na twoje szanse odnalezienia Randy'ego. Zagadkę zawsze kończy ponowna rozmowa z Joss.