Cyberpunk 2077: XP/doświadczenie - jak szybciej zdobywać? Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 podpowiadamy jak szybciej zdobywać punkty doświadczenia niezbędne do awansowania postacią na kolejne poziomy. Znajdziesz też ogólne wskazówki jak gromadzić XP dla poszczególnych umiejętności po to żeby je dalej rozwijać.

W grze Cyberpunk 2077 punkty doświadczenia najszybciej możesz gromadzić w mało oryginalny sposób - zaliczając zadania - Cyberpunk 2077: XP/doświadczenie - jak szybciej zdobywać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W grze Cyberpunk 2077 punkty doświadczenia najszybciej możesz gromadzić w mało oryginalny sposób - zaliczając zadania. Mowa tu o głównych i pobocznych questach, kontraktach, a także dodatkowych wydarzeniach na mapie, do których zalicza się m.in. reagowanie na rozboje na terenie miasta i neutralizowanie kryjówek zorganizowanych grup przestępczych.

Wszystkie rodzaje aktywności nagradzane są XP, przy czym oczywiście na największy przyrost punktów doświadczenia możesz liczyć rozwiązując dłuższe i ważniejsze zadania.

Punkty doświadczenia przyznawane są też za eliminowanie przeciwników, przy czym najlepiej jest to połączyć z questami po to żeby ilość otrzymywanych każdorazowo punktów była jak najwyższa.

XP możesz też gromadzić za częste wykonywanie drobnych czynności - Cyberpunk 2077: XP/doświadczenie - jak szybciej zdobywać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

XP możesz też gromadzić za częste wykonywanie drobnych czynności. Pojedynczy przyrost XP jest w takim przypadku bardzo niewielki, ale czynności możesz bardzo często powtarzać i za każdym otrzymasz trochę punktów doświadczenia. Do tej kategorii zaliczają się przede wszystkim:

  1. Zaliczanie mini-gier hakerskich - XP nagradzane są pomyślne włamania do systemu (Breach Protocol), nie każda czynność dotycząca zhakowania elementu otoczenia.
  2. Poleganie na craftingu - Istotną informacją jest to, że XP zdobędziesz nie tylko gdy stworzysz jakiś przedmiot, ale również za każdym razem gdy rozmontujesz niepotrzebny sprzęt w inwentarzu. Może to być szczególnie przydatne dla rupieci (Junk), które odnajduje się w grze w ogromnych ilościach i których proces rozmontowywania można zautomatyzować (tzn. automatycznie rozbierać wszystkie nowo podnoszone rupiecie).
Oprócz gromadzenia punktów wymaganych do awansowania na kolejne główne punkty doświadczenia staraj się też często powtarzać czynności potrzebne do zdobywania XP do rozwoju umiejętności bohatera - Cyberpunk 2077: XP/doświadczenie - jak szybciej zdobywać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Oprócz gromadzenia punktów wymaganych do awansowania na kolejne "główne" punkty doświadczenia staraj się też często powtarzać czynności potrzebne do zdobywania XP do rozwoju umiejętności bohatera. Dla każdej z umiejętności wygląda to inaczej. Przykładowo jeśli chcesz zdobywać XP dla umiejętności Skradanie się musisz często prowadzić działania z ukrycia, a żeby rozwijać umiejętność Broń biała korzystać w trakcie walk z ostrzy.