Cyberpunk 2077: Nieodpowiednie treści dla nieletnich - czy są w grze? Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do Cyberpunk 2077 informujemy czy gra zawiera nieodpowiednie treście zarezerwowane tylko dla dorosłych graczy. Mowa tu między innymi o nagości, przemocy, scenach seksu, zażywaniu narkotyków, czy ukazywaniu części intymnych na modelach postaci.

Tak, Cyberpunk 2077 zawiera mnóstwo elementów nieodpowiednich dla niepełnoletnich graczy - Cyberpunk 2077: Nieodpowiednie treści dla nieletnich - czy są w grze? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Tak, Cyberpunk 2077 zawiera mnóstwo elementów nieodpowiednich dla niepełnoletnich graczy. Jest to tytuł, w przypadku którego kategoria wiekowa 18+ jest jedyną słuszną. Na taki stan rzeczy wpływa wiele czynników:

Nagość nie jest w grze cenzurowana. Co więcej, widoczne mogą być genitalia oraz partie intymne na modelach bohaterów. Cyberpunk 2077 nie cenzuruje i nie ukrywa żadnych części ciała w kreatorze postaci, ani we właściwej grze.

Gra porusza temat swobodnej zmiany płci oraz orientacji seksualnej. Dotyczy to również głównego bohatera - możliwe jest np. granie postacią o żeńskiej budowie ciała, która posiada penisa.

W Cyberpunk 2077 znajdą się większe sceny seksu, które ukażą nagie postacie oraz które przygotowane zostały z wykorzystaniem technologii motion capture - Cyberpunk 2077: Nieodpowiednie treści dla nieletnich - czy są w grze? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W Cyberpunk 2077 znajdą się większe sceny seksu, które ukażą nagie postacie oraz które przygotowane zostały z wykorzystaniem technologii motion capture.

Sterowana postać może odwiedzać domy uciech i korzystać z usług prostytutek zwanych również seksworkerami. Dla interakcji z prostytutkami przygotowane zostały oddzielne sceny seksu.

W rozmowach i różnych scenach gry znajdują się liczne aluzje o podtekście seksualnym. Gracz ponadto może być świadkiem takich zjawisk jak jawna seksualizacja postaci czy ich seksualne wykorzystywanie.

W świecie gry znajdują się sex shopy. Możliwe jest przeglądanie ich zawartości, jak również kupowanie przedmiotów z ich oferty.

Gra obfituje w wulgaryzmy oraz brutalne sceny - Cyberpunk 2077: Nieodpowiednie treści dla nieletnich - czy są w grze? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gra obfituje w wulgaryzmy oraz brutalne sceny. Przemoc jest ukazywana w realistyczny sposób.

Rany na ciałach postaci są ukazywane w realistyczny sposób i nie brakuje też widoku krwi. Można być świadkiem np. rozerwania ciała na strzępy po eksplozji granatu. Dodatkowo w grze uwzględniony został problem samookaleczania się przez osoby z problemami o podłożu psychicznym.

Gracz w trakcie przechodzenia gry może być świadkiem samobójstw w wykonaniu NPC-ów.

W trakcie rozgrywki ma się do czynienia z gangami i przestępczością zorganizowaną - Cyberpunk 2077: Nieodpowiednie treści dla nieletnich - czy są w grze? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W trakcie rozgrywki ma się do czynienia z gangami i przestępczością zorganizowaną. Sterowana postać może współpracować z niektórymi z tych organizacji i wykonywać dla nich zlecenia.

Możliwe jest łamanie obowiązującego prawa poprzez doprowadzanie do kradzieży, rozbojów czy zabójstw (w tym także niewinnych mieszkańców Night City). Należy jednak zaznaczyć, że tego typu zachowania spotkają się z reakcją ze strony lokalnych stróżów prawa.

Miasto Night City z gry ma brudny, przygnębiający charakter. Autorzy nie zamierzali tworzyć idealnego świata przyszłości, którego mieszkańcy pozbawieni byliby codziennych utrapień.

W grze pojawiają się narkotyki oraz różnego rodzaju obiekty związane z uzależnieniami. Są one oczywiście wszystkie dostępne dla sterowanej postaci, również jako przedmioty jednorazowego użytku mogące wpłynąć (pozytywnie lub negatywnie) na V.

Gra porusza tematy polityki oraz religii. Autorzy będą chcieli zasymulować jakiego kształtu mógłby nabrać świat z nieodległej przyszłości, a więc niektóre z obecnych ustrojów politycznych czy religii ewoluowały na potrzeby gry.

Cenzura - czy gra jest ocenzurowana?

Nie, Cyberpunk 2077 jest oferowany na wszystkich rynkach w wersji pozbawionej jakiejkolwiek cenzury - Cyberpunk 2077: Nieodpowiednie treści dla nieletnich - czy są w grze? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Nie, Cyberpunk 2077 jest oferowany na wszystkich rynkach w wersji pozbawionej jakiejkolwiek cenzury. Gracze ze wszystkich zakątków świata powinni w rezultacie dysponować wersją gry z identyczną zawartością. Gra Cyberpunk 2077 jest oczywiście sprzedawana z kategorią wiekową 18+ informującą o tym, że jest to produkcja przeznaczona wyłącznie dla osób pełnoletnich.

W grze znajduje się opcjonalne ustawienie ocenzurowania nagości. Znajduje się ono w zakładce Rozgrywka (Gameplay) i domyślnie jest wyłączone.