Cyberpunk 2077: Delamain, Readmisja/Epistrophy - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajduje się opis przejścia pobocznego zadania Delamain: Readmisja - Epistrophy. Jest to quest dotyczący odnajdywania zaginionych taksówek ze zbuntowanymi sztucznymi inteligencjami i przywracania ich do floty Delamain.

Początek zadania

Jak zacząć quest: Musisz ukończyć poboczną misję Delamain: Rekompensata - Cyberpunk 2077: Delamain, Readmisja/Epistrophy - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jak zacząć quest: Musisz ukończyć poboczną misję Delamain: Rekompensata. Dla przypomnienia dotyczy ona odwiedzenia siedziby Delamain HQ w Vista Del Rey w Heywood w celu odebrania odszkodowania za incydent z udziałem pojazdu autonomicznego Delamain.

Po tym jak odbierzesz kredyty od recepcjonisty skontaktuje się z tobą "prawdziwy" Delamain, czyli ta wersja sztucznej inteligencji, którą po raz pierwszy poznałeś podczas głównej misji z wyprawy do hotelu z Jackiem. Delamain zaprosi cię na zaplecze - podążaj w tym celu za wysłanym przez niego dronem.

Od Delamaina dowiesz się o problemie ze zbuntowanymi taksówkami, które opuściły flotę - Cyberpunk 2077: Delamain, Readmisja/Epistrophy - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Od Delamaina dowiesz się o problemie ze "zbuntowanymi" taksówkami, które opuściły flotę. Możesz zaoferować swoją pomoc w ich odnalezieniu i ponownym przyłączeniu do floty. Od Delamaina otrzymasz skaner, który pomoże ci w zrealizowaniu tego planu.

Do odnalezienia i zhakowania jest 7 taksówek, które opisaliśmy w kolejnych podpunktach. Możesz do nich docierać w dowolnej kolejności. Każda taksówka posiada swój osobny mini-quest, dzięki któremu możesz zacząć ją śledzić. Po wjechaniu do dzielnicy z taksówką otrzymasz komunikat od Delamaina i w większości przypadków na mapie pojawi się poszukiwana taksówka.

Taksówka z dzielnicy Wellsprings

1 - Cyberpunk 2077: Delamain, Readmisja/Epistrophy - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Taksówkę znajdziesz w Wellsprings w Heywood - Cyberpunk 2077: Delamain, Readmisja/Epistrophy - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Taksówkę znajdziesz w Wellsprings w Heywood. Taksówka jest w ciągłym ruchu i jeździ po tej dzielnicy. Twoim zdaniem jest dostateczne uszkodzenie taksówki w celu zmuszenia zbuntowanej AI do poddania się. Zamiast uderzania w taksówkę lepszym pomysłem jest zatarasowanie drogi i rozpoczęcie ostrzału z użyciem dowolnej (najlepiej silnej) broni palnej. Po dostatecznym uszkodzeniu auta zadzwoni Delamain.

Taksówka z dzielnicy North Oak

2 - Cyberpunk 2077: Delamain, Readmisja/Epistrophy - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Taksówkę znajdziesz w North Oak w Westbrook - Cyberpunk 2077: Delamain, Readmisja/Epistrophy - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Taksówkę znajdziesz w North Oak w Westbrook. Taksówka jest w ruchu, ale zatrzyma się po dostatecznym zbliżeniu się do niej. Po wysłuchaniu rozmowy ze zbuntowanym AI wsiądź do taksówki i rozpocznij przejazd do Delamain HQ. Możesz zgodnie z życzeniem sztucznej inteligencji jechać wolno i ostrożnie lub zignorować tę prośbę. Zaparkowanie taksówki przy siedzibie Delamain zakończy zlecenie.

Taksówka z pustkowi - Badlandów

3 - Cyberpunk 2077: Delamain, Readmisja/Epistrophy - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Taksówkę znajdziesz na pustkowiach - Badlandach (Badlands) - Cyberpunk 2077: Delamain, Readmisja/Epistrophy - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Taksówkę znajdziesz na pustkowiach - Badlandach (Badlands). Stoi ona zaparkowana na terenie ogromnego wysypiska śmieci. Możesz szybciej dotrzeć do taksówki używając auta terenowego lub dotrzeć do celu podróży pieszo. Po wysłuchaniu rozmowy ze zbuntowaną AI wsiądź do taksówki. Po chwili zlecenie zakończy się.

Taksówka z dzielnicy The Glen

4 - Cyberpunk 2077: Delamain, Readmisja/Epistrophy - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Taksówkę znajdziesz w The Glen w Heywood - Cyberpunk 2077: Delamain, Readmisja/Epistrophy - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Taksówkę znajdziesz w The Glen w Heywood. Stoi ona w miejscu i po dostatecznym zbliżeniu się do niej zbuntowana AI zagrozi próbą samobójczą. Negocjacji z "samobójcą" nie możesz zawalić w wyniku wybierania złych opcji dialogowych. Jeśli chcesz celowo źle się zachować, to możesz natomiast użyć własnego pojazdu do zepchnięcia taksówki w przepaść. Po zakończonym spotkaniu odezwie się Delamain i zlecenie zakończy się.

Taksówka z dzielnicy Northside

5 - Cyberpunk 2077: Delamain, Readmisja/Epistrophy - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Taksówkę znajdziesz w Northside w Watson i jako jedyną trzeba ją osobiście zlokalizować - Cyberpunk 2077: Delamain, Readmisja/Epistrophy - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Taksówkę znajdziesz w Northside w Watson i jako jedyną trzeba ją osobiście zlokalizować. Miejsce odnalezienia taksówki prezentują dołączone obrazki.

Taksówka rzuci się do ucieczki i trzeba rozegrać scenę pościgu - Cyberpunk 2077: Delamain, Readmisja/Epistrophy - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Taksówka rzuci się do ucieczki i trzeba rozegrać scenę pościgu. Możesz do niej teoretycznie użyć dowolnego auta, ale zadbaj o to żeby nie było ono zbyt wolne. W trakcie pościgu skupiaj się jedynie na bezbłędnej jeździe. Nie próbuj zatrzymywać taksówki uderzając w nią, gdyż pościg kończy się w odgórnie narzuconym przez autorów miejscu.

Taksówka z dzielnicy Coastview

6 - Cyberpunk 2077: Delamain, Readmisja/Epistrophy - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Taksówkę znajdziesz w Coastview w Pacifica - Cyberpunk 2077: Delamain, Readmisja/Epistrophy - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Taksówkę znajdziesz w Coastview w Pacifica. Jest ona w ciągłym ruchu i musisz się do niej zbliżyć. Zacznij następnie podążać na nią do miejsca, w którym zaparkuje. Wysiądź z auta i przygotuj się do stoczenia bitwy z bandytami, którzy zostaną nasłani przez zbuntowaną AI. Wrogów najlepiej jest zaatakować zanim wysiądą z auta. W trakcie kolejnych walk chowaj się często za zasłonami. Po wygranej bitwie porozmawiaj z "pokonaną" sztuczną inteligencją.

Taksówka z dzielnicy Rancho Coronado

7 - Cyberpunk 2077: Delamain, Readmisja/Epistrophy - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Taksówkę znajdziesz w Rancho Coronado w Santo Domingo - Cyberpunk 2077: Delamain, Readmisja/Epistrophy - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Taksówkę znajdziesz w Rancho Coronado w Santo Domingo. Jeździ ona chaotycznie po przedmieściach i po zbliżeniu się do niej dowiesz się o "problemie z flamingami". Twoim zadaniem jest zniszczenie 8 dowolnych flamingów spośród tych oznaczonych przez grę. Możesz je odnajdywać m.in. na trawnikach domów jednorodzinnych. W trakcie ich niszczenia nie musisz pozostawać bardzo blisko zbuntownanej taksówki. Po wykonanym zadaniu wysłuchaj rozmowy z AI i następnie z Delamainem.

Powrót do Delamain HQ

Misję możesz zakończyć po odnalezieniu wszystkich 7 taksówek i zaliczeniu powiązanych z nimi mini-questów. Powróć do siedziby Delamain w Heywood. Wejdź w interakcję z pudełkiem żeby zwrócić skaner. W nagrodę za ukończenie misji otrzymasz dużo XP i kredytów.