Cyberpunk 2077: Odwilż - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

W Cyberpunk 2077 możesz odkrywać misje poboczne po prostu eksplorując świat gry. Dzięki nim możesz zdobywać dodatkowe punkty doświadczenia, przedmioty oraz pieniądze. Na tej stronie naszego poradnika znajdziesz dokładny opis misji Odwilż (Kold Mirage). Dowiesz się jak rozpocząć zadanie oraz co należy zrobić, aby ukończyć misję z powodzeniem.

Lokalizacja

Jak zacząć: ukończyć zadanie Na rozdrożach - Cyberpunk 2077: Odwilż - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jak zacząć: ukończyć zadanie Na rozdrożach.

Misję znajdziesz w Badlands, w dzielnicy na wschodzie.

Solucja

1 - Cyberpunk 2077: Odwilż - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Aby rozpocząć tę misję musisz podjechać w okolice złomowiska - za główną drogę - Cyberpunk 2077: Odwilż - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Aby rozpocząć tę misję musisz podjechać w okolice złomowiska - za główną drogę. Jeśli będziesz skanować otoczenie zobaczysz zwłoki oraz interesującą Johnny'ego lodówkę.

Po długiej rozmowie z towarzyszem możesz wyjąć cyberdeck z ciała.

W zwłokach koło lodówki znajdziesz ikoniczną broń - Plan B - Cyberpunk 2077: Odwilż - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W zwłokach koło lodówki znajdziesz ikoniczną broń - Plan B.

2 - Cyberpunk 2077: Odwilż - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gryCyberdeck zabierz do Afterlife, do Nixa - Cyberpunk 2077: Odwilż - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Cyberdeck zabierz do Afterlife, do Nixa. Po krótkiej rozmowie zdecyduje się on go użyć. Musisz zachować pełne skupienie, a najlepiej zapisać grę.

Musisz uratować Nixa - Cyberpunk 2077: Odwilż - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Musisz uratować Nixa. Masz na to dwa sposoby:

  1. Odłączyć zasilanie - to łączy się z utraceniem danych i smutkiem Nixa;
  2. Zhakakować komputer - zachowa dane, ale jest bardziej stresujące i może skończyć się niepowodzeniem.

Cokolwiek nie wybierzesz, uratuj Nixa, a zakończy się zadanie.

Ikoniczna broń pojawiająca się w tej misji to element, który możesz zdobyć tylko raz. Więcej o tym znajdziesz na stronie poradnika - Ikoniczne bronie.