Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do Cyberpunk 2077 znajdziesz informacje na temat ikonicznych broni dostępnych w grze. Dowiesz się jak je zdobyć oraz co należy wykonać, aby się do nich dostać. Na naszej liście znajdziesz zarówno całe bronie jak i schematy do ich wytworzenia.

Buzzsaw

1 - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do grySposób odblokowania: aby odblokować możliwość wycraftowania broni Buzzsaw musisz wykonać kronikę kryminalną - przestępczość zorganizowana - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Sposób odblokowania: aby odblokować możliwość wycraftowania broni Buzzsaw musisz wykonać kronikę kryminalną - przestępczość zorganizowana.

Lokalizacja: zachodnia część Watson, Northside.

Rodzaj broni: pistolet maszynowy typu Power.

Jakość broni: rzadki.

2 - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gryW trakcie kroniki musisz zebrać schemat tworzenia broni - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W trakcie kroniki musisz zebrać schemat tworzenia broni. Będzie on w przeciwniku wraz z materiałami do wytwarzania sprzętów.

Pamiętaj, że wytworzyć broń możesz dopiero jeśli posiadasz atut Mistrz nad mistrze, w drzewku wytwarzania.

Psalm 11:6

3 - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do grySposób odblokowania: Aby odblokować możliwość wycraftowania broni Psalm 11:6 musisz wykonać kronikę kryminalną - przestępczość zorganizowana - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Sposób odblokowania: Aby odblokować możliwość wycraftowania broni Psalm 11:6 musisz wykonać kronikę kryminalną - przestępczość zorganizowana.

Lokalizacja: zachodnia część Watson, Northside.

Rodzaj broni: karabin szturmowy typu Power.

Jakość broni: rzadki.

4 - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gryW trakcie kroniki musisz zebrać schemat tworzenia broni - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W trakcie kroniki musisz zebrać schemat tworzenia broni. Będzie on w przeciwniku z ostrzami modliszki zamiast ramion.

Pamiętaj, że wytworzyć broń możesz dopiero jeśli posiadasz atut Mistrz nad mistrze, w drzewku wytwarzania.

Sovereign

5 - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do grySposób odblokowania: Aby odblokować możliwość wycraftowania broni Sovereign musisz wykonać kronikę kryminalną - przestępczość zorganizowana - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Sposób odblokowania: Aby odblokować możliwość wycraftowania broni Sovereign musisz wykonać kronikę kryminalną - przestępczość zorganizowana.

Lokalizacja: zachodnia część Westbrook, Japantown.

Rodzaj broni: podwójna strzelba typu Power.

Jakość broni: bardzo rzadki.

6 - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gryW trakcie kroniki musisz zebrać schemat tworzenia broni - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W trakcie kroniki musisz zebrać schemat tworzenia broni. Będzie on w przeciwniku znajdującym się we wnęce, pomiędzy budynkami.

Pamiętaj, że wytworzyć broń możesz dopiero jeśli posiadasz atut Mistrz nad mistrze, w drzewku wytwarzania.

The Headsman

7 - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do grySposób odblokowania: Aby odblokować możliwość wycraftowania broni The Headsman musisz wykonać kronikę kryminalną - przestępczość zorganizowana - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Sposób odblokowania: Aby odblokować możliwość wycraftowania broni The Headsman musisz wykonać kronikę kryminalną - przestępczość zorganizowana.

Lokalizacja: północna część Westbrook, North Oak.

Rodzaj broni: podwójna strzelba typu Power.

Jakość broni: bardzo rzadki.

W trakcie kroniki możesz zebrać schemat tworzenia broni. Będzie on w przeciwniku wraz z materiałami do wytwarzania sprzętów.

Pamiętaj, że wytworzyć broń możesz dopiero jeśli posiadasz atut Mistrz nad mistrze, w drzewku wytwarzania.

Moron Labe

8 - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do grySposób odblokowania: Aby odblokować możliwość wycraftowania broni Moron Labe musisz wykonać kronikę kryminalną - przestępczość zorganizowana - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Sposób odblokowania: Aby odblokować możliwość wycraftowania broni Moron Labe musisz wykonać kronikę kryminalną - przestępczość zorganizowana.

Lokalizacja: południowa część Pacifyki, West Wino Estate.

Rodzaj broni: karabin maszynowy typu Power.

Jakość broni: bardzo rzadki.

9 - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gryW trakcie kroniki musisz zebrać schemat tworzenia broni - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W trakcie kroniki musisz zebrać schemat tworzenia broni. Będzie on w przeciwniku w żółto czarnej kurtce.

Pamiętaj, że wytworzyć broń możesz dopiero jeśli posiadasz atut Mistrz nad mistrze, w drzewku wytwarzania.

Breakthrough

10 - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do grySposób odblokowania: Aby odblokować możliwość wycraftowania broni Breakthrough musisz wykonać kronikę kryminalną - przestępczość zorganizowana - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Sposób odblokowania: Aby odblokować możliwość wycraftowania broni Breakthrough musisz wykonać kronikę kryminalną - przestępczość zorganizowana.

Lokalizacja: południowa część Santo Domingo, Rancho Coronado.

Rodzaj broni: karabin snajperski typu Tech.

Jakość broni: bardzo rzadki.

11 - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gryW trakcie kroniki musisz zebrać schemat tworzenia broni - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W trakcie kroniki musisz zebrać schemat tworzenia broni. Będzie on w przeciwniku w jeansowym kombinezonie, obok wejścia do piwnicy.

Pamiętaj, że wytworzyć broń możesz dopiero jeśli posiadasz atut Mistrz nad mistrze, w drzewku wytwarzania.

Comrade's Hammer

12 - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do grySposób odblokowania: Aby odblokować możliwość wycraftowania broni Comrades Hammer musisz wykonać kronikę kryminalną - przestępczość zorganizowana - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Sposób odblokowania: Aby odblokować możliwość wycraftowania broni Comrade's Hammer musisz wykonać kronikę kryminalną - przestępczość zorganizowana.

Lokalizacja: wschodnia część Santo Domingo, Arroyo.

Rodzaj broni: rewolwer typu Tech.

Jakość broni: bardzo rzadki.

13 - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gryW trakcie kroniki musisz zebrać schemat tworzenia broni - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W trakcie kroniki musisz zebrać schemat tworzenia broni. Będzie on w przeciwniku, który biega w kamizelce w moro.

Pamiętaj, że wytworzyć broń możesz dopiero jeśli posiadasz atut Mistrz nad mistrze, w drzewku wytwarzania.

Yinglong

14 - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do grySposób odblokowania: Aby odblokować możliwość wycraftowania broni Yinglong musisz wykonać kronikę kryminalną - przestępczość zorganizowana - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Sposób odblokowania: Aby odblokować możliwość wycraftowania broni Yinglong musisz wykonać kronikę kryminalną - przestępczość zorganizowana.

Lokalizacja: południowej część Heywood, Wellsprings.

Rodzaj broni: pistolet maszynowy typu Smart.

Jakość broni: legendarna.

15 - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gryW trakcie kroniki musisz zebrać schemat tworzenia broni - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W trakcie kroniki musisz zebrać schemat tworzenia broni. Będzie on w przeciwniku, który posiada miotacze ognia.

Pamiętaj, że wytworzyć broń możesz dopiero jeśli posiadasz atut Mistrz nad mistrze, w drzewku wytwarzania.

Chaos

Sposób odblokowania: w trakcie wykonywania zadania głównego Bilet wstępu - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Sposób odblokowania: w trakcie wykonywania zadania głównego Bilet wstępu.

Rodzaj broni: pistolet typu Tech.

Jakość broni: rzadki.

Coctail Stick

Sposób odblokowania: w trakcie wykonywania zadania głównego Dom lalek, w garderobie w klubie - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Sposób odblokowania: w trakcie wykonywania zadania głównego Dom lalek, w garderobie w klubie.

Rodzaj broni: katana.

Jakość broni: rzadki.

Cottonmouth

Sposób odblokowania: w trakcie wykonywania zadania głównego Nieznane przyjemności możesz zabrać ją z sypialni Fingersa - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Sposób odblokowania: w trakcie wykonywania zadania głównego Nieznane przyjemności możesz zabrać ją z sypialni Fingersa.

Rodzaj broni: pałka jednoręczna.

Jakość broni: rzadki.

Amnesty

Sposób odblokowania: nagroda za ukończenie zawodów Cassidyego w strzelaniu do butelek - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Sposób odblokowania: nagroda za ukończenie zawodów Cassidy'ego w strzelaniu do butelek. Misja główna Przed burzą.

Rodzaj broni: rewolwer typu Power.

Jakość broni: bardzo rzadki.

Jinchu-maru

Sposób odblokowania: tę broń możesz zdobyć podczas wykonywania zadania głównego Przerwane milczenie - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Sposób odblokowania: tę broń możesz zdobyć podczas wykonywania zadania głównego Przerwane milczenie.

Rodzaj broni: katana.

Jakość broni: bardzo rzadki.

Pan Twardeusz

Sposób odblokowania: broń otrzymasz od Meredith Stout, po spędzeniu z nią nocy - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Sposób odblokowania: broń otrzymasz od Meredith Stout, po spędzeniu z nią nocy. Jeśli chcesz wiedzieć jak do tego dotrzeć zajrzyj na stronę Meredith Stout - romans/seks.

Rodzaj broni: pałka jednoręczna.

Jakość broni: legendarny.

Dying Night

Sposób odblokowania: możesz odebrać ją od sprzedawcy w ramach zadania Każdemu jego Lexington - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Sposób odblokowania: możesz odebrać ją od sprzedawcy w ramach zadania Każdemu jego Lexington.

Rodzaj broni: pistolet typu Power.

Jakość broni: niezwykła.

Fenrir

Sposób odblokowania: możesz zebrać ją ze stołu, w trakcie wykonywania misji Sacrum i profanum - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Sposób odblokowania: możesz zebrać ją ze stołu, w trakcie wykonywania misji Sacrum i profanum.

Rodzaj broni: pistolet maszynowy typy Power.

Jakość broni: bardzo rzadki.

Skalpel

Sposób odblokowania: nagroda za ukończenia zadania Numer Jeden - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Sposób odblokowania: nagroda za ukończenia zadania Numer Jeden!.

Rodzaj broni: katana.

Jakość broni: rzadki.

Apparition

Sposób odblokowania: po wykonaniu zadania Kolega po fachu możesz wyjąć ją z ciała zabitego mężczyzny - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Sposób odblokowania: po wykonaniu zadania Kolega po fachu możesz wyjąć ją z ciała zabitego mężczyzny.

Rodzaj broni: pistolet typu Tech.

Jakość broni: bardzo rzadki.

Archangel

Sposób odblokowania: w trakcie wykonywania zadania Ciemna Materia otrzymasz ją od Kerryego - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Sposób odblokowania: w trakcie wykonywania zadania Ciemna Materia otrzymasz ją od Kerry'ego.

Rodzaj broni: rewolwer typu Power.

Jakość broni: rzadki.

Crash

Sposób odblokowania: w trakcie wykonywania zadania Chłopiec z pistoletem otrzymasz ją od Rivera - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Sposób odblokowania: w trakcie wykonywania zadania Chłopiec z pistoletem otrzymasz ją od Rivera.

Rodzaj broni: rewolwer typu Power.

Jakość broni: bardzo rzadki.

Stinger

Sposób odblokowania: dostaniesz ją za ukończenie zadania pobocznego Ostatnia przysługa - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Sposób odblokowania: dostaniesz ją za ukończenie zadania pobocznego Ostatnia przysługa.

Rodzaj broni: nóż.

Jakość broni: bardzo rzadki.

Tsumetogi

Sposób odblokowania: możesz zebrać ją podczas zadania Tysiące twarzy, setki miraży - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Sposób odblokowania: możesz zebrać ją podczas zadania Tysiące twarzy, setki miraży.

Rodzaj broni: katana.

Jakość broni: rzadki.

Malorian Arms 3516

Sposób odblokowania: dostaniesz ją od Graysona podczas misji Gdzie jest Jonny - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Sposób odblokowania: dostaniesz ją od Graysona podczas misji Gdzie jest Jonny?

Rodzaj broni: pistolet typu Power.

Jakość broni: legendarny.

Overwatch

Sposób odblokowania: to nagroda za ocalenie Saula, w trakcie zadania Kto sieje wiatr - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Sposób odblokowania: to nagroda za ocalenie Saula, w trakcie zadania Kto sieje wiatr.

Rodzaj broni: karabin snajperski typu Power.

Jakość broni: rzadki.

Pozłacany kij bejsbolowy

Sposób odblokowania: do znalezienia w basenie, w trakcie zadania Second Conflict - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Sposób odblokowania: do znalezienia w basenie, w trakcie zadania Second Conflict.

Rodzaj broni: pałka dwuręczna

Jakość broni: rzadki.

Skippy

Sposób odblokowania: broń tę zdobędziesz w ramach zadania Pistolet niepowtarzalny - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Sposób odblokowania: broń tę zdobędziesz w ramach zadania Pistolet niepowtarzalny.

Rodzaj broni: pistolet typu Smart.

Jakość broni: bardzo rzadki.

Divided We Stand

Sposób odblokowania: broń tę zdobędziesz w ramach zadania Umarł boss, niech żyje boss - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Sposób odblokowania: broń tę zdobędziesz w ramach zadania Umarł boss, niech żyje boss.

Rodzaj broni: karabin maszynowy typu Smart.

Jakość broni: rzadki.

Plan B

Sposób odblokowania: broń tę zdobędziesz w ramach zadania pobocznego Odwilż - Cyberpunk 2077: Ikoniczne bronie - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Sposób odblokowania: broń tę zdobędziesz w ramach zadania pobocznego Odwilż.

Rodzaj broni: pistolet typu Power.

Jakość broni: rzadki.