Cyberpunk 2077: Śmierć i jej konsekwencje Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 wyjaśniamy co wydarzy się po śmierci V. Dodatkowo zamieściliśmy podpowiedzi jak reagować po znalezieniu się na skraju śmierci i jakie kroki podjąć żeby zmniejszyć ryzyko nagłego zgonu.

Po śmierci bohatera / bohaterki w Cyberpunk 2077 nie wydarzy się nic oryginalnego - gra wyświetli po prostu ekran game over - Cyberpunk 2077: Śmierć i jej konsekwencje - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po śmierci bohatera / bohaterki w Cyberpunk 2077 nie wydarzy się nic oryginalnego - gra wyświetli po prostu ekran game over. Możesz zadecydować o wczytaniu najświeższego punktu zapisu lub samodzielnie wybrać stan gry do załadowania.

Gra regularnie tworzy nowe automatyczne sejwy i nie musisz nigdy obawiać się utraty dużej ilości postępów. Na wczytanie jednego z wcześniejszych zapisów radzimy zdecydować się jeśli najświeży autozapis został utworzony np. w momencie rozpoczęcia pojedynku z bossem. Wybranie starszego sejwa pozwoli ci lepiej przygotować się do konfrontacji lub spróbować uniknąć niebezpiecznej walki.

O stopniowej utracie punktów zdrowia oprócz wyczerpującego się paska energii życiowej ostrzegają również zniekształcenia obrazu - Cyberpunk 2077: Śmierć i jej konsekwencje - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

O stopniowej utracie punktów zdrowia oprócz wyczerpującego się paska energii życiowej ostrzegają również zniekształcenia obrazu. Jest to sygnał, że powinieneś jakoś zareagować. Najprostszym sposobem na utrzymanie bohatera przy życiu jest wciśnięcie klawisza użycia przedmiotu jednorazowego użytku (wciśnij X w wersji na PC). Zadziała ta oczywiście tylko jeśli masz jakieś medykamenty w zapasie i jeśli są one gotowe do użycia.

Alternatywnie możesz też oczywiście szybko oddalić się od przeciwników lub schować za zasłoną. W tym drugim przypadku pamiętaj jednak, że zasłona nie gwarantuje 100% ochrony. Wrogowie mogą się zbliżyć od flanki, podrzucić jakiś granat czy przystąpić do hakowania V (w wyniku udanego hakowania z ich strony możesz np. zostać podpalony).

Dużo porad na temat utrzymywania bohatera przy życiu znajdziesz na stronie Leczenie - jak odzyskiwać zdrowie - Cyberpunk 2077: Śmierć i jej konsekwencje - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Dużo porad na temat utrzymywania bohatera przy życiu znajdziesz na stronie Leczenie - jak odzyskiwać zdrowie?. Poniżej umieściliśmy kilka ogólnych, najważniejszych porad na ten temat:

  1. Najskuteczniejsze leki to te z odmiany MaxDoc, gdyż pozwalają one błyskawicznie odzyskać część paska zdrowia. W przypadku leków oferujących długotrwałą, powolną regenerację przyrost zdrowia może okazać się niewystarczający.
  2. Unikaj konfrontacji z przeciwnikami, którzy mają czaszki nad głowami - jest to oznaczenie, że są zbyt silni dla bohatera. Konfrontacja z nimi jest skazana na porażkę (chyba że grasz na najniższym poziomie trudności).
  3. Warto odblokowywać atuty / perki, które pomagają w regeneracji zdrowia V. Można je odnajdywać na wielu różnych drzewkach umiejętności, m.in. w kategorii umiejętności Wysportowanie. Podobnych okazji możesz szukać m.in. wybierając wszczepy czy modyfikacje wydłużające pasek zdrowia lub usprawniające odzyskiwanie utraconego zdrowia.