Cyberpunk 2077: Naruszenia Protokołu, Hakowanie - porady Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Hakowanie to jedna z umiejętności dostępnych w grze Cyberpunk 2077. Dzięki niej możesz otwierać zamknięte drzwi, manipulować przeciwnikami, samochodami bądź kamerami.

Mini-gra hakerska - Naruszenia Protokołu

Hakowanie jest przedstawione w formie krótkiej mini gierki - Cyberpunk 2077: Naruszenia Protokołu, Hakowanie - porady - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Hakowanie jest przedstawione w formie krótkiej mini gierki. Jej długość będzie zależna od sytuacji oraz tego co pragniesz zhakować.

Aby ułatwić Wam zapoznanie się z tym systemem opisaliśmy go w kilku prostych krokach - Cyberpunk 2077: Naruszenia Protokołu, Hakowanie - porady - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Aby ułatwić Wam zapoznanie się z tym systemem opisaliśmy go w kilku prostych krokach. W ten sposób dowiesz się do należy zrobić i dasz radę przebrnąć przez wszystkie hakowania, które staną Ci na drodze.

Zacznijmy od prostego wytłumaczenia tematu. Naruszenie Protokołu to krótka minigra, która wymaga dokładnego przeanalizowania i kliknięcia odpowiednich elementów.

Pierwsze co musisz wiedzieć, twoim zadaniem jest odtworzenie w systemie sekwencji liczb znajdujących się po prawej stronie - zaznaczyliśmy je na screenie powyżej - Cyberpunk 2077: Naruszenia Protokołu, Hakowanie - porady - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Pierwsze co musisz wiedzieć, twoim zadaniem jest odtworzenie w systemie sekwencji liczb znajdujących się po prawej stronie - zaznaczyliśmy je na screenie powyżej.

Sekwencje odpowiadają programowi hakującemu - demonowi.

Druga sprawa, ta minigra przypomina w swojej logice sudoku - Cyberpunk 2077: Naruszenia Protokołu, Hakowanie - porady - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Druga sprawa, ta minigra przypomina w swojej logice sudoku. Twoja kolejna wybrana liczba musi być w tej samym rzędzie bądź kolumnie. Inaczej nie będziesz mógł jej aktywować.

Od Ciebie zależy, którą kolumnę aktywujesz.

Trzecia sprawa do zapamiętania - Cyberpunk 2077: Naruszenia Protokołu, Hakowanie - porady - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Trzecia sprawa do zapamiętania. Pierwszy ruch jest najważniejszy. To od niego zależy, która kolejna kolumna zostanie aktywowana.

Czwarta informacja, twój bufor jest ograniczony - Cyberpunk 2077: Naruszenia Protokołu, Hakowanie - porady - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Czwarta informacja, twój bufor jest ograniczony. Bufor określa ilość ruchów, które możesz wykonać. Jeśli wykonasz ich za dużo minigra zakończy się, ale nie zdołasz zhakować danego przedmiotu.

Bufory znajdują się po prawej stronie, na górze. Oznaczyliśmy na na screenie powyżej.

Piąta sprawa, możesz podświetlić na matrycy interesujące Cię symbole - Cyberpunk 2077: Naruszenia Protokołu, Hakowanie - porady - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Piąta sprawa, możesz podświetlić na matrycy interesujące Cię symbole. Wystarczy, że najdziesz na demony, a pokażą się one na matrycy. To może ułatwić Ci zadanie.

Naruszenie Protokołu - przykład

Abyś na 100% zrozumiał o co chodzi w minigrze hakerskiej pokażemy Ci łatwy przykład.

Spójrz w prawo, na demony, które są w tej sytuacji najważniejsze - Cyberpunk 2077: Naruszenia Protokołu, Hakowanie - porady - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Spójrz w prawo, na demony, które są w tej sytuacji najważniejsze. To elementy, które musisz zaznaczyć.

Zerknij wyżej, na bufor. To ilość szans, którą masz.

To mamy już z głowy - Cyberpunk 2077: Naruszenia Protokołu, Hakowanie - porady - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

To mamy już z głowy. Teraz przejdźmy do matrycy kodu.

Pierwszy symbol to BD. Na matrycy możesz takich znaleźć, aż 4. Musisz jednak wybrać taki, który zaprowadzi Cię do symboli 1C. To drugi punkt, który musisz zaznaczyć. Pamiętaj jednak, że z 1C musisz przejść do kolejnego 1C.

Twoim zadaniem jest, więc znalezienie takiego symbolu BD, który jest w tej samej kolumnie co 1C - Cyberpunk 2077: Naruszenia Protokołu, Hakowanie - porady - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Twoim zadaniem jest, więc znalezienie takiego symbolu BD, który jest w tej samej kolumnie co 1C.

W tym przypadku świetnie sprawdzi się druga i trzecia kolumna.

W drugiej kolumnie masz, aż trzy symbole 1C - Cyberpunk 2077: Naruszenia Protokołu, Hakowanie - porady - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W drugiej kolumnie masz, aż trzy symbole 1C. Dokładnie przyjrzyj się rzędom, w których się znajdują. Odnajdź taki, w którym jest kolejne 1C, aby ukończyć zadanie.

W tym przypadku, każdy z trzech rzędów świetnie się sprawdzi. Możesz zobaczysz na screenie powyżej jak łatwo wyłapać pasujące do siebie elementy. Nawet jeśli znajdują się one dalej, ważne, żeby były w jednym rzędzie, a będziesz mógł ich użyć.

Po uruchomieniu wszystkich demonów ukończysz minigrę z sukcesem - Cyberpunk 2077: Naruszenia Protokołu, Hakowanie - porady - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po uruchomieniu wszystkich demonów ukończysz minigrę z sukcesem.

Najlepsze atuty - Naruszenie protokołu

Aby zakupić atuty dotyczące Naruszenia protokołu musisz - Cyberpunk 2077: Naruszenia Protokołu, Hakowanie - porady - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Aby zakupić atuty dotyczące Naruszenia protokołu musisz:

  1. Wejść w atrybut Inteligencja;
  2. W umiejętność Naruszenie protokołu.

Jeśli chodzi o auty, które bezpośrednio wypłyną na minigrę hakerską, zwróć uwagę na:

Przewaga na starcie (Head Start) - dzięki temu automatycznie aktywuje się pierwszy Demon z listy;

Kompresja danych (Compression) - długość sekwencji Demonów zostajesz zmniejszona o 1;

Transmigracja (Transmigration) - podczas hakowania licznik czasu zwiększa się o 50%.

Hakowanie - jak działa?

Hakowanie wymaga opanowania i spokoju - Cyberpunk 2077: Naruszenia Protokołu, Hakowanie - porady - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Hakowanie wymaga opanowania i spokoju. Najlepiej jeśli będziesz starał się poruszać po cichu, aby nie zostać wykrytym.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o skradaniu zajrzyj na stronę Skradanie i walka po cichu.

Jeśli chcesz coś shakować to pierw przeskanuj otoczenie - Cyberpunk 2077: Naruszenia Protokołu, Hakowanie - porady - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeśli chcesz coś shakować to pierw przeskanuj otoczenie. Dostępne obiekty podświetlą się. Gdy skupisz się na jednym z nich zobaczysz listę dostępnych haków bojowych, które wpłyną na zachowanie obiektu.

Rozwój hakowania

Rozwój hakowania jest zależny od wielu czynników - Cyberpunk 2077: Naruszenia Protokołu, Hakowanie - porady - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Rozwój hakowania jest zależny od wielu czynników. Wpływa na nie wiele zmiennych, które mogę cię ograniczać, np. pamięć RAM.

Jeśli chcesz na poważnie zająć się hakowaniem musisz inwestować w:

  1. Atrybuty rozwijające hakowanie;
  2. Atrybuty zmniejszające poziom zużywanej pamięci RAM;
  3. Atrybuty zwiększające poziom inteligencji;
  4. Oprogramowanie cybernetyczne.

Hakowanie - na kogo wpływa?

W grze możesz hakować różne sprzęty oraz postacie - Cyberpunk 2077: Naruszenia Protokołu, Hakowanie - porady - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W grze możesz hakować różne sprzęty oraz postacie. Nie możesz jednak wszystkich traktować tak samo, każdy obiekt ma określone możliwości, które możesz wykonać.

Pamiętaj, że twoje hakowanie jest zależne od atrybutów, które rozwijasz oraz od poziomu doświadczenia. Niektóre rzeczy możesz odblokować dopiero po odblokowaniu danej zdolności.

RAM a hakowanie

Pamięć RAM to zasób używany podczas wykonywania hakowania bojowego - Cyberpunk 2077: Naruszenia Protokołu, Hakowanie - porady - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Pamięć RAM to zasób używany podczas wykonywania hakowania bojowego. Każde bojowe hakowanie wroga bądź obiektu zabiera określoną ilość RAMu.

Koszt pamięci RAM tracony podczas bojowego hakowania możesz regulować poprzez zdobywanie nowych zdolności oraz poziomów.

Maksymalna ilość pamięci RAM zwiększasz wykupując nowe atrybuty dotyczące inteligencji oraz oprogramowania cybernetycznego.

Dodatkowo warto pamiętać, że RAM odzyskujesz jeśli nie bierzesz udziału w walce.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o atrybutach zajrzyj na stronę naszego poradnika, w której dokładnie opisaliśmy najważniejsze perki.

Bojowe hakowanie

Bojowe hakowanie to lista czynności, które możesz wykonać na danym obiekcie/przeciwniku - Cyberpunk 2077: Naruszenia Protokołu, Hakowanie - porady - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Bojowe hakowanie to lista czynności, które możesz wykonać na danym obiekcie/przeciwniku. Pojawiają się po podświetleniu skanerem urządzenia lub postaci, lista ta nie jest zawsze taka sama. Dużo zależy od obiektu, który próbujesz zhakować.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o czynnościach, które możesz wykonać za pomocą hakowania zajrzyj na osobną stronę, w której dokładnie opisaliśmy pełną listę dostępnych w grze haków.

Bojowe hakowanie - jak zdobywać nowe?

Nowe bojowe haki możesz zdobyć na kilka sposobów - Cyberpunk 2077: Naruszenia Protokołu, Hakowanie - porady - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Nowe bojowe haki możesz zdobyć na kilka sposobów:

  1. Kupując u dostawców, których znajdziesz podróżując po świecie;
  2. Jako nagrody z questów.