Hakowanie w Cyberpunk 2077 Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Hakowanie to jedna z umiejętności dostępnych w grze Cyberpunk 2077. Dzięki niej możesz otwierać zamknięte drzwi, manipulować przeciwnikami, samochodami bądź kamerami.

Czy hakowanie ma wpływ na wszystkich?

Z tego co nam na razie wiadomo hakowanie nie ma działać na wszystkich bohaterów dostępnych w świecie gry, ani nie na wszystkie obiekty. Z potwierdzonych informacji wiemy na razie tyle, że nie będziemy mogli hakować pojazdów transportu publicznego.

Jak rozwijać hakowanie?

Hakowanie, tak jak większość umiejętności dostępnych w grze, będzie rozwijać się wraz z czasem - Hakowanie w Cyberpunk 2077 - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Hakowanie, tak jak większość umiejętności dostępnych w grze, będzie rozwijać się wraz z czasem. Im więcej będziesz hakować tym będziesz w tym lepszy. Na początku będziesz odblokowywać jedynie systemy bezpieczeństwa, aby w późniejszych etapach rozgrywki móc manipulować wrogami oraz otoczeniem.

Co mogę zhakować?

Zhakować możesz wszystko i wszystkich, prawie - Hakowanie w Cyberpunk 2077 - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zhakować możesz wszystko i wszystkich, prawie. Wszystko zależy od twoich umiejętności. Jeśli będziesz rozwijać tę umiejętność będziesz mógł zhakować broń wroga bądź jego wszczepy tak, aby popełnił samobójstwo bądź zabił swojego sojusznika.

Jak działa hakowanie?

Aby hakować musisz przede wszystkim się skupić - Hakowanie w Cyberpunk 2077 - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Aby hakować musisz przede wszystkim się skupić. Na początku musisz odnaleźć punkt, który warto zhakować - może być to np. kamera ochrony. Na ekranie pojawi się lista dostępnych opcji wraz z informacjami o tym jak kosztowna będzie ich aktywacja. W przypadku kamery możesz np. zdecydować się na jej wyłączenie, przesłanie jej nagrań lub całkowite przejęcie nad nią kontroli.

Hakowanie w postaci mini-gry

Hakowanie ma zostać przedstawione w formie krótkiej mini gierki - Hakowanie w Cyberpunk 2077 - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Hakowanie ma zostać przedstawione w formie krótkiej mini gierki. Jej długość będzie zależna od sytuacji oraz tego co pragniesz zhakować.

Mini-gra związana z hakowaniem może polegać np. nas odnajdywaniu prawidłowych ciągów znaków powiązanych z wyświetlanymi na ekranie różnymi poleceniami. Mogą one dotyczyć np. dostępu do kamer czy zaszyfrowanych danych.