Cyberpunk 2077: Mieszkanie/Apartament V Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Mieszkanie (czy inaczej apartament V) jest ważną częścią rozgrywki w Cyberpunk 2077. Na niniejszej stronie poradnika znajdziesz odpowiedzi na najważniejsze pytania, jakie mogą pojawić się w kwestii mieszkania. Dowiesz się, gdzie znajduje się mieszkanie i kiedy otrzymasz do niego dostęp. Poznasz tu też wszystkie funkcje apartamentu.

Kiedy otrzymam dostęp do mieszkania?

Pełny dostęp do mieszkania otrzymasz po wykonaniu pierwszej misji wątku głównego - czyli pierwszego zadania po ukończeniu prologu - Cyberpunk 2077: Mieszkanie/Apartament V - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Pełny dostęp do mieszkania otrzymasz po wykonaniu pierwszej misji wątku głównego - czyli pierwszego zadania po ukończeniu prologu. Jest to misja Ostatnia taka robota. Końcówka zadania wiąże się z konieczności położenia się w łóżku - po wszystkim uzyskasz dostęp do apartamentu.

Gdzie znajduje się mieszkanie?

Mieszkanie V znajduje się w dzielnicy Little China - Cyberpunk 2077: Mieszkanie/Apartament V - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Mieszkanie V znajduje się w dzielnicy Little China. Nie powinieneś mieć żadnych problemów z powrotem do apartamentu. Mieszkanie oznaczone jest na mapie białą ikoną domu, a obok znajduje się punkt szybkiej podróży.

Do czego służy mieszkanie?

Mieszkanie w Cyberpunk 2077 służy przede wszystkim jako schowek na przedmioty - Cyberpunk 2077: Mieszkanie/Apartament V - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Mieszkanie w Cyberpunk 2077 służy przede wszystkim jako schowek na przedmioty. W apartamencie znajdziesz schowek, w którym możesz przechowywać uzbrojenie, którego nie możesz w danym momencie używać (np. przez ograniczenia poziomu).

Oczywiście, w mieszkaniu znajdziesz też łóżko - Cyberpunk 2077: Mieszkanie/Apartament V - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Oczywiście, w mieszkaniu znajdziesz też łóżko. To pozwoli Ci na szybką zmianę pory dnia. Zmiana czasu jest konieczna przy wykonywaniu niektórych misji, ale pamiętaj, że czas możesz też przewijać z poziomu menu.

Kolejnym przydatnym obiektem jest lustro znajdujące się w łazience - Cyberpunk 2077: Mieszkanie/Apartament V - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Kolejnym przydatnym obiektem jest lustro znajdujące się w łazience. To pozwoli Ci obejrzeć swoją postać np. po wymianie pancerza.

Interaktywnym obiektem jest też komputer - możesz w nim przeglądać strony internetowe oraz odczytywać maile - Cyberpunk 2077: Mieszkanie/Apartament V - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Interaktywnym obiektem jest też komputer - możesz w nim przeglądać strony internetowe oraz odczytywać maile.

Warto też rozejrzeć się po mieszkaniu i pozbierać przedmioty - znajdziesz tu nieco jedzenia i przedmiotów leczących.

Trzeba dodać, że w Cyberpunk 2077 możesz zdobyć kota, który zamieszka w Twoim mieszkaniu - Cyberpunk 2077: Mieszkanie/Apartament V - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Trzeba dodać, że w Cyberpunk 2077 możesz zdobyć kota, który zamieszka w Twoim mieszkaniu. Nie możesz wejść z nim w interakcję czy ulepszyć jego miejsca do spania, ale jest to ciekawy sposób na urozmaicenie apartamentu.

Sposób na adoptowanie kota opisaliśmy na osobnej stronie poradnika: Kot - jak zdobyć / adoptować?

Czy mogę zmienić mieszkanie?

Niestety, w grze nie ma możliwości zmiany mieszkania - Cyberpunk 2077: Mieszkanie/Apartament V - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Niestety, w grze nie ma możliwości zmiany mieszkania. Nigdzie nie znajdziesz nowych apartamentów do kupienia. Warto wspomnieć, że wraz z rozwojem fabuły i wykonywania zadań, na Twojej mapie będą pojawiać się nowe ikony mieszkań.

Nie są to jednak Twoje mieszkania, a jedynie siedziby niektórych postaci, z którymi miałeś styczność w ramach rozwiązywania misji. Przykładowo - wykonując wątek Panam, na mapie zostanie oznaczony jej namiot.