Cyberpunk 2077: Strzelnica - jak wygrać? Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na początku Aktu 2 gry Cyberpunk 2077 będziesz miał okazję wziąć udział w zawodach strzeleckich w ramach misji Cel, pal (Shoot to Thrill) - w pewnym momencie zabawy Wilson zadzwoni do Ciebie i zaprosi na strzelnicę znajdującą się w budynku, w którym mieszka V. Na niniejszej stronie poradnika dowiesz się, jak zdobyć pierwsze miejsce na strzelnicy i tym samym wygrać nagrodę.

Jak wygrać na strzelnicy?

W zawodach strzeleckich możesz korzystać wyłącznie z pistoletu - Cyberpunk 2077: Strzelnica - jak wygrać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W zawodach strzeleckich możesz korzystać wyłącznie z pistoletu. Przy pustym stanowisku (musisz się tam ustawić, aby rozpocząć zawody) znajdziesz pistolet - możesz go bez obaw zabrać. Przy jego użyciu da się bez większych problemów zdobyć pierwsze miejsce, ale najłatwiejszym sposobem jest skorzystanie z pistoletu maszynowego o dużym magazynku. To pozwoli Ci wystrzeliwać dużą liczbę pocisków bez konieczności częstego ładowania amunicji.

Zasady zawodów są bardzo proste - strzelaj do pojawiających się tarcz i zalicz jak najwięcej trafień w ciągu jednej minuty - Cyberpunk 2077: Strzelnica - jak wygrać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zasady zawodów są bardzo proste - strzelaj do pojawiających się tarcz i zalicz jak najwięcej trafień w ciągu jednej minuty. Musisz wiedzieć, że możesz strzelać do tarcz nie tylko na swojej linii - kluczem do zwycięstwa jest strzelanie do tarcz znajdujących się na liniach Twoich rywali. W ten sposób łatwo nabijesz punkty - do zdobycia pierwszego miejsca potrzeba minimum 60 punktów.

Jeśli zdobędziesz przynajmniej 60 punktów po upływie czasu, zdobędziesz pierwsze miejsca i tym samym otrzymasz nagrodę - Cyberpunk 2077: Strzelnica - jak wygrać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeśli zdobędziesz przynajmniej 60 punktów po upływie czasu, zdobędziesz pierwsze miejsca i tym samym otrzymasz nagrodę. Jest nią epicki pistolet M-10AF Lexington z dodatkiem w postaci celownika.