Cyberpunk 2077: Witaj w Pacifice/M'ap Tann Pelen - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz dokładny opis przejścia misji Witaj w Pacifice (M'ap Tann Pelen).

Judy znalazła na chipie behawioralnym Evelyn nagrania, które pomogły ustalić ciekawe fakty. Evelyn Parker została wynajęta przez gang Voodoo Boys, by nagrała braindans w apartamencie Yorinobu, a ta chciała ich wystawić i ukraść Relic dla zysku. Pora odnaleźć gang netrunnerów.

Zadzwoń do Mr. Handsa (Call Mr. Hands)

Gdy wspomnisz o tym, że musisz skontaktować się z szefem gangu Voodoo Boys, Mr - Cyberpunk 2077: Witaj w Pacifice/Map Tann Pelen - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy wspomnisz o tym, że musisz skontaktować się z szefem gangu Voodoo Boys, Mr. Hands odpowie, że to Maman Brigitte jest tam szefem i wcale nie tak łatwo się do niej dostać. Fixer postara się coś ugrać i odezwie się w późniejszym czasie.

Udaj się do Kaplicy (Go to the chapel)

Udaj się do kaplicy przy Sloane Lane - Cyberpunk 2077: Witaj w Pacifice/Map Tann Pelen - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Udaj się do kaplicy przy Sloane Lane. Jeśli przybędziesz o złej godzinie, oprzyj się o barierkę i poczekaj, aż kościół zostanie otwarty. Wejdź do środka i poczekaj chwilę w tłumie, przy ołtarzu.

Podejdzie do Ciebie jeden z posłańców Voodoo Boys i powie, żebyś udał się do sklepu rzeźnika i zapytał o Placidea - Cyberpunk 2077: Witaj w Pacifice/Map Tann Pelen - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Podejdzie do Ciebie jeden z posłańców Voodoo Boys i powie, żebyś udał się do sklepu rzeźnika i zapytał o Placide'a.

Udaj się do sklepu rzeźnika (Go to the butcher shop)

Sklep rzeźnika znajdziesz w pobliskim centrum handlowym - Cyberpunk 2077: Witaj w Pacifice/Map Tann Pelen - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Sklep rzeźnika znajdziesz w pobliskim centrum handlowym. Wejdź do środka i zapytaj o Placide'a, jak polecił Ci posłaniec. Następnie spójrz w kamerę po lewej stronie i daj się zidentyfikować, a potem przejdź przez drzwi po prawej stronie na zaplecze sklepu.

Porozmawiaj z członkiem gangu i powiedz, po co tutaj przyszedłeś - Cyberpunk 2077: Witaj w Pacifice/Map Tann Pelen - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Porozmawiaj z członkiem gangu i powiedz, po co tutaj przyszedłeś. Następnie idź za Placide'em w inne miejsce, by porozmawiać o szczegółach bez świadków. Po drodze opowie Ci o GIM (Gran Imperial Mall) - największe centrum handlowym w Pacifice, które zostało przejęte przez gang Animalsów.

Porozmawiaj z Placide'em (Talk to Palcide)

Dojdziecie do biura w Battys Hotel - Cyberpunk 2077: Witaj w Pacifice/Map Tann Pelen - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Dojdziecie do biura w Batty's Hotel. Podłącz prywatne łącze do laptopa, by zobaczysz szczegóły zlecenia. Na nagraniu zauważysz furgonetkę wypełnioną sprzętem netrunnerskim, która po krótkiej chwili całkowicie zniknęła z pola widzenia. V musi sprawdzić, kto jest tajemniczym netrunnerem w GIM i czego chce. Automatycznie przejdziesz do wykonywania kolejnego zadania głównego Rozpoznanie wzorca (I Walk the Line).