Cyberpunk 2077: Przed burzą/We Gotta Live Together - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz dokładny opis przejścia misji Przed burzą (We Gotta Live Together).

V odrzuca propozycję Hanako i decyduje się na współpracę z Nomadami. Dzwoni do Panam, by prosić ją o pomoc w dostaniu się do Arasaka Tower. Nomadka przyjeżdża po V do sklepu Misty i zabiera go do obozu Aldecaldos.

Aby odblokować linię zadań końcowych z Panam i klanem Aldecaldos, musisz najpierw ukończyć misję poboczną Właściwy moment oraz główne zadanie fabularne Komu bije dzwon (Nocturne OP55N1).

Porozmawiaj z Saulem (Talk to Saul)

W drodze do obozu Aldecaldos, V traci przytomność - Cyberpunk 2077: Przed burzą/We Gotta Live Together - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W drodze do obozu Aldecaldos, V traci przytomność. Obudzisz się na miejscu, w towarzystwie Mitcha. Wyjdź z samochodu i idź za nomadem na spotkanie z Saulem i Panam.

Saul z Panam wpadli na pomysł, by zrobić podkop i w ten sposób dostać się do Arasaka Tower i do Mikoshi - Cyberpunk 2077: Przed burzą/We Gotta Live Together - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Saul z Panam wpadli na pomysł, by zrobić podkop i w ten sposób dostać się do Arasaka Tower i do Mikoshi. Na szczęście, Night Corp buduje w tamtej okolicy tunel nowej nitki magleva - wystarczy się tam dostać, przejąć ich ciężki sprzęt wiertniczy, a fundamenty Arasaka Tower będą na wyciągnięcie ręki.

Gdy Panam odejdzie, by spotkać się z Mitchem, poinformuj Saula o planie spotkania z Alt - Cyberpunk 2077: Przed burzą/We Gotta Live Together - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy Panam odejdzie, by spotkać się z Mitchem, poinformuj Saula o planie spotkania z Alt. Przywódca nomadów nie będzie zadowolony, ale skieruje Cię do Dakoty, który ma sprzęt umożliwiający wyprawę do Cyberprzestrzeni.

Porozmawiaj z Mitchem (Talk to Mitch)

Mitch przedstawi Ci ulepszoną, odchudzoną wersję panzera (Basilisk), wzbogaconą o dopalacz i ciężkie działko rakietowe - Cyberpunk 2077: Przed burzą/We Gotta Live Together - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Mitch przedstawi Ci ulepszoną, odchudzoną wersję panzera (Basilisk), wzbogaconą o dopalacz i ciężkie działko rakietowe. V ma prowadzić pojazd, a Panam siedzieć tuż obok, na wspomaganiu.

Porozmawiaj z Dakotą (Talk to Dakota)

Udaj się do namiotu Dakoty, tamtejszej netrunnerki - Cyberpunk 2077: Przed burzą/We Gotta Live Together - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Udaj się do namiotu Dakoty, tamtejszej netrunnerki. Kobieta nie będzie zadawać zbędnych pytań i od razu zaprosi Cię do wanny wypełnionej kostkami lodu.

Po chwili przeniesiesz się do Cyberprzestrzeni, by porozmawiać z Alt Cunningham - Cyberpunk 2077: Przed burzą/We Gotta Live Together - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po chwili przeniesiesz się do Cyberprzestrzeni, by porozmawiać z Alt Cunningham. Niestety, nie uzyskasz żadnych konkretnych odpowiedzi. Dowiesz się jedynie tyle, że musisz dostać się do Mikoshi. Gdy Alt zacznie działać, Mikoshi zostanie unicestwione, a wszystkie przebywające tam konstrukty zostaną zintegrowane z nią i staną się częścią SI.

Porozmawiaj z Saulem (Talk to Saul)

Wejdź na pakę samochodu i posłuchaj, jak Saul wygłasza mowę na temat długu wdzięczności, który Aldecaldos zaciągnęli u V - Cyberpunk 2077: Przed burzą/We Gotta Live Together - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wejdź na pakę samochodu i posłuchaj, jak Saul wygłasza mowę na temat długu wdzięczności, który Aldecaldos zaciągnęli u V. Przyszła pora, by go spłacić, a V zostaje przyjęty do rodziny nomadów.

Po inicjacji możesz wykonać kilka aktywności pobocznych: porozmawiać z Mitchem i przejść samouczek z obsługi panzera, zabrać od Dakoty nieco dodatkowego sprzętu i porozmawiać z innymi Aldecaldos - Cyberpunk 2077: Przed burzą/We Gotta Live Together - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po inicjacji możesz wykonać kilka aktywności pobocznych: porozmawiać z Mitchem i przejść samouczek z obsługi panzera, zabrać od Dakoty nieco dodatkowego sprzętu i porozmawiać z innymi Aldecaldos. Gdy będziesz gotowy, idź spotkać się z Panam.

Porozmawiaj z Panam (Talk to Panam)

Panam znajdziesz na wzgórzu, przy panelach słonecznych - Cyberpunk 2077: Przed burzą/We Gotta Live Together - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Panam znajdziesz na wzgórzu, przy panelach słonecznych. Porozmawiaj z nią, by ukończyć tę misję i przejść od razu do kolejnego zadania głównego Linia oporu (Forward to Death).