Cyberpunk 2077: Modyfikacje broni/pancerzy - jak podmieniać? Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz informacje jak instalować i podmieniać modyfikacje dla broni i pancerzy / elementów stroju. Informujemy także na jakich zasadach przebiega podmiana zainstalowanych modów na inne.

Najważniejszą informacją jest to, że modyfikacji nie możesz instalować we wszystkich posiadanych broniach i elementach pancerza - Cyberpunk 2077: Modyfikacje broni/pancerzy - jak podmieniać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Najważniejszą informacją jest to, że modyfikacji nie możesz instalować we wszystkich posiadanych broniach i elementach pancerza. Jest to dozwolone wyłącznie w przypadku tych przedmiotów, które posiadają wolne sloty, tzn. wolne miejsca do umieszczania modów. Przykładową broń z wolnymi miejscami na mody prezentuje powyższy obrazek.

Sloty na modyfikacje funkcjonują niezależnie od dodatków instalowanych na broniach - lunet czy luf. Dodatki można podmieniać na inne bez jakichkolwiek ograniczeń.

Mody możesz przede wszystkim odnajdywać w świecie gry - rozglądaj się za nimi przede wszystkim w różnego rodzaju pojemnikach oraz przeszukuj ciała pokonanych przeciwników - Cyberpunk 2077: Modyfikacje broni/pancerzy - jak podmieniać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Mody możesz przede wszystkim odnajdywać w świecie gry - rozglądaj się za nimi przede wszystkim w różnego rodzaju pojemnikach oraz przeszukuj ciała pokonanych przeciwników.

Niektóre z odnajdywanych w grze broni i pancerzy mogą mieć już zainstalowane jakieś mody. Możesz w takiej sytuacji z nich zrezygnować lub dalej z nich korzystać.

Alternatywnie możesz wytwarzać mody w oparciu o crafting oraz kupować modyfikacje od handlarzy i w tym drugim przypadku postaraj się odwiedzić odpowiedniego NPC-a, np - Cyberpunk 2077: Modyfikacje broni/pancerzy - jak podmieniać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Alternatywnie możesz wytwarzać mody w oparciu o crafting oraz kupować modyfikacje od handlarzy i w tym drugim przypadku postaraj się odwiedzić odpowiedniego NPC-a, np. handlarza ubraniami jeśli chcesz kupić mody pancerza.

Mody posiadają identyczne klasy jakości do broni i pancerzy, a więc najbardziej wartościowe są modyfikacje rzadkie (niebieskie), epickie (fioletowe) i legendarne (złote) - Cyberpunk 2077: Modyfikacje broni/pancerzy - jak podmieniać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Mody posiadają identyczne klasy jakości do broni i pancerzy, a więc najbardziej wartościowe są modyfikacje rzadkie (niebieskie), epickie (fioletowe) i legendarne (złote).

Gwarantowane przez modyfikacje bonusy do statystyk automatycznie dodawane są do opisu przedmiotu. Po podświetleniu danej rzeczy możesz przejrzeć listę oferowanych premii do statystyk. Jeżeli niektóre premie są identyczne (np. premia do ilości punktów pancerza), to zostaną one automatycznie zsumowane.

Nie można niestety swobodnie podmieniać zainstalowanych modów ani wyjmować modyfikacji, z których nie chcesz dalej korzystać - Cyberpunk 2077: Modyfikacje broni/pancerzy - jak podmieniać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Nie można niestety swobodnie podmieniać zainstalowanych modów ani wyjmować modyfikacji, z których nie chcesz dalej korzystać. Wyjęcie modyfikacji ze slotu wiąże się z jej zniszczeniem. Może to być szczególnie uciążliwe jeśli zainstalowałeś rzadki, wartościowy mod w jakimś przedmiocie.

Opisywany problem możesz ograniczać instalując najbardziej wartościowe mody na przedmiotach, co do których masz przekonanie, że dłużej będziesz z nich korzystał. Mowa tu w szczególności o ikonicznych i legendarnych broniach i strojach. Tego typu przedmioty już "na starcie" mają świetne statystyki i można próbować je dalej ulepszać polegając na craftingu po to żeby wydłużyć ich przydatność.