Cyberpunk 2077: Limit poziomu doświadczenia - czy istnieje? Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 odpowiadamy na pytanie czy obowiązuje limit poziomu doświadczenia bohatera - tzw. level cap. Dowiesz się czy można awansować i rozwijać reputację bez jakichkolwiek ograniczeń.

W Cyberpunk 2077 główną postać awansuje się na kolejne poziomy w dość oczywisty sposób - za każdym razem gdy uzbierasz wymaganą liczbę punktów doświadczenia otrzymasz informację o awansie na wyższy poziom - Cyberpunk 2077: Limit poziomu doświadczenia - czy istnieje? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W Cyberpunk 2077 główną postać awansuje się na kolejne poziomy w dość oczywisty sposób - za każdym razem gdy uzbierasz wymaganą liczbę punktów doświadczenia otrzymasz informację o awansie na wyższy poziom. Otrzymasz równolegle 1 punkt atrybutów i 1 punkt atutów.

Maksymalny poziom doświadczenia w podstawowej wersji gry to poziom 50. W celu awansowania V na najwyższy poziom doświadczenia musisz zgromadzić łącznie niemal 150000 punktów doświadczenia.

Nie jest wykluczone, że limit poziomu doświadczenia zostanie w przyszłości zwiększony wraz z przygotowaniem przez autorów nowych dużych dodatków fabularnych do gry.

W sposób niezależny od awansowania V na kolejne poziomy doświadczenia dokonuje się również awansów na kolejne poziomy reputacji (Street Cred) - Cyberpunk 2077: Limit poziomu doświadczenia - czy istnieje? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W sposób niezależny od awansowania V na kolejne poziomy doświadczenia dokonuje się również awansów na kolejne poziomy reputacji (Street Cred). Ogólny mechanizm jest identyczny - uzbieranie wymaganej liczby punktów reputacji doprowadzi do awansu na kolejny poziom, o którym zostaniesz poinformowany.

Maksymalny poziom reputacji V w bazowej wersji gry to poziom 50. W przypadku reputacji nie otrzymuje się nagrody co poziom, tylko raz na kilka poziomów. Należy jednak zaznaczyć, że niektóre przedmioty mogą wymagać rozwinięcia reputacji na ściśle określony poziom (np. jedenasty).

Limit rozwoju postaci jest wyraźnie niższy w przypadku umiejętności V powiązanych z głównymi atrybutami bohatera - Cyberpunk 2077: Limit poziomu doświadczenia - czy istnieje? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Limit rozwoju postaci jest wyraźnie niższy w przypadku umiejętności V powiązanych z głównymi atrybutami bohatera. Dla przypomnienia xp dla umiejętności pozyskuje się wykonując związane z nią czynności (np. używając broni palnej albo polegając na craftingu). Otrzymasz informację o każdym awansie.

Maksymalny poziom każdej umiejętności to poziom 20. Nie łudź się, że zdobędziesz go szybciej od maksymalnego "głównego" poziomu czy maksymalnej reputacji, gdyż umiejętności awansuje się znacznie wolniej.