Cyberpunk 2077: Bronie typu Smart - jak używać? Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 dowiesz się jak korzystać z broni typu smart, czyli z broni z samonaprowadzaniem pocisków. Jest to bardzo skuteczna kategoria pukawek, aczkolwiek do korzystania z samonaprowadzalności potrzebny jest odpowiedni wszczep.

Bronie typu Smart - na czym polegają?

1 - Cyberpunk 2077: Bronie typu Smart - jak używać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Bronie Smart to inaczej bronie strzelające mikropociskami, która samoczynnie naprowadzają się na cel - Cyberpunk 2077: Bronie typu Smart - jak używać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Bronie Smart to inaczej bronie strzelające mikropociskami, która samoczynnie naprowadzają się na cel. Zaletą takiego rozwiązania jest to, że pocisk nie leci w "linii prostej", tylko jest w stanie zmienić swoją trajektorię lotu w zależności od tego jak zachowa się atakowany przeciwnik. Zwiększają się dzięki temu szanse pomyślnych trafień. Broniami Smart mogą być różne odmiany broni, np. pistolety czy karabiny (jak również karabin snajperski w przykładzie z dołączonych obrazków).

Bronie Smart nie są oczywiście pozbawione wad. Nie możesz oddawać strzałów całkowicie "na ślepo". Ponadto pociski nadal mogą spudłować jeśli np. przeciwnikowi uda się dostatecznie szybko schować za zasłoną.

Wszczep dla broni Smart

Bronie Smart wymagają dysponowania wszczepem do odblokowania ich pełnego potencjału - Cyberpunk 2077: Bronie typu Smart - jak używać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Bronie Smart wymagają dysponowania wszczepem do odblokowania ich pełnego potencjału. Pozwala on na kontrolowanie ich unikalnych samonaprowadzalnych właściwości. Wszczep ten bezpośrednio współpracuje z optyką, z której korzysta V.

Najpopularniejszy wszczep do obsługu broni Smart to Smart Link. Jest to wszczep dłoni i jest on w ofercie każdego Ripperdoca. Musisz niestety w tym celu wydać kilka tysięcy kredytów ORAZ dodatkowo awansować na co najmniej 14 poziom reputacji.

Do momentu zainstalowania wszczepu broń Smart może działać jak każda inna tego typu, tzn. bez inteligentnego samonaprowadzania.

2 - Cyberpunk 2077: Bronie typu Smart - jak używać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Alternatywny sposób zdobycia wszczepu do korzystania z broni Smart to zainteresowanie się pobocznym questem Dobre uczynki popłacają - The Gig - Cyberpunk 2077: Bronie typu Smart - jak używać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Alternatywny sposób zdobycia wszczepu do korzystania z broni Smart to zainteresowanie się pobocznym questem Dobre uczynki popłacają - The Gig. Dotyczy on spotkania się z Wakako w dzielnicy Westbrook w celu odebrania nagrody za pomyślne uratowanie Sandry Doresett w jednym z początkowych głównych questów gry.

Wakako podaruje V kredyty, a także poinformuje cię o możliwości odebrania darmowego wszczepu. Możesz w tym celu odwiedzić dowolnego ripperdoca i wybrać tatuaż Tyger Claws z odciskiem skórnym (Tattoo: Tyger Claws Dermal Imprint). Ma on identyczne działanie do wszczepu Smart Link.

Wszczep dotyczący broni Smart możesz modyfikować - stosowne mody można odnajdywać w świecie gry lub kupować za kredyty - Cyberpunk 2077: Bronie typu Smart - jak używać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wszczep dotyczący broni Smart możesz modyfikować - stosowne mody można odnajdywać w świecie gry lub kupować za kredyty. Przykładowe ulepszenie Projectile Launch System pozwala wyposażyć się w wyrzutnię pocisków. Jest ona w stanie strzelać wybuchowymi pociskami nakładającymi dodatkowe negatywne statusy na przeciwników.

Pierwsza broń smart - jak łatwo zdobyć?

Bronie smart możesz odnajdywać na przestrzeni całej gry i mogą one reprezentować różne odmiany broni palnej (np - Cyberpunk 2077: Bronie typu Smart - jak używać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Bronie smart możesz odnajdywać na przestrzeni całej gry i mogą one reprezentować różne odmiany broni palnej (np. pistolety, karabiny). Jest jednak okazja do odnalezienia pierwszej broni smart w początkowej fazie gry. Broń ta znajduje się w odgórnie ustalonym miejscu. Umożliwi ci to rozpocząć korzystanie z broni smart gdy tylko pozyskasz odpowiedni wszczep.

Pierwsza broń smart w grze to karabin snajperski Ashura. Możesz go zdobyć podczas zaliczania misji fabularnej Bilet wstępu, a konkretnie podczas eksploracji fabryki All Foods w poszukiwaniu bota Flathead. Odnalezieniem snajperki zajmij się tuż po tym jak znajdziesz skrzynkę z botem. Zajrzyj do pokazanego na obrazku bocznego pomieszczenia.

Karabin snajperski znajdziesz w jednym z pojemników w tym pomieszczeniu - Cyberpunk 2077: Bronie typu Smart - jak używać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Karabin snajperski znajdziesz w jednym z pojemników w tym pomieszczeniu. Statystyki oraz poziom jakości tej broni są losowane m.in. na podstawie aktualnego poziomu doświadczenia V. Zawsze będzie to jednak broń typu smart.