Cyberpunk 2077: Darmowe pojazdy - lista Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajduje się lista darmowych pojazdów. Chodzi tu konkretnie o zestawienie darmowych samochodów i motocykli, które są udostępniane lub odnajdywane w miarę awansowania w grze i które stają się własnością V bez jakichkolwiek opłat. Pozwoli ci to przyzywać do siebie darmowe pojazdy na żądanie i korzystać z nich bez ograniczeń.

Darmowe pojazdy - uwagi na start

1 - Cyberpunk 2077: Darmowe pojazdy - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
  1. Na stronie znajdują się pewne spojlery na temat questów i wydarzeń prowadzących do odblokowania darmowych pojazdów. Staraliśmy się unikać poważnych spojlerów, które mogłyby zdradzić ważne wydarzenia fabularne.
  2. Na oddzielnej stronie Samochód - jak kupić lub ukraść? opisaliśmy inne techniki pozyskiwania pojazdów. Mają one swoje istotne wady - kupowanie aut to zawsze ogromny wydatek, zaś skradzionych maszyn nie możesz przypisać do swojego garażu i w razie potrzeby musisz później kraść kolejne.

Jackie's Arch / Jackie's Tuned Arch

Chodzi tu o motocykl Arch Nazare, który w początkowej części kampanii był własnością Jackiego - Cyberpunk 2077: Darmowe pojazdy - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Chodzi tu o motocykl Arch Nazare, który w początkowej części kampanii był własnością Jackiego. W dalszej fazie gry V stanie się jego właścicielem.

Dosyć istotną informacją jest to, że możesz odblokować ten motocykl w jednej z dwóch wersji:

  1. Jeżeli podczas rozgrywania misji fabularnej Bilet wstępu użyjesz specjalnej opcji dialogowej dla atrybutu Zdolności techniczne, to V udzieli Jackiemu porad jak udoskonalić maszynę. Otrzymasz dzięki temu później model poddany tuningowi (Tuned Arch).
  2. Jeżeli nie użyłeś specjalnej opcji dialogowej, to w dalszej części gry przekazany ci zostanie "zwykły" motocykl.
Do przekazania motocykla V dochodzi na początku aktu 2, przy czym uzależnione od tego jak zachowałeś się pod koniec misji fabularnej Skok na głęboką wodę - Cyberpunk 2077: Darmowe pojazdy - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Do przekazania motocykla V dochodzi na początku aktu 2, przy czym uzależnione od tego jak zachowałeś się pod koniec misji fabularnej Skok na głęboką wodę. Mowa tu o wyborze, który opisaliśmy na stronie Jackie - gdzie go zawieźć?.

1) Jeżeli wysłałeś Jackiego do Viktora, to po wyjściu z apartamentu V w akcie 2 znajdziesz karton przy drzwiach, w którym będą znajdowały się klucze do motocykla.

2) Jeżeli wysłałeś Jackiego do Mamy Welles, to do zaliczenia będzie poboczna misja Widzimy się w Afterlife - Cyberpunk 2077: Darmowe pojazdy - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

2) Jeżeli wysłałeś Jackiego do Mamy Welles, to do zaliczenia będzie poboczna misja Widzimy się w Afterlife. Klucze zostaną ci podarowane pod koniec tego zadania (niezależnie od wybranych opcji dialogowych podczas zaliczania go).

Hella EC-D I360

To samochód, który pojawia się w grze od samego początku, choć w trakcie rozgrywania głównych misji korzysta z niego Jackie - Cyberpunk 2077: Darmowe pojazdy - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

To samochód, który pojawia się w grze od samego początku, choć w trakcie rozgrywania głównych misji korzysta z niego Jackie.

Po awansowaniu do aktu 2 automatycznie odblokujesz poboczny quest Gdzie moja bryka - Cyberpunk 2077: Darmowe pojazdy - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po awansowaniu do aktu 2 automatycznie odblokujesz poboczny quest Gdzie moja bryka? dotyczący odebrania tej maszyny z podziemnego garażu pod blokiem mieszkalnym, w którym swój apartament ma V.

Po tym jak zejdziesz do garażu i wsiądziesz do auta zostaniesz staranowany przez "szalejącą" taksówkę. Tymczasowo stracisz dostęp do samochodu - będzie on musiał zostać naprawiony, ale na szczęście wszystkie koszty naprawy pokryje odszkodowanie.

Musisz uzbroić się w cierpliwość, bo minie dużo czasu zanim twoje auto zostanie naprawione - Cyberpunk 2077: Darmowe pojazdy - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Musisz uzbroić się w cierpliwość, bo minie dużo czasu zanim twoje auto zostanie naprawione. Po tym jak zakończone zostaną naprawy otrzymasz sms-a od Delamain z potwierdzeniem, że auto jest gotowe. Możesz od tej pory przyzywać je do siebie.

Galena Rattler

Ten darmowy pojazd jest dostępny tylko jeśli V ma wybraną przeszłość Nomada - Cyberpunk 2077: Darmowe pojazdy - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Ten darmowy pojazd jest dostępny tylko jeśli V ma wybraną przeszłość Nomada. Główny bohater korzystał z tego auta podczas rozgrywania prologu nomady. V utraci dostęp do tego pojazdu w wyniku wydarzeń z questu pochodzenia. Po tym jak awansujesz do aktu 1 nie będzie na liście twoich pojazdów.

Okazja do odzyskania Galeny pojawia się w akcie 2, a konkretnie po ukończeniu głównego zadania Na rozdrożach - Cyberpunk 2077: Darmowe pojazdy - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Okazja do "odzyskania" Galeny pojawia się w akcie 2, a konkretnie po ukończeniu głównego zadania Na rozdrożach.

W dzienniku V powinien pojawić się nowy poboczny quest - Wyboista droga. Dotyczy on odczytania wiadomości z nadajnika GPS i zbadania pustkowi / badlandów w poszukiwaniu zaparkowanej Galeny. W trakcie oględzin auta pojawi się Lana, która będzie upierała się przy tym, że samochód jest teraz jej własnością. Możesz zmusić ją do odstąpienia od żądań lub przekazać jej 100 kredytów.

Nie wybieraj wariantu pozwolenia Lanie na zachowanie auta, gdyż nie przejdzie ono ponownie na własność V i nie będziesz mógł z niego korzystać w dalszej części gry.

Delamain No. 21

Dla przypomnienia Delamain to nazwa sztucznej inteligencji i jednocześnie autonomicznych taksówek podróżujących po Night City - Cyberpunk 2077: Darmowe pojazdy - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Dla przypomnienia Delamain to nazwa sztucznej inteligencji i jednocześnie autonomicznych taksówek podróżujących po Night City. Z tematem tym spotkasz się po raz pierwszy w ramach zaliczania serii pobocznych zadań o zbuntowanym AI. W zadaniach z grupy Delamain: Readmisja bohater będzie musiał odnajdywać zbuntowane taksówki i wykonywać różne czynności żeby doprowadzić do ich powrotu do siedziby korporacji taksówkarskiej.

Na potrzeby pozyskania darmowego auta musisz odblokować ostatni quest sztucznej inteligencji - Delamain: Reanimacja - Cyberpunk 2077: Darmowe pojazdy - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Na potrzeby pozyskania darmowego auta musisz odblokować ostatni quest sztucznej inteligencji - Delamain: Reanimacja. Dla przypomnienia quest ten dotyczy odwiedzenia siedziby Delamain HQ i przejścia przez niebezpieczny budynek zmagający się z atakiem wirusa komputerowego.

Wybór zakończenia misji nie odgrywa żadnej roli - możesz wybrać dowolne spośród 3 dostępnych zakończeń. Niezależnie jak się zachowasz udostępniona ci zostanie jedna z taksówek. Stanie się ona od tego momentu własnością V i będzie ją można osobiście prowadzić.

Brennan Apollo

Motocykl ten pojawia się po raz pierwszy w trakcie zaliczania głównej misji Pasażer w ramach aktu 2 kampanii - Cyberpunk 2077: Darmowe pojazdy - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Motocykl ten pojawia się po raz pierwszy w trakcie zaliczania głównej misji Pasażer w ramach aktu 2 kampanii. V użyje tej maszyny w trakcie wspólnej podróży po pustkowiach z Panam. W celu dodania na stałe motocykla do swojego garażu wystarczy ukończyć misję. Nie jest ważne jakie decyzje podejmiesz w trakcie jej zaliczania.

Porsche 911 Turbo

2 - Cyberpunk 2077: Darmowe pojazdy - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
To jedyny licencjonowany samochód w grze - Porsche 911 z gry Cyberpunk 2077 bazuje wizualnie na klasycznej generacji 930 tego modelu - Cyberpunk 2077: Darmowe pojazdy - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

To jedyny licencjonowany samochód w grze - Porsche 911 z gry Cyberpunk 2077 bazuje wizualnie na klasycznej generacji 930 tego modelu.

Porsche można zdobyć w pobocznym queście Gdzie jest Johnny? i będzie to dokładnie ten sam model, który w przeszłości był własnością Silverhanda. Podczas zaliczania wspomnianej misji trzeba zinfiltrować droki i rozprawić się z Graysonem na pokładzie statku. Po pokonaniu Graysona należy darować mu życie i odebrać od niego klucz. Możesz następnie opuścić jeden z kontenerów i użyć klucza do otwarcia go. W środku będzie auto.

Temat pozyskania tego unikalnego pojazdu dokładniej opisaliśmy na osobnej stronie Porsche 911 - jak odblokować?.

Quadra Turbo-R V-Tech

To pojazd powiązany z jednym z kontraktów z dzielnicy The Glen - miejsce rozpoczecia kontraktu zaznaczyliśmy na powyższym obrazku - Cyberpunk 2077: Darmowe pojazdy - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

To pojazd powiązany z jednym z kontraktów z dzielnicy The Glen - miejsce rozpoczecia kontraktu zaznaczyliśmy na powyższym obrazku. Upewnij się, że V jest na odpowiednio wysokim poziomie doświadczenia.

Możesz podjąć się zadania wykradzenia auta z warsztatu gangu 6th Street. Jeśli uda ci się dokonać kradzieży, to ze skradzionym autem powróć do Jake'a.

Musisz odczekać kilka dni aż otrzymasz informację o lokalizacji garażu z autem - Cyberpunk 2077: Darmowe pojazdy - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Musisz odczekać kilka dni aż otrzymasz informację o lokalizacji garażu z autem. Będzie to niewielki quest Quadro, gdzie jesteś (Sex on Wheels) do zaliczenia w dzielnicy Rancho Coronado w Santo Domingo.

3 - Cyberpunk 2077: Darmowe pojazdy - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Wspomniany mini-quest może rozegrać się na dwa sposoby - Cyberpunk 2077: Darmowe pojazdy - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wspomniany mini-quest może rozegrać się na dwa sposoby:

  1. Jeśli wcześniej pomyślnie dostarczyłeś auto Jake'owi, to wystarczy wyjechać maszyną Quadra Turbo-R V-Tech z garażu. Nikt ci w tym nie przeszkodzi.
  2. Jeśli nie udało ci się wcześniej zdobyć auta dla Jake'a, to musisz najpierw rozprawić się z okolicznymi przeciwnikami i następnie ukraść pojazd.

W obu przypadkach Quadra Turbo-R V-Tech na stałe zostanie dodana do twojej listy maszyn.

Quadra Type-66 Cthulhu

To pojazd powiązany z serią pobocznych questów Szybka i wściekła (The Beast in Me) zlecanych przez Claire Russell - Cyberpunk 2077: Darmowe pojazdy - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

To pojazd powiązany z serią pobocznych questów Szybka i wściekła (The Beast in Me) zlecanych przez Claire Russell. Dla przypomnienia misje te dotyczą brania udziału w wyścigach samochodowych w Night City.

Musisz rozpocząć od pomyślnego zaliczenia 3 wyścigów kwalifikacyjnych - w każdym z nich Claire i V muszą dojechać na podium. Okazja do zdobycia darmowego auta pojawia się po awansowaniu do finałowego wyścigu. Quadra Type-66 Cthulhu to pojazd, z którego w głównych zawodach będzie korzystał Sampson.

W trakcie rozgrywania finałowego wyścigu należy zrezygnować z dokończenia go, tylko zgodnie z życzeniem Claire wyruszyć w pościg za Sampsonem - Cyberpunk 2077: Darmowe pojazdy - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W trakcie rozgrywania finałowego wyścigu należy zrezygnować z dokończenia go, tylko zgodnie z życzeniem Claire wyruszyć w pościg za Sampsonem. Darmowy pojazd możesz otrzymać tylko jeśli zdołasz przekonać Claire do tego żeby nie zabijała Sampsona. Jest to niestety możliwe tylko jeśli właściwie zachowałeś się po trzecim wyścigu kwalifikacyjnym, tzn. zniechęciłeś Claire do pomysłu zamordowania Sampsona. Dodatkowo wybieraj opcje dialogowe uspokojenia Claire. Ocalony Sampson w ramach podziękowania za darowanie mu życia przekaże ci darmowe auto.

Jeśli postanowisz dokończyć finałowy wyścig lub jeśli nie zdołasz przekonać Claire, to Sampson zginie i stracisz okazję do zdobycia darmowego auta - Cyberpunk 2077: Darmowe pojazdy - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeśli postanowisz dokończyć finałowy wyścig lub jeśli nie zdołasz przekonać Claire, to Sampson zginie i stracisz okazję do zdobycia darmowego auta. Nie oznacza to jednak utraty możliwości stania się właścicielem tej maszyny. Quadra Type-66 Cthulhu będzie mogła zostać zakupiona za 76000 kredytów. Wyczekuj wiadomości od Reginy Jones z ofertą zakupu (powyższy obrazek).

Rayfield Caliburn

4 - Cyberpunk 2077: Darmowe pojazdy - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Pojazd ten możesz odnaleźć podczas swobodnej eksploracji świata gry - Cyberpunk 2077: Darmowe pojazdy - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Pojazd ten możesz odnaleźć podczas swobodnej eksploracji świata gry. Jest to jeden z kilku sekretnych pojazdów do odblokowania. Musisz zbadać kopalnię z misji fabularnej Na rozdrożach, w której mogłeś pomóc Panam w rozprawieniu się z Nashem - znajduje się ona na wschód od dzielnic Charter Hill i Rancho Coronado. Do kopalni wyrusz dopiero po ukończeniu wspomnianego głównego zadania. Jeśli zbyt wcześnie ją odwiedzisz, to sekretny pojazd nie pojawi się.

Lokalizację południowego wejścia prezentują powyższe obrazki. Kopalnia ma też północne wejście i możesz wybrać dowolne z nich.

Musisz znaleźć niebieski kontener z autem w jednym z kopalnianych tuneli - Cyberpunk 2077: Darmowe pojazdy - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Musisz znaleźć niebieski kontener z autem w jednym z kopalnianych tuneli. Znajduje się on w niewielkiej odległości od centralnej pieczary, w której przebywali wcześniej Nash i jego ludzie. Wsiądź do auta żeby dodać go do swojej kolekcji - Rayfield to jeden z najdroższych i najszybszych pojazdów w grze. W kontenerze jest też inny wartościowy loot.

Kontener może nie pojawić się w kopalni w wyniku wystąpienia buga. Jeśli nie widzisz nigdzie kontenera to opuść kopalnię i użyj opcji przyśpieszenia upływu czasu żeby przewinąć czas do okolic północy. Raz jeszcze zbadaj kopalnię i tym razem kontener powinien się pojawić.

Thorton Colby CX410 Butte

Pojazd ten możesz odnaleźć podczas swobodnej eksploracji świata gry - Cyberpunk 2077: Darmowe pojazdy - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Pojazd ten możesz odnaleźć podczas swobodnej eksploracji świata gry. Jest to jeden z kilku sekretnych pojazdów do odblokowania. Musisz zbadać wschodnią część Badlandów, a konkretnie okolice punktu szybkiej podróży Desert Film Set. Jest to obszar na północny-wschód or Rocky Ridge.

Na opuszczonym planie filmowym stoi zaparkowanych kilka różnych aut, ale tylko nad Colbym widoczna jest ikonka - Cyberpunk 2077: Darmowe pojazdy - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Na opuszczonym planie filmowym stoi zaparkowanych kilka różnych aut, ale tylko nad Colbym widoczna jest ikonka. Oznacza to, że jest to jedyny pojazd nadający się do dodania do kolekcji V - musisz w tym celu do niego wsiąść. Z innych maszyn z tej lokacji też możesz skorzystać, ale można je jedynie ukraść i znikną jeśli je zgubisz lub użyjesz szybkiej podróży.

Thorton Mackinaw Beast

Bestia to opancerzony pick-up należący do Claire Russell z serii pobocznych questów Szybka i wściekła (The Beast in Me) - Cyberpunk 2077: Darmowe pojazdy - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

"Bestia" to opancerzony pick-up należący do Claire Russell z serii pobocznych questów Szybka i wściekła (The Beast in Me). Dla przypomnienia misje te dotyczą brania udziału w wyścigach samochodowych w Night City.

Musisz rozpocząć od pomyślnego zaliczenia 3 wyścigów kwalifikacyjnych - w każdym z nich Claire i V muszą dojechać na podium. Okazja do zdobycia darmowego auta pojawia się po awansowaniu do finałowego wyścigu. Musisz wybrać wariant zakończenia questu, który zakłada wyruszenie w pościg za Sampsonem zamiast podjęcia próby wygrania ostatniego wyścigu. Darmowe auto otrzymasz niezależnie od tego czy Sampson zginie czy też nie.

Villefort Alvarado V4FC 580

Quest ten powiązany jest z serią pobocznych questów Do krwi (Beat on the Brat), które dotyczą staczania walk na pięści - Cyberpunk 2077: Darmowe pojazdy - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Quest ten powiązany jest z serią pobocznych questów Do krwi (Beat on the Brat), które dotyczą staczania walk na pięści. Pojazd może nagrodą za pokonanie Czempiona Glen, którym jest El Cesar. Miejsce rozegrania pojedynku prezentuje obrazek - jest ono w Heywood. Zadbaj o to żeby V znajdował się na dostatecznie wysokim poziomie doświadczenia, bo Cesar to silny przeciwnik.

Po pokonaniu Cesara zostaniesz postawiony przed wyborem nagrody (lub odstąpieniem od niej) - Cyberpunk 2077: Darmowe pojazdy - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po pokonaniu Cesara zostaniesz postawiony przed wyborem nagrody (lub odstąpieniem od niej). Wybierz wariant dialogowy, który zakłada wybranie samochodu należącego do Cesara. Jeśli wybierzesz inny wariant, to opcja pozyskania darmowego auta przepadnie.

Twoja nagroda zaparkowana jest obok areny i możesz ją też przyzywać przez telefon - Cyberpunk 2077: Darmowe pojazdy - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Twoja nagroda zaparkowana jest obok areny i możesz ją też przyzywać przez telefon.

Arch Nazare Itsumade

To motocykl, którego odblokowanie jest częścią pobocznego zadania J+J=WNM (The Highwayman) rozpoczynanego w Rancho Coronado - Cyberpunk 2077: Darmowe pojazdy - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

To motocykl, którego odblokowanie jest częścią pobocznego zadania J+J=WNM (The Highwayman) rozpoczynanego w Rancho Coronado. Jest to dość wyjątkowy quest, gdyż zakłada on odnajdywanie kolejnych śladów bez dysponowania gotowymi znacznikami na mapie.

Nie musisz zajmować się do końca wspomnianym questem, gdyż możesz wcześniej wyruszyć na poszukiwania motocykla. Jako cel szybkiej podróży wybierz znacznik All Foods Plant w dzielnicy Northside. Zgodnie z nazwą jest to fabryka All Foods, którą odwiedzałeś w jednej z początkowych misji fabularnych.

Udaj się na wschód od fabryki, a konkretnie do pokazanego na obrazku obszaru z kontenerami - Cyberpunk 2077: Darmowe pojazdy - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Udaj się na wschód od fabryki, a konkretnie do pokazanego na obrazku obszaru z kontenerami.

Znajdziesz tu pokazany na obrazku zamknięty garaż - Cyberpunk 2077: Darmowe pojazdy - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Znajdziesz tu pokazany na obrazku zamknięty garaż.

Wejdź w interakcję z klawiaturą na prawo od bramy garażowej - Cyberpunk 2077: Darmowe pojazdy - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wejdź w interakcję z klawiaturą na prawo od bramy garażowej. Nie wciskaj domyślnego przycisku interakcji (Kwadrat na PS4/PS5), bo będziesz otrzymywał komunikat o braku dostępu. Zamiast tego wciskaj przyciski dotykania klawiszy (X na PS4/PS5). Wprowadź w ten sposób kombinację 0214 (mogłeś ją ustalić dzięki przeprowadzeniu śledztwa we wspomnianym pobocznym queście).

Motocykl jest w garażu - Cyberpunk 2077: Darmowe pojazdy - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Motocykl jest w garażu. Wsiądź na niego żeby stał się twoją własnością.