Cyberpunk 2077: Komu bije dzwon/Nocturne OP55N1 - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz dokładny opis przejścia misji Komu bije dzwon (Nocturne Op55N1).

Z pomocą Voodoo Boys, V udało się nawiązać kontakt z Alt Cunningham i dojść z nią do porozumienia. Pora wrócić do planu współpracy z Hanako Arasaką.

PUNKT BEZ ODWROTU:

Musisz wiedzieć, że gdy udasz się na spotkanie z Hanako do Embers i wsiądziesz do windy, wszystkie poboczne aktywności, w tym misje poboczne, zostaną zablokowane i nie będziesz mógł ich ukończyć. Jeśli masz jeszcze coś do zrobienia, to będzie najlepszy moment, by załatwić wszelkie niedokończone sprawy. To także najlepszy moment, by stworzyć zapis gry do którego będziesz mógł później wrócić, jeśli zajdzie taka konieczność.

Spotkaj się z Hanako w Embers (Meet Hanako at Embers)

Zadzwoń do Hanako, by poinformować ją o tym, że przystajesz na jej propozycję, a następnie udaj się na spotkanie do Embers - Cyberpunk 2077: Komu bije dzwon/Nocturne OP55N1 - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zadzwoń do Hanako, by poinformować ją o tym, że przystajesz na jej propozycję, a następnie udaj się na spotkanie do Embers.

Gdy będziesz pod budynkiem, wejdź do windy (PUNKT BEZ ODWROTU) i pojedź na 13 piętro - Cyberpunk 2077: Komu bije dzwon/Nocturne OP55N1 - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy będziesz pod budynkiem, wejdź do windy (PUNKT BEZ ODWROTU) i pojedź na 13 piętro. Hanako czeka na Ciebie przy fortepianie. Co ciekawe, Hanako przyzna, że zarówno ona jak i cały zarząd nie uwierzył w historię Yorinobu i od początku wiedzieli kto jest mordercą Saburo. Kobieta oferuje swoją pomoc i chce wprowadzić V do Mikoshi, ale nie za darmo - Yorinobu musi ponieść konsekwencje swoich czynów. Po rozmowie idź do windy.

V ponownie straci przytomność i obudzi się w klinice Viktora - Cyberpunk 2077: Komu bije dzwon/Nocturne OP55N1 - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

V ponownie straci przytomność i obudzi się w klinice Viktora. Johnny przejął nad nim kontrolę i dowlókł się do ripperdoca, by ten ustabilizował biochip.

Wstań z krzesła, weź ze stolika tabletki i broń, a następnie porozmawiaj Misty, która czeka przy wyjściu z kliniki - Cyberpunk 2077: Komu bije dzwon/Nocturne OP55N1 - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wstań z krzesła, weź ze stolika tabletki i broń, a następnie porozmawiaj Misty, która czeka przy wyjściu z kliniki.

Porozmawiaj z Misty (Talk to Misty)

Misty zaprowadzi Cię do windy, którą wjedziecie na dach jednego z budynków - Cyberpunk 2077: Komu bije dzwon/Nocturne OP55N1 - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Misty zaprowadzi Cię do windy, którą wjedziecie na dach jednego z budynków. Po drodze Misty opowie Ci nieco o Jackiem i o tym, jak zdołała mu pomóc w podjęciu niezwykle trudnej decyzji związanej z jego życiem.

Gdy usiądziesz na krześle obok Misty, kobieta zostawi Cię samego ze swoimi myślami i będziesz musiał podjąć bardzo ważne decyzje, które będą związane z zakończeniem gry Cyberpunk 2077.

Pierwszą decyzją, którą będziesz mógł podjąć to załatwienie spraw sercowych V, jeśli oczywiście nawiązałeś jakiś romans w trakcie rozgrywki - Cyberpunk 2077: Komu bije dzwon/Nocturne OP55N1 - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Pierwszą decyzją, którą będziesz mógł podjąć to załatwienie spraw sercowych V, jeśli oczywiście nawiązałeś jakiś romans w trakcie rozgrywki. Jeśli zdecydujesz się skorzystać z propozycji Johnny'ego, postać z którą nawiązałeś bliższe stosunki pojawi się podczas zakończenia. Jeśli nie nawiązałeś romansu z żadną z postaci lub nie chcesz skorzystać z telefonu do wybranej osoby, ostatnią scenę rozegrasz samotnie.

Drugą ważną decyzją fabularną jest wybór postaci, która będzie Ci towarzyszyć w trakcie ataku na Arasaka Tower - Cyberpunk 2077: Komu bije dzwon/Nocturne OP55N1 - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Drugą ważną decyzją fabularną jest wybór postaci, która będzie Ci towarzyszyć w trakcie ataku na Arasaka Tower. Do wyboru jest pięć głównych ścieżek (jedna sekretna), które są dostępne dla każdego, bez względu na przeszłość stworzonej przez Ciebie postaci. Pierwsza z nich, związana z Hanako, to wersja domyślna. Reszta wymaga spełnienia określonych warunków lub wykonania odpowiedniej czynności w trakcie rozmowy z Johnny'm.

  1. Ścieżka Hanako: domyśla opcja, która doprowadza do zakończenia korporacyjnego. Rozpoczyna zadanie główne Początek końca (Last Caress);
  2. Ścieżka Panam: poproszenie Panam o pomoc jest możliwe po ukończeniu zadania pobocznego Właściwy moment. Doprowadzi to do zakończenia nomadycznego;
  3. Ścieżka Rogue: poproszenie Rogue o pomoc jest możliwe po ukończeniu zadania pobocznego W starym kinie. Doprowadzi to do zakończenia w którym znaczną rolę odegra Johnny;
  4. Po linii najmniejszego oporu (brak dodatkowego zadania): gdy wybierzesz którąś z tradycyjnych opcji zakończenia, a następnie zdecydujesz się na przemyślenie sytuacji i spojrzysz na swoją dłoń, otrzymasz dodatkową możliwość poprowadzenia dialogu: Możemy też dać sobie z tym spokój (Could also put this all to rest), czyli popełnienia samobójstwa przy użyciu broni. Po wyborze tego zakończenia nie będzie dodatkowej misji i od razu zobaczysz napisy końcowe;
  5. Sekretne zakończenie: możesz odblokować je w momencie, gdy Misty zostawi Cię na balkonie, byś przemyślał swoją sytuację. W trakcie rozmowy z Johnny'm nie wybieraj żadnej opcji dialogowej tylko odczekaj kilka minut. Johnny uzna w końcu, że nie chcesz narażać swoich przyjaciół i zaproponuje V wybranie się na misję samobójczą. W takim wypadku będziesz musiał podjąć próbę samodzielnego ataku na Arasaka Tower i będziesz mieć na to wyłącznie jedno podejście. Jeśli Ci się nie uda, zobaczysz napisy końcowe.

Więcej szczegółowych informacji na temat wszystkich możliwych zakończeń gry Cyberpunk 2077 znajdziesz na osobnych stronach niniejszego poradnika, w rozdziale Zakończenia.

Jeśli zdecydowałeś się na domyślną ścieżkę tego zadania (Hanako), zadzwoń do niej, a dowiesz się, że została zaproszona przez brata do jego posiadłości w North Oak - Cyberpunk 2077: Komu bije dzwon/Nocturne OP55N1 - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeśli zdecydowałeś się na domyślną ścieżkę tego zadania (Hanako), zadzwoń do niej, a dowiesz się, że została zaproszona przez brata do jego posiadłości w North Oak. Hanako ma przebywać tam pod czujnym okiem jego ludzi - najwidoczniej jej brat podejrzewa, że grozi mu niebezpieczeństwo i chce się zabezpieczyć. Trzeba będzie pomóc Hanako w ucieczce, by mogła towarzyszyć Ci w czasie wyprawy do Arasaka Tower.

Zjedź windą na poziom ulicy, a następnie pomów z Misty i wejdź z nią do sklepu, by poczekać na kierowcę Hanako, który zawiezie Cię do rezydencji Yorinobu - Cyberpunk 2077: Komu bije dzwon/Nocturne OP55N1 - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zjedź windą na poziom ulicy, a następnie pomów z Misty i wejdź z nią do sklepu, by poczekać na kierowcę Hanako, który zawiezie Cię do rezydencji Yorinobu. W międzyczasie Misty może postawić Ci tarota.

Po chwili w sklepi zjawi się Hellman i Takemura (jeśli uratowałeś go w misji Mieszkanie nr 303 (Search and Destroy)), by zabrać V w umówione miejsce - Cyberpunk 2077: Komu bije dzwon/Nocturne OP55N1 - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po chwili w sklepi zjawi się Hellman i Takemura (jeśli uratowałeś go w misji Mieszkanie nr 303 (Search and Destroy)), by zabrać V w umówione miejsce. Hellman będzie nieco podejrzliwy, ale Takemura zaufa swojemu przyjacielowi. Automatycznie przejdziesz do wykonywania zadania głównego Początek końca (Last Caress).