Cyberpunk 2077: Koty w ciemności/Gimme Danger - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz dokładny opis przejścia misji Koty w ciemności (Gimme Danger).

Takemura potrzebował nieco czasu, by przemyśleć akcję z paradą w Japantown. Po 24 godzinach oddzwania do V i umawia się na spotkanie na ulicznym markecie, by omówić dalszy plan działania.

Nagroda za wykonanie zadania: punkty doświadczenia, punkty Reputacji.

Spotkaj się z Takemurą (Meet with Takemura)

Do miejsca w którym czeka na Ciebie Takemura możesz dostać się jedynie windą publiczną więc podążaj wyznaczoną ścieżką - Cyberpunk 2077: Koty w ciemności/Gimme Danger - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Do miejsca w którym czeka na Ciebie Takemura możesz dostać się jedynie windą publiczną więc podążaj wyznaczoną ścieżką. Z rozmowy dowiesz się, że na paradzie ku pamięci Saburo najbardziej zależało jego mordercy - Yorinobu. Takemura ma plan i chce po prostu wskoczyć na platformę Hanako-samy, by z nią porozmawiać. Wszystkie platformy znajdują się w Arasaka Industrial Park - trzeba się tam wkraść, znaleźć odpowiednią platformę i zainfekować jej systemy przy pomocy drzazgi, którą Takemurze już udało się zdobyć. Drugą sprawą jest miejski monitoring - trzeba się pod niego podpiąć, by poznać pozycję strzelców.

Wejdź do pomieszczenia ochrony (Break into the security room)

Takemura doprowadzi Cię pod pomieszczenie z monitoringiem w Japantown i prosi, byś wszedł do środka i zainfekował systemy. On w tym czasie ma ubezpieczać tyły.

Główne wejście do budynku jest zabarykadowane (można je wyważyć, ale wymagana jest budowa ciała na co najmniej 6 punktów), ale do środka można dostać się w inny sposób - Cyberpunk 2077: Koty w ciemności/Gimme Danger - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Główne wejście do budynku jest zabarykadowane (można je wyważyć, ale wymagana jest budowa ciała na co najmniej 6 punktów), ale do środka można dostać się w inny sposób. Spójrz w lewą stronę od drzwi, a następnie wskocz na kontener, a z niego na daszek i przejdź przez kratę zaznaczoną na powyższym obrazku. Gdy będziesz w środku przejdź przez kolejną kratę w podłodze, a trafisz do odpowiedniego pomieszczenia.

Podejdź do głównego komputera i zainstaluj oprogramowanie - Cyberpunk 2077: Koty w ciemności/Gimme Danger - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Podejdź do głównego komputera i zainstaluj oprogramowanie. Następnie wyjdź z pomieszczenia - drzwi będą już otwarte.

Omów plan z Takemurą (Go over the plan with Takemura)

Poinformuj Takemurę, że udało się zhakować system monitoringu, a następnie idź omówić resztę planu - Cyberpunk 2077: Koty w ciemności/Gimme Danger - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Poinformuj Takemurę, że udało się zhakować system monitoringu, a następnie idź omówić resztę planu. Takemura chce przekraść się na teren Arasaka Industrial Park i zhakowac platformę, ale najpierw musi jechać na rekonesans i proponuje się rozdzielić. Możesz w tym momencie podjąć bardzo ważną decyzję.

  1. Nie znasz miasta. Przydam Ci się (You don't know this city. Lemme help): idziesz z Takemurą na rekonesans co niesie ze sobą pewne korzyści;
  2. W porządku. Zajmij się tym (Ok, you handle that): pozwalasz Takemurze zając się tą sprawą i przechodzisz do momentu w którym trzeba dostać się na teren Arasaka Industrial Park.

Dołącz do Takemury, a podzieli się z Tobą istotnymi informacjami o Jackiem, ale pod warunkiem, że w misji Skok na głęboką wodę (The Heist) zdecydowałeś, że jego ciało zostanie zawiezione do kliniki Viktora. Co więcej, wspólny wypad do Arasaka Industrial Park pozwoli poznać słabe punkty kompleksu, a szczera rozmowa scementuje przyjaźń Takemury z V co będzie miało znaczący wpływ na ich dalsze dialogi, a także na jedno z zakończeń gry Cyberpunk 2077.

Przeskanuj teren kompleksu (Scan the area) - Rekonesans z Takemurą

Idź za Takemurą do punktu obserwacyjnego - Cyberpunk 2077: Koty w ciemności/Gimme Danger - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Idź za Takemurą do punktu obserwacyjnego. Następnie włącz skaner i poszukaj słabych punktów w zabezpieczeniach. Wystarczy, że zeskanujesz 4 dowolne, podświetlone na żółto obiekty. Jeśli chcesz, możesz przeskanować dodatkowe obiekty, by dowiedzieć się nieco więcej na temat kompleksu, możliwych wejść i potencjalnych zagrożeń.

Warto zwrócić uwagę na ciężarówki, które regularnie wjeżdżają na teren parku - Cyberpunk 2077: Koty w ciemności/Gimme Danger - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Warto zwrócić uwagę na ciężarówki, które regularnie wjeżdżają na teren parku. Gdy ją zeskanujesz, odblokujesz możliwość kradzieży samochodu i w taki sposób łatwo dostaniesz się do Arasaka Industrial Park.

Jeśli Twoja postać posiada przeszłość związaną z Korporacją, warto zeskanować strażnika przy głównej bramie - Cyberpunk 2077: Koty w ciemności/Gimme Danger - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeśli Twoja postać posiada przeszłość związaną z Korporacją, warto zeskanować strażnika przy głównej bramie. Możesz przekonać go, by otworzył bramę i wpuścił Cię do środka. Po skończonym rekonesansie wróć na ulicę.

Dostań się do Arasaka Industrial Park (Break into Arasaka Industrial Park)

W naszym przewodniku skorzystamy z opcji kradzieży ciężarówki - Cyberpunk 2077: Koty w ciemności/Gimme Danger - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W naszym przewodniku skorzystamy z opcji kradzieży ciężarówki. Poczekaj, aż jakaś podjedzie, a następnie po prostu zamień się z kierowcą miejscami, wysadzając go na ulicę.

Podjedź do bocznej bramy - strażnik nie będzie Ci się naprzykrzać - Cyberpunk 2077: Koty w ciemności/Gimme Danger - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Podjedź do bocznej bramy - strażnik nie będzie Ci się naprzykrzać. Zaparkuj pod wiatą z prawej strony, by móc wyjść z samochodu niezauważonym.

Warto zhakować kamerę przy wjeździe i ją wyłączyć (przyda się to także w czasie późniejszej ucieczki) - Cyberpunk 2077: Koty w ciemności/Gimme Danger - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Warto zhakować kamerę przy wjeździe i ją wyłączyć (przyda się to także w czasie późniejszej ucieczki). Następny krok musisz wykonać szybko, by nie zostać zauważonym.

Wymiń drewniane palety, wskocz na niebieskie beczki, a z nich na metalowe rury dzięki którym dostaniesz się na dach - Cyberpunk 2077: Koty w ciemności/Gimme Danger - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wymiń drewniane palety, wskocz na niebieskie beczki, a z nich na metalowe rury dzięki którym dostaniesz się na dach.

Przejdź przez wąskie drzwi, a znajdziesz się na metalowym balkonie wewnątrz magazynu - Cyberpunk 2077: Koty w ciemności/Gimme Danger - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Przejdź przez wąskie drzwi, a znajdziesz się na metalowym balkonie wewnątrz magazynu. Zhakuj kamerę widoczną w oddali, a następnie zakradnij się do strażnika i wykończ go. Idź na sam koniec hangaru.

Zejdź po drabinie, a następnie trzymając się prawej strony zbliż się do pomieszczenia z komputerem sterującym platformą - Cyberpunk 2077: Koty w ciemności/Gimme Danger - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zejdź po drabinie, a następnie trzymając się prawej strony zbliż się do pomieszczenia z komputerem sterującym platformą. Zhakuj pobliskie urządzenie, by odwrócić uwagę strażnika stojącego przed wejściem, a następnie, trzymając się prawej ściany, przebiegnij na drugą stronę magazynu, by wejść do odpowiedniego pomieszczenia od tyłu.

Strażnik patrolujący wejście wróci na swoją pozycję, ale nie musisz się nim przejmować - nie będzie oglądał się za siebie - Cyberpunk 2077: Koty w ciemności/Gimme Danger - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Strażnik patrolujący wejście wróci na swoją pozycję, ale nie musisz się nim przejmować - nie będzie oglądał się za siebie. Podkradnij się do komputera i wgraj oprogramowanie.

Wydostań się z Arasaka Industrial Park (Leave Arasaka Industrial Park)

Gdy zadanie zostanie wykonane, Takamura podrzuci Ci dobry plan ucieczki z magazynu. Możesz go posłuchać lub skorzystać z innej drogi ewakuacyjnej.

Wejdź na wyższe piętro pomieszczenia z komputerem i wyjdź przez okno - Cyberpunk 2077: Koty w ciemności/Gimme Danger - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wejdź na wyższe piętro pomieszczenia z komputerem i wyjdź przez okno. Stąd możesz przeskoczyć na metalowe regały po lewej stronie, a idąc po nich dostaniesz się prosto do drabiny. Wyjdziesz z magazynu tą samą drogą, którą się tutaj dostałeś.

Gdy będziesz na zewnątrz, przeskocz po metalowych kontenerach i zbiorniku na dach stróżówki po lewej stronie - Cyberpunk 2077: Koty w ciemności/Gimme Danger - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy będziesz na zewnątrz, przeskocz po metalowych kontenerach i zbiorniku na dach stróżówki po lewej stronie.

Jeśli chcesz być maksymalnie bezpieczny i pozostać niewykryty, zhakuj urządzenie za plecami strażnika, by odwrócić jego uwagę i zeskocz na ulicę poza terenem Arasaka Industrial Park - Cyberpunk 2077: Koty w ciemności/Gimme Danger - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeśli chcesz być maksymalnie bezpieczny i pozostać niewykryty, zhakuj urządzenie za plecami strażnika, by odwrócić jego uwagę i zeskocz na ulicę poza terenem Arasaka Industrial Park. Misja została wykonana i automatycznie aktywujesz kolejne zadanie główne Przerwane milczenie (Play It Safe).