Cyberpunk 2077: Bronie obuchowe i ostrza - czym się różnią? Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Używanie broni do walki wręcz jest jedną z metod pozbywania się przeciwników w Cyberpunk 2077. Broń biała została jednak podzielona na dwa rodzaje - broń obuchową i ostrza. Wybór jest o tyle istotny, że wspomniane rodzaje broni do walki wręcz różnią się od siebie sposobem działania i powiązanymi atutami (perkami). Na niniejszej stronie poradnika poznasz wszystkie najważniejsze informacje o ostrzach i broniach obuchowych.

Jak rozróżniać rodzaje broni białej?

1 - Cyberpunk 2077: Bronie obuchowe i ostrza - czym się różnią? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Rozpoznanie poszczególnego typu broni białej jest proste - Cyberpunk 2077: Bronie obuchowe i ostrza - czym się różnią? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Rozpoznanie poszczególnego typu broni białej jest proste. Wśród broni obuchowych znajdziesz różnego rodzaju kije bejsbolowe i pałki, a do ostrzy zaliczamy katany, noże czy maczety. Najlepiej jest jednak sprawdzić typ broni w ekwipunku. Wystarczy, że najedziesz kursorem na interesującą Cię broń.

Na początku rozgrywki lepiej zdecydować się na jeden typ broni do walki wręcz. Są one powiązane z innymi drzewkami atutów (o czym poniżej), więc warto skupić się na rozwijaniu jednego z nich.

Broń obuchowa

Najważniejsza informacja - broń obuchowa w Cyberpunk 2077 nie zabija przeciwników, tylko ich ogłusza - Cyberpunk 2077: Bronie obuchowe i ostrza - czym się różnią? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Najważniejsza informacja - broń obuchowa w Cyberpunk 2077 nie zabija przeciwników, tylko ich ogłusza. To oznacza, że używając wyłącznie broni obuchowej, możesz przejść grę bez zabijania. Oczywiście, broń obuchowa zadaje pełnoprawne obrażenia - nie ma znaczenia, że atakowany wróg nie zostaje na końcu zabity. Warto jeszcze dodać, że ciosy bronią obuchową są zazwyczaj wolniejsze od ostrzy.

Atrybutem powiązanym z bronią obuchową jest Budowa ciała - Cyberpunk 2077: Bronie obuchowe i ostrza - czym się różnią? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Atrybutem powiązanym z bronią obuchową jest Budowa ciała. Z kolei atuty (perki) wpływające na broń obuchową znajdziesz w drzewku Walki uliczne.

Ostrza

W przeciwieństwie do broni obuchowej, ciosy zadawane ostrzami są śmiertelne - Cyberpunk 2077: Bronie obuchowe i ostrza - czym się różnią? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W przeciwieństwie do broni obuchowej, ciosy zadawane ostrzami są śmiertelne. Oprócz tego, większość broni z typu ostrzy jest szybsza w ataku od broni obuchowych.

Z kolei atrybutem powiązanym z ostrzami jest Refleks, a perki wpływające na efektywność ostrzy znajdziesz w drzewku Broń biała - Cyberpunk 2077: Bronie obuchowe i ostrza - czym się różnią? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Z kolei atrybutem powiązanym z ostrzami jest Refleks, a perki wpływające na efektywność ostrzy znajdziesz w drzewku Broń biała.