Cyberpunk 2077: Iguana - czy można adoptować? Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Pierwsze spotkanie z iguaną w Cyberpunk 2077 odbywa się w przypadku wybrania pochodzenia Nomada - duża jaszczurka jest obiektem przemytu. Druga okazja do zobaczenia iguany jest dostępna bez względu na pochodzenie - spotkasz ją w trakcie wykonywania misji Skok na głęboką wodę. Nasuwa to pytanie, czy iguanę można adoptować. Odpowiedź znajdziesz na niniejszej stronie poradnika.

Czy można adoptować iguanę?

Niestety, iguany nie można adoptować - Cyberpunk 2077: Iguana - czy można adoptować? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Niestety, iguany nie można adoptować. Dostępna jest tylko niewielka interakcja z jaszczurką, ale nie ma żadnej możliwości, by zdobyć ją na stałe i np. przenieść do apartamentu V. Jeśli wybrałeś prolog Nomada, szybko będziesz miał okazję zobaczyć iguanę - znajdziesz ją w przemycanej skrzyni. Nie jest to jedyna okazja, bo iguana znajduje się potem w hotelu Konpeki Plaza, który odwiedzisz w ramach jednej z głównych misji fabularnych.

Nie znaczy to jednak, że w grze nie możesz posiadać żadnego zwierzaka - Cyberpunk 2077: Iguana - czy można adoptować? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Nie znaczy to jednak, że w grze nie możesz posiadać żadnego zwierzaka. W Cyberpunk 2077 możesz adoptować kota. Co więcej, jest to bardzo proste. Wystarczy znaleźć miskę znajdująca się na piętrze mieszkania V i włożyć tam karmę dla kota. Dokładny sposób na zdobycie kota opisaliśmy na osobnej stronie poradnika: Kot - jak zdobyć / adoptować?