Cyberpunk 2077: Pięści Goryla - jak odblokować? Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 podpowiadamy jak odblokować Pięści Goryla - Gorilla Arms. Jest to bardzo użyteczny wszczep na potrzeby staczania walk wręcz. Może on zmniejszyć potrzebę posiadania broni białej. Informujemy również jak aktywować silne ataki Pięściami oraz jak ulepszać Pięści Goryla.

Pięści Goryla (Gorilla Arms) to jeden z dostępnych wszczepów, które możesz zainstalować na dłoniach bohatera - Cyberpunk 2077: Pięści Goryla - jak odblokować? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Pięści Goryla (Gorilla Arms) to jeden z dostępnych wszczepów, które możesz zainstalować na dłoniach bohatera. Po zamontowaniu tych wszczepów możesz poczuć się jak bardzo silny bokser i zadawać znacznie większe obrażenia atakami z użyciem pięści. Pięści Goryla prawdopodobnie nie wyeliminują u ciebie całkowicie potrzeby korzystania z broni obuchowej czy ostrzy, aczkolwiek mimo wszystko mogą się bardzo przydać w sytuacjach staczania walk w zwarciu.

1 - Cyberpunk 2077: Pięści Goryla - jak odblokować? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Pięści Goryla kupuje się u ripperdoca, przy czym oferta zakupu może być początkowo niedostępna - Cyberpunk 2077: Pięści Goryla - jak odblokować? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Pięści Goryla kupuje się u ripperdoca, przy czym oferta zakupu może być początkowo niedostępna. Musisz awansować reputację V co najmniej do 20 poziomu. Dla przypomnienia reputację możesz zwiększać dzięki zaliczaniu questów i kontraktów, a także reagowaniu na prośby NCPD o wsparcie w walce z przestępczością. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na osobnej stronie Reputacja w naszym przewodniku po grze.

Cena Pięści Goryla jest uzależniona od ich poziomu jakości i tym samym od ich statystyk:

  1. Rzadkie (Rare) Pięści Goryla powinny kosztować około 15000 kredytów.
  2. Bardzo rzadkie (Epic) Pięści Goryla powinny kosztować około 25000 kredytów.
  3. Legendarne (Legendary) Pięści Goryla powinny kosztować około 100000 kredytów.
Pięści Goryla najłatwiej można aktywować wybierając je z rozwijanego menu wyposażenia, aczkolwiek powinny się też załączyć jeśli wciśniesz przycisk ataku nie mając ustawionej żadnej innej broni - Cyberpunk 2077: Pięści Goryla - jak odblokować? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Pięści Goryla najłatwiej można aktywować wybierając je z rozwijanego menu wyposażenia, aczkolwiek powinny się też załączyć jeśli wciśniesz przycisk ataku nie mając ustawionej żadnej innej broni. Pięści nie podlegają zużyciu i nie wymagają dysponowania żadną amunicją, ale korzystanie z nich wymaga wysiłku fizycznego i wyczerpuje pasek wytrzymałości (staminy).

Unikaną cechą Pięści Goryla jest to, że korzystanie z szybkich ataków pięściami generuje ładunek. Jego siła jest uzależniona od ilości pomyślnych uderzeń. Ładunek możesz wyzwolić wyprowadzając silny atak Pięściami Goryla, tzn. przytrzymując przycisk ataku. Jest to dobra technika do zadawania większych obrażeń silniejszym wrogom biorącym udział w walkach.

Pięści Goryla można ulepszać montując w nich mody - Cyberpunk 2077: Pięści Goryla - jak odblokować? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Pięści Goryla można ulepszać montując w nich mody. Tematem tym zdecydowanie warto zainteresować się, gdyż dzięki modyfikacjom możesz np. zadawać jeszcze większe obrażenia (przykładowy tego typu mod prezentuje dołączony obrazek) lub nakładać na atakowanych wrogów negatywne statusy.

Dodatkowe informacje - Cyberpunk 2077: Pięści Goryla - jak odblokować? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Dodatkowe informacje:

  1. Skuteczność działania Pięści Goryla jest zwiększana dzięki inwestowaniu punktów rozwoju w atrybut Budowa ciała. Każdy punkt tego atrybutu zwiększa obrażenia od Pięści Goryla o 3.
  2. Korzystanie z Pięści Goryla pozwala zdobywać xp umiejętności Walki uliczne. Jest to dobry sposób jeśli chcesz szybko rozwinąć tę kategorię umiejętności, gdyż nie ma zbyt wielu dobrych okazji do używania "zwykłych" pięści V.