Cyberpunk 2077 - City Center - Kontrakty
Cyberpunk 2077 - City Center - Kontrakty
Powiększ mapę

Cyberpunk 2077: Neutralizacja, City Center - kontrakty, solucja, mapa Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

W Cyberpunk 2077 natrafisz na kontrakty polegające na neutralizacji wskazanego celu. Najczęściej są to specjalni przeciwnicy, na których natrafisz eksplorując mapę gry. Na tej stronie naszego poradnika zajmiemy się Neutralizacjami dostępnymi w regionie - City Center.

Dajcie mi głowę Gustavo Orty

1 - Cyberpunk 2077: Neutralizacja, City Center - kontrakty, solucja, mapa - Cyberpunk 2077 - poradnik do gryLokalizacja: wschodnia część City Center, Corpo Plaza - Cyberpunk 2077: Neutralizacja, City Center - kontrakty, solucja, mapa - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Lokalizacja: wschodnia część City Center, Corpo Plaza.

Jak odblokować: zdobądź pierwszy poziom reputacji w dzielnicy City Center.

Cel: Gustava Orta, żywy bądź martwy - Cyberpunk 2077: Neutralizacja, City Center - kontrakty, solucja, mapa - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Cel: Gustava Orta, żywy bądź martwy.

2 - Cyberpunk 2077: Neutralizacja, City Center - kontrakty, solucja, mapa - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Solucja: twoim zadaniem jest odnalezienie mężczyzny zwanego Gustava Orta - Cyberpunk 2077: Neutralizacja, City Center - kontrakty, solucja, mapa - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Solucja: twoim zadaniem jest odnalezienie mężczyzny zwanego Gustava Orta. Jeśli dostaniesz się do niego po cichu będziesz mieć trzy opcje:

  1. Wyeliminowanie celu;
  2. Ogłuszenie i zaprowadzenie do auta;
  3. Porozmawianie z nim i puszczenie wolno.

Jeśli jednak od początku postawisz na rozlew krwi jedyną opcją będzie zabicie przeciwnika.

Niewygodny zabójca

3 - Cyberpunk 2077: Neutralizacja, City Center - kontrakty, solucja, mapa - Cyberpunk 2077 - poradnik do gryLokalizacja: zachodnia część City Center, Śródmieście - Cyberpunk 2077: Neutralizacja, City Center - kontrakty, solucja, mapa - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Lokalizacja: zachodnia część City Center, Śródmieście.

Jak odblokować: zdobądź drugi poziom reputacji w dzielnicy City Center.

Cel: Jack Mausse, żywy bądź martwy - Cyberpunk 2077: Neutralizacja, City Center - kontrakty, solucja, mapa - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Cel: Jack Mausse, żywy bądź martwy.

Solucja: zacznijmy od tego, że musisz wejść do klubu - Cyberpunk 2077: Neutralizacja, City Center - kontrakty, solucja, mapa - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Solucja: zacznijmy od tego, że musisz wejść do klubu. Możesz zapłacić za wejście bądź dostać się do środka za pomocą windy. W obu przypadkach możesz przekraść się niezauważonym do swojego celu.

4 - Cyberpunk 2077: Neutralizacja, City Center - kontrakty, solucja, mapa - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Aby dostać się do celu musisz wejść do strefy VIP - Cyberpunk 2077: Neutralizacja, City Center - kontrakty, solucja, mapa - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Aby dostać się do celu musisz wejść do strefy VIP. Możesz to zrobić na dwa sposoby. Jedna prowadzi przez pokój ochrony i nad sceną, druga przez parking i korytarze zaraz pod pomieszczeniem.

Jeśli dostaniesz się do niego po cichu będziesz mieć trzy opcje:

  1. Wyeliminowanie celu;
  2. Ogłuszenie i zaprowadzenie do auta;
  3. Porozmawianie z nim i puszczenie wolno.

Jeśli jednak od początku postawisz na rozlew krwi jedyną opcją będzie zabicie przeciwnika.

Króliki doświadczalne

5 - Cyberpunk 2077: Neutralizacja, City Center - kontrakty, solucja, mapa - Cyberpunk 2077 - poradnik do gryLokalizacja: zachodnia część City Center, Śródmieście - Cyberpunk 2077: Neutralizacja, City Center - kontrakty, solucja, mapa - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Lokalizacja: zachodnia część City Center, Śródmieście.

Jak odblokować: zdobądź trzeci poziom reputacji w dzielnicy City Center.

Cel: Joanne Koch, żywa bądź martwa - Cyberpunk 2077: Neutralizacja, City Center - kontrakty, solucja, mapa - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Cel: Joanne Koch, żywa bądź martwa.

Solucja: dotarcie do tego celu nie jest problematyczne, musisz po prostu dostać się do apartamentu nr 243 - Cyberpunk 2077: Neutralizacja, City Center - kontrakty, solucja, mapa - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Solucja: dotarcie do tego celu nie jest problematyczne, musisz po prostu dostać się do apartamentu nr 243. Jeśli masz odpowiednio wysokie umiejętności techniczne wejdziesz tam jak do siebie. Jeśli nie, skorzystaj z dachu i wskocz przez okno do pomieszczenia.

Skup się jednak na eliminacji wroga. Masz kilka opcji:

  1. Zabicie celu;
  2. Ogłuszenie i wyprowadzenie;
  3. Porozmawianie z nią i próbę zawarcia porozumienia (to jednak skończy się wezwaniem przez nią pomocy).