Cyberpunk 2077: Czynnik ludzki/Transmission - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz dokładny opis przejścia misji Czynnik ludzki (Transmission).

V udało się przeniknąć do centrum handlowego (GIM) w Pacifice i odkryć tożsamość netrunnera współpracującego z gangiem Animalsów. Dzięki temu, Brigitte i Ti Neptun zostali uwolnieniu z LOD-u NetWatchu, co otworzyło V możliwość porozmawiania z przywódczynią Voodoo Boys.

Nagroda za wykonanie zadania: punkty doświadczenia, punkty Reputacji.

Idź za Brigitte (Follow Brigitte)

Idź za Brigitte do podziemnej kryjówki Voodoo Boys, która została urządzona w podziemiach - Cyberpunk 2077: Czynnik ludzki/Transmission - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Idź za Brigitte do podziemnej kryjówki Voodoo Boys, która została urządzona w podziemiach. Przejście jest za ołtarzem.

Brigitte chce wprowadzić V w Cyberprzestrzeń, by mieć możliwość spotkania się z Alt Cunningham - starą znajomą Johnnyego - Cyberpunk 2077: Czynnik ludzki/Transmission - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Brigitte chce wprowadzić V w Cyberprzestrzeń, by mieć możliwość spotkania się z Alt Cunningham - starą znajomą Johnny'ego. Wejdź do wanny z lodem.

Never Fade Away

Gdy pojawisz się w Cyberprzestrzeni, podejdź do Brigitte i porozmawiaj z nią - Cyberpunk 2077: Czynnik ludzki/Transmission - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy pojawisz się w Cyberprzestrzeni, podejdź do Brigitte i porozmawiaj z nią. Po chwili na ekranie zaczną wyświetlać się wspomnienia Silverhanda związane z Alt.

Gdy wcielisz się w Johnnyego, najpierw złap za mikrofon na scenie, a następnie porozmawiaj z Kerrym i wejdź do garderoby - Cyberpunk 2077: Czynnik ludzki/Transmission - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy wcielisz się w Johnny'ego, najpierw złap za mikrofon na scenie, a następnie porozmawiaj z Kerrym i wejdź do garderoby. W środku będzie czekać na Ciebie Alt Cunningham.

Po krótkim przerywniku filmowym będziesz mógł odbyć rozmowę z Alt - Cyberpunk 2077: Czynnik ludzki/Transmission - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po krótkim przerywniku filmowym będziesz mógł odbyć rozmowę z Alt. Następnie para rozdzieli się i automatycznie przeniesiesz się do kolejnej sekwencji z tej samej nocy - tym razem akcja rozgrywa się na zewnątrz.

Do Johnnyego i Alt podejdzie kilku oprychów - Cyberpunk 2077: Czynnik ludzki/Transmission - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Do Johnny'ego i Alt podejdzie kilku oprychów. Możesz wyciągnąć broń i spróbować zlikwidować kilku bandziorów jednak i tak Johhny zostanie przebity ostrzami przez napastnika, który zaatakuje od tyłu.

Będziesz światkiem sceny w której Alt Cunningham zostaje zaciągnięta siłą do furgonetki i uprowadzona - Cyberpunk 2077: Czynnik ludzki/Transmission - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Będziesz światkiem sceny w której Alt Cunningham zostaje zaciągnięta siłą do furgonetki i uprowadzona.

Johny obudzi się w klinice Milta Naumana - Cyberpunk 2077: Czynnik ludzki/Transmission - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Johny obudzi się w klinice Milta Naumana. Dostarczył go tam niejaki Thompson, a ripperdock zdołał go poskładać. Gdy zapytasz o Alt dowiesz się, że Thompson był na miejscu zdarzenia, ale nie mógł zareagować, bo dopadliby również i jego. Akcja została przeprowadzona przez Arasakę i z myślą o porwaniu Alt, a Johnny znalazł się po prostu w złym miejscu o nieodpowiednim czasie.

Udaj się do Atlantis (Go to the Atlantis)

Johnny chce przeprowadzić szturm na Arasaka Tower, by spróbować odbić Alt jednak w pierwszej kolejności chce pojechać się do Atlantis, by zgarnąć do pomocy kilku swoich ludzi.

Gdy będziesz na miejscu, wejdź na górne piętro klubu i przejdź przez drzwi po prawej stronie - obok nich stoi ochroniarz - Cyberpunk 2077: Czynnik ludzki/Transmission - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy będziesz na miejscu, wejdź na górne piętro klubu i przejdź przez drzwi po prawej stronie - obok nich stoi ochroniarz. Opcjonalnie możesz jeszcze przepytać barmana, by uzyskać informację, gdzie jej szukać.

Rogue przybywa w towarzystwie Santiago, miejscowego dilera, którego możesz kojarzyć z misji Bezład (Disasterpiece) - Cyberpunk 2077: Czynnik ludzki/Transmission - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Rogue przybywa w towarzystwie Santiago, miejscowego dilera, którego możesz kojarzyć z misji Bezład (Disasterpiece).

W trakcie rozmowy do pomieszczenia wtargną agenci Arasaki i rozpęta się walka, której nie da się uniknąć - Cyberpunk 2077: Czynnik ludzki/Transmission - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W trakcie rozmowy do pomieszczenia wtargną agenci Arasaki i rozpęta się walka, której nie da się uniknąć.

Ucieknij z Atlantis (Escape form the Atlantis)

Musisz teraz uciec z klubu Atlantis, a po drodze napotkasz wielu uzbrojonych przeciwników - Cyberpunk 2077: Czynnik ludzki/Transmission - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Musisz teraz uciec z klubu Atlantis, a po drodze napotkasz wielu uzbrojonych przeciwników. Przesuwaj się do przodu powoli, korzystając z dostępnych zasłon (lady, stoliki barowe, loże) i metodycznie eliminuj przeciwników, jednego po drugim.

Pamiętaj, że Johnny nie posiada na swoim wyposażeniu żadnych apteczek. Jeśli zostaniesz ciężko ranny, schowaj się na chwilę, by zregenerować brakujące punkty zdrowia.

Gdy wyjdziesz na zewnątrz czeka Cię starcie z kolejnym oddziałem agentów Arasaki - Cyberpunk 2077: Czynnik ludzki/Transmission - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy wyjdziesz na zewnątrz czeka Cię starcie z kolejnym oddziałem agentów Arasaki. Rozpraw się z przeciwnikami i idź do samochodu w którym czeka na Ciebie Thompson.

Ucieknij przed agentami Arasaki (Escape from the Arasaka agents)

Thompson będzie prowadzić, a Ty musisz wychylić się przez okno i zlikwidować agentów, którzy siedzą wam na ogonie - Cyberpunk 2077: Czynnik ludzki/Transmission - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Thompson będzie prowadzić, a Ty musisz wychylić się przez okno i zlikwidować agentów, którzy siedzą wam na ogonie. Po kilku celnych strzałach samochody agentów wybuchną.

Po udanej ucieczce porozmawiaj ze wspólnikami i poinformuj ich, że z Arasaka Tower trzeba uratować Alt Cunningham, netrunnerkę z ITS i że masz pomysł na to, jak odwrócić uwagę strażników czekających przed wejściem do budynku - Cyberpunk 2077: Czynnik ludzki/Transmission - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po udanej ucieczce porozmawiaj ze wspólnikami i poinformuj ich, że z Arasaka Tower trzeba uratować Alt Cunningham, netrunnerkę z ITS i że masz pomysł na to, jak odwrócić uwagę strażników czekających przed wejściem do budynku.

Znajdź mainframe (Find the mainframe)

Po krótkim przerywniku filmowym pojawicie się w windzie wewnątrz Arasaka Tower - Cyberpunk 2077: Czynnik ludzki/Transmission - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po krótkim przerywniku filmowym pojawicie się w windzie wewnątrz Arasaka Tower. Jeśli chcesz, możesz porozmawiać z resztą ekipy, a następnie wyjdź z windy i rozpocznij poszukiwania Alt.

W budynku aż roi się od agentów więc znowu będziesz musiał walczyć - Cyberpunk 2077: Czynnik ludzki/Transmission - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W budynku aż roi się od agentów więc znowu będziesz musiał walczyć. Pamiętaj, by robić użytek z wszelkich możliwych zasłon, które uchronią Cię przed otrzymaniem zbyt dużej ilości obrażeń.

Po drodze trafisz na dodatkowe zabezpieczenia, jak automatyczne działka strzelnicze - Cyberpunk 2077: Czynnik ludzki/Transmission - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po drodze trafisz na dodatkowe zabezpieczenia, jak automatyczne działka strzelnicze. Możesz je zniszczyć kilkoma celnymi strzałami z rewolweru.

W pomieszczeniu z centralnym komputerem będziesz musiał wyeliminować kilku agentów - Cyberpunk 2077: Czynnik ludzki/Transmission - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W pomieszczeniu z centralnym komputerem będziesz musiał wyeliminować kilku agentów. Wśród nich znajdzie się jeden mocniejszy przeciwnik w białym garniturze.

Po walce wejdź do pomieszczenia w którym przebywa Alt i odłącz ją od sieci - Cyberpunk 2077: Czynnik ludzki/Transmission - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po walce wejdź do pomieszczenia w którym przebywa Alt i odłącz ją od sieci.

Możesz teraz porozmawiać z Johnnym na temat tego, co wydarzyło się w Arasaka Tower i o tym, co łączyło Silverhanda z Alt - Cyberpunk 2077: Czynnik ludzki/Transmission - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Możesz teraz porozmawiać z Johnny'm na temat tego, co wydarzyło się w Arasaka Tower i o tym, co łączyło Silverhanda z Alt. Johhny zataił przed V niezwykle istotną informację - to Alt Cunningham stworzyła Soulkillera. Netrunnerce udało się uciec do sieci Arasaki, gdzie korporacja nie może jej dosięgnąć. Brigitte chce przedrzeć się przez Blackwall, by nawiązać kontakt z Alt.

Porozmawiaj z Alt (Talk to Alt)

Wróć do BBS, by pomówić z Brigitte - Cyberpunk 2077: Czynnik ludzki/Transmission - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wróć do BBS, by pomówić z Brigitte. Kobiecie udało się wyodrębnić odpowiedni fragment engramu Silverhanda i jest gotowa do nawiązania kontaktu z Alt. Co ciekawe, to właśnie V musi przejść na drugą stronę Blackwalla.

Dotknij Blackwalla i porozmawiaj z Alt, a po chwili przeniesiesz się do bezpiecznego miejsca w Cyberprzestrzeni w którym NetWatch nie będzie mógł jej dosięgnąć - Cyberpunk 2077: Czynnik ludzki/Transmission - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Dotknij Blackwalla i porozmawiaj z Alt, a po chwili przeniesiesz się do bezpiecznego miejsca w Cyberprzestrzeni w którym NetWatch nie będzie mógł jej dosięgnąć. Na miejscu będzie też Johnny.

Opcje dialogowe dostępne w trakcie rozmowy z Alt mogą różnić się, w zależności od wyboru, który dokonałeś w trakcie misji Rozpoznanie wzorca (I Walk the Line).

Wszystko sprowadza się do tego, że w zamian za dostęp do Mikoshi, Alt będzie mogła pomóc V - stanie się konstruktem, a wtedy Alt będzie mogła rozłączyć jego sieć neuralną i Johnny'ego, a następnie ponownie wgra engram V do ciała.

Wydostań się z siedziby Voodoo Boys (Escape the Voodoo Boys hideout)

Wydarzenia rozgrywane na tym etapie misji mogą różnić się w zależności od tego, jaką decyzję podjąłeś w misji Rozpoznanie wzorca (I Walk the Line). Jeśli pozbyłeś się agenta NetWatchu, porozmawiasz z Brigitte. W trakcie rozmowy możesz zarzucić jej, że zostałeś wykorzystany jednak niczego więcej nie wskórasz i będziesz mógł spokojnie opuścić ich kryjówkę. Jeśli chcesz, możesz oczywiście sprowokować ich do walki.

Jeśli poszedłeś na współpracę z agentem NetWatchu, obudzisz się w kryjówce Voodoo Boys i zauważysz, że Alt mówiła prawdę - Brigitte i jej ludzie podpięci do sieci zostali zlikwidowani (pamiętaj, by ograbić ich ciała) - Cyberpunk 2077: Czynnik ludzki/Transmission - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeśli poszedłeś na współpracę z agentem NetWatchu, obudzisz się w kryjówce Voodoo Boys i zauważysz, że Alt mówiła prawdę - Brigitte i jej ludzie podpięci do sieci zostali zlikwidowani (pamiętaj, by ograbić ich ciała).

Teraz musisz wydostać się z kryjówki, a po drodze napotkasz wielu Voodoo Boys, a każdy z nich będzie agresywnie nastawiony do V - Cyberpunk 2077: Czynnik ludzki/Transmission - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Teraz musisz wydostać się z kryjówki, a po drodze napotkasz wielu Voodoo Boys, a każdy z nich będzie agresywnie nastawiony do V. Możesz spróbować się skradać lub wyeliminować ich w tradycyjny sposób, z użyciem broni palnej.

Ostatnim przeciwnikiem na którego natkniesz się w kaplicy będzie Placide - Cyberpunk 2077: Czynnik ludzki/Transmission - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Ostatnim przeciwnikiem na którego natkniesz się w kaplicy będzie Placide. W odróżnieniu od pozostałych przeciwników, nie możesz rozpocząć walki z Placide'em od zajścia przeciwnika od tyłu. Placide walczy potężną strzelbą więc najlepiej trzymać go na dystans, by nie otrzymywać zbyt dużej ilości obrażeń. W trakcie strzelania najlepiej celować w głowę przeciwnika, by wyrządzić możliwe jak najwięcej obrażeń jednym strzałem.

Placide posiada odporność na obrażenia chemiczne i obrażenia od elektryczności, ale za to jest bardzo podatny na obrażenia termalne.

Po wygranej walce zabierz klucz z ciała Placidea i otwórz drzwi kaplicy - Cyberpunk 2077: Czynnik ludzki/Transmission - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po wygranej walce zabierz klucz z ciała Placide'a i otwórz drzwi kaplicy. Misja dobiegnie końca i będziesz miał okazję przeprowadzić kolejną szczerą rozmowę z Johnny'm.