Cyberpunk 2077: Początek końca/Last Caress - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz dokładny opis przejścia misji Początek końca (Last Caress).

Hanako została uwięziona przez Yorinobu w jego rezydencji w North Oak i przebywa pod ścisłym nadzorem agentów Arasaki. V musi przedostać się na teren posesji, a następnie odbić Hanako, by ta pomogła mu rozwiązać problem z biochipem.

Jeśli w zadaniu głównym Mieszkanie nr 303 (Search and Destroy) uratowałeś Takemurę i/lub darowałeś życie Ody w misji Przerwane milczenie (Play It Safe), mogą oni pomóc V w trakcie tej misji. W innym wypadku będziesz musiał radzić sobie sam.

Dostań się do rezydencji (Head to the estate)

Hanako przebywa w sypialni w środkowej części budynku. Na terenie rezydencji rozstawiono czterech elitarnych strażników: w kuchni, przy basenie, w holu, na pierwszym piętrze zaraz nad wejściem do rezydencji. By nieco ułatwić Ci zadanie wyeliminowania tych agentów, Hanako zagłuszy ich komunikację, by nie mogli wezwać posiłków.

Do rezydencji najlepiej dostać się idąc wzdłuż ściany po prawej stronie, przez ogród - Cyberpunk 2077: Początek końca/Last Caress - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Do rezydencji najlepiej dostać się idąc wzdłuż ściany po prawej stronie, przez ogród. Ominiesz dzięki temu strażników stacjonujących na zewnątrz i wejdziesz do posiadłości niezauważony.

Do budynku dostaniesz się przez drzwi po zachodniej stronie - Cyberpunk 2077: Początek końca/Last Caress - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Do budynku dostaniesz się przez drzwi po zachodniej stronie. Przed wejściem stoi jeden przeciwnik (po prawej stronie), ale możesz go zignorować.

Zneutralizuj elitarnych strażników (Neutralize the elite guards)

Po wejściu do wnętrza rezydencji idź przed siebie i przejdź przez podwójne drzwi - Cyberpunk 2077: Początek końca/Last Caress - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po wejściu do wnętrza rezydencji idź przed siebie i przejdź przez podwójne drzwi. Tutaj spotkasz pierwszego z elitarnych przeciwników. Zakradnij się do niego i wykończ po cichu.

Następnie cofnij się przez podwójne drzwi i zajdź od tyłu przeciwnika siedzącego w obszernym korytarzu - Cyberpunk 2077: Początek końca/Last Caress - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Następnie cofnij się przez podwójne drzwi i zajdź od tyłu przeciwnika siedzącego w obszernym korytarzu. Jeśli oszczędziłeś ochroniarzy na zewnątrz, musisz wykonać ruch w momencie, gdy nie będą patrzeć w stronę rezydencji. Pamiętaj, by schować ciało pokonanego wroga, najlepiej do pomieszczenia przy basenie.

Idź w prawą stronę, a następnie skręć w prawo przez drzwi, a dotrzesz do kuchni - Cyberpunk 2077: Początek końca/Last Caress - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Idź w prawą stronę, a następnie skręć w prawo przez drzwi, a dotrzesz do kuchni. Zanim tam wejdziesz, upewnij się, że przeciwnik odwrócony jest do Ciebie plecami. Podejdź do niego po cichu i wykończ kolejny cel.

Pora zająć się ostatnim celem - elitarnym przeciwnikiem przechadzającym się po głównym holu na pierwszym piętrze - Cyberpunk 2077: Początek końca/Last Caress - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Pora zająć się ostatnim celem - elitarnym przeciwnikiem przechadzającym się po głównym holu na pierwszym piętrze. Poczekaj, aż agent nie będzie patrzył w Twoją stronę i wykończ go.

Jeśli w trakcie poruszania się po terenie rezydencji wszcząłeś alarm, będziesz musiał rozprawić się ze wszystkimi zwykłymi przeciwnikami, by móc przejść do kolejnego etapu tego zadania.

Znajdź Hanako (Find Hanako)

Po tym, jak uporasz się z elitarnymi agentami Arasaki możesz udać się do sypialni, w której Yorinobu przetrzymuje Hanako - znajdziesz ją na pierwszym piętrze - Cyberpunk 2077: Początek końca/Last Caress - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po tym, jak uporasz się z elitarnymi agentami Arasaki możesz udać się do sypialni, w której Yorinobu przetrzymuje Hanako - znajdziesz ją na pierwszym piętrze.

Porozmawiaj z Hanako i poczekaj, aż Hellman podprowadzi AV-kę - Cyberpunk 2077: Początek końca/Last Caress - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Porozmawiaj z Hanako i poczekaj, aż Hellman podprowadzi AV-kę. Wsiądź do pojazdu, by przenieść się do Arasaka Tower i rozpocząć kolejną misję główną, Siostra i brat (Totalimmortal).