Cyberpunk 2077: Punkt bez odwrotu - czy jest w grze? Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Ta strona poradnika do Cyberpunk 2077 odpowiada na pytanie czy w grze jest tzw. punkt bez odwrotu (point of no return). Chodzi tu o moment kampanii, którego przekroczenie uniemożliwi dalsze swobodne podróżowanie po mapie świata i zajmowanie się pobocznymi questami. Może to być ważne pytanie jeśli planujesz ukończyć grę Cyberpunk 2077 w 100%. Dowiesz się także czy można grać dalej po skończeniu gry.

Na stronie nie znajdziesz spojlerów fabularnych. Temat punktu bez powrotu omówiliśmy bez przekazywania dokładnych informacji na temat tego co może wydarzyć się w finale gry i jaki los może czekać V i jego przyjaciół.

Tak, w grze występuje punkt bez odwrotu - Cyberpunk 2077: Punkt bez odwrotu - czy jest w grze? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Tak, w grze występuje punkt bez odwrotu. Przekroczenie go doprowadzi do awansowania do ścisłego finału kampanii i nie będzie możliwe zajmowanie się żadnymi innymi aktywnościami.

Punkt bez powrotu ma miejsce po dotarciu do restauracji Embers w głównym queście Komu bije dzwon. Nie przejmuj się tym, że quest ten pojawił się w twoim dzienniku, gdyż nie jest to jeszcze równoznaczne z blokadą podróżowania i zajmowania się innymi zadaniami.

Właściwy punkt bez odwrotu stanowi użycie windy podróżującej do restauracji - Cyberpunk 2077: Punkt bez odwrotu - czy jest w grze? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Właściwy punkt bez odwrotu stanowi użycie windy podróżującej do restauracji. Gra wyświetli stosowne ostrzeżenie, które pokazaliśmy na dołączonym obrazku.

Punkt bez powrotu w Cyberpunk 2077 oznacza, że zablokowane zostanie sporo rzeczy do momentu ukończenia gry. Od chwili wkroczenia do windy aż do wyświetlenia napisów końcowych nie będziesz mógł:

  1. Swobodnie podróżować po mapie świata. V zmuszony zostanie do pozostawania w lokacjach powiązanych z questem Komu bije dzwon oraz ewentualnymi kolejnymi dotyczącymi zaliczenia finału kampanii. Jeśli bohater będzie musiał dotrzeć do innego obszaru świata, to gra automatycznie dokona przeskoku do następnej lokacji lub V zostanie przetransportowany w nowe miejsce.
  2. Zajmować się pobocznymi questami, kontraktami czy kronikami kryminalnymi. Z dziennika zostaną usunięte wszystkie poboczne questy i aktywności. Pozostanie jedynie główny quest.
  3. Odwiedzać sklepy czy ripperdoców. Jeśli masz taką potrzebę, to dokonaj zakupów czy podmień wszczepy na inne przed awansowaniem do finału kampanii.
  4. Powrócić do mieszkania V ani skorzystać ze skrytki. Ponownie istotne jest to żeby odpowiednio się przygotować i uzupełnić zapasy czy zabrać ze sobą najlepsze bronie, lekarstwa i gadżety.
Po tym jak doprowadzisz do dowolnego z zakończeń gry wyświetlą się napisy końcowe - Cyberpunk 2077: Punkt bez odwrotu - czy jest w grze? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po tym jak doprowadzisz do dowolnego z zakończeń gry wyświetlą się napisy końcowe. Możesz je obejrzeć w całości, przewinąć lub pominąć. Otrzymasz informację o możliwości kontynuowania gry - przykładowy komunikat pokazuje dołączony obrazek, przy czym może się on nieznacznie różnić w zależności od wybranego zakończenia.

Dalsze granie w Cyberpunk 2077 działa na zasadzie powrotu do momentu sprzed przekroczenia punktu bez powrotu - Cyberpunk 2077: Punkt bez odwrotu - czy jest w grze? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Dalsze granie w Cyberpunk 2077 działa na zasadzie powrotu do momentu sprzed przekroczenia punktu bez powrotu. Oznacza to po prostu, że powrócisz do miejsca, w którym wchodzi się do windy restauracji Embers.

Ciekawostką jest to, że możesz otrzymać jakiś prezent powiązany z obejrzanym zakończeniem. Nie dotyczy to jednak wszystkich zakończeń. Najważniejszą informacją jest to, że całkowicie przywrócony zostanie wcześniejszy stan. Będziesz mógł wznowić podróżowanie po świecie i zajmować się pobocznymi questami i zleceniami, które miałeś w dzienniku przed rozpoczęciem finału gry. Nie stracisz więc możliwości ukończenia gry Cyberpunk 2077 w 100 procentach, czyli zaliczenia wszystkich lokacji i questów.