Cyberpunk 2077: Operacja Firestorm/Love Like Fire - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz dokładny opis przejścia misji Operacja Firestorm (Love Like Fire).

V z pomocą Jackiego i T-Bug zdobywa Relic. Niestety, misja wymknęła się spod kontroli: T-Bug zniknęła, a Jackie zapłacił za to najwyższą możliwą cenę - stracił życie. Gdy V spotyka się z Dexterem, by oddać mu chip, zostaje zdradzony przez fixera i zastrzelony.

Nagrody za wykonanie misji: brak.

Wejdź na scenę (Go on stage)

Zapewne domyślasz się w kogo właśnie się wcieliłeś - Johnny Silverhand we własnej osobie - Cyberpunk 2077: Operacja Firestorm/Love Like Fire - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zapewne domyślasz się w kogo właśnie się wcieliłeś - Johnny Silverhand we własnej osobie. Cofnąłeś się w czasie do 2023 roku, do klubu The Hammer. Idź prosto na scenę i chwyć za mikrofon.

Wyjdź na zewnątrz (Go outside)

Wyjdź na zewnątrz - Cyberpunk 2077: Operacja Firestorm/Love Like Fire - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wyjdź na zewnątrz. Czeka tam na Ciebie Rogue i Shaiton. Wsiądź do helikoptera i delektuj się lotem nad miastem.

Pokonaj siły Arasaki na dachu (Defeat Arasaka's forces)

Poczekaj, aż Shaiton zostanie postrzelony, a następnie wskocz za stery karabinu i wyeliminuj wszystkich przeciwników, którzy znajdują się na dachu wieżowca, a także wieżyczki strzelnicze - Cyberpunk 2077: Operacja Firestorm/Love Like Fire - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Poczekaj, aż Shaiton zostanie postrzelony, a następnie wskocz za stery karabinu i wyeliminuj wszystkich przeciwników, którzy znajdują się na dachu wieżowca, a także wieżyczki strzelnicze. Gdy teren będzie czysty, helikopter będzie mógł wylądować.

Znajdź windę (Find the elevator)

Wysiądź z helikoptera i idź za Spider Murphy - Cyberpunk 2077: Operacja Firestorm/Love Like Fire - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wysiądź z helikoptera i idź za Spider Murphy. Gdy drzwi do budynku zostaną otwarte zostaniecie zaatakowani przez ochronę Arasaki więc będziesz musiał się przez nich przebić.

Gdy dotrzesz do windy otwórz drzwi i podłóż w środku ładunek wybuchowy - Cyberpunk 2077: Operacja Firestorm/Love Like Fire - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy dotrzesz do windy otwórz drzwi i podłóż w środku ładunek wybuchowy. Następnie wyjdź do holu i przestrzel mechanizm windy, by ta spadła na dół. Następnie porozmawiaj z Rogue o tym co jeszcze chcesz tu zrobić i przejdź przez podwójne drzwi.

Znajdź punkt dostępu do sieci (Find an Access Point to the network)

W dużym pomieszczeniu za drzwiami czeka na Ciebie wielu ochroniarzy, ale nie powinni sprawić Ci większego problemu ze względu na to, że Johnny dysponuje potężną bronią - Cyberpunk 2077: Operacja Firestorm/Love Like Fire - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W dużym pomieszczeniu za drzwiami czeka na Ciebie wielu ochroniarzy, ale nie powinni sprawić Ci większego problemu ze względu na to, że Johnny dysponuje potężną bronią. Jeden celny strzał w głowę skutecznie eliminuje cel.

Wejdź schodami na wyższe piętro i przejdź do obszernego biura - Cyberpunk 2077: Operacja Firestorm/Love Like Fire - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wejdź schodami na wyższe piętro i przejdź do obszernego biura. Punkt dostępu znajdziesz na ścianie po lewej stronie. Podepnij się, a następnie wgraj wirusa.

Wróć na dach (Return to the rooftop)

Po tym, jak wirus zostanie wpuszczony do sieci, musisz ewakuować się z budynku - Cyberpunk 2077: Operacja Firestorm/Love Like Fire - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po tym, jak wirus zostanie wpuszczony do sieci, musisz ewakuować się z budynku. Na Twojej drodze stanie Adam Smasher wraz ze swoim oddziałem. Po krótkim przerywniku filmowym biegnij na dach i wskocz do śmigłowca. Obejrzysz kolejny przerywnik, a następnie postępuj według wskazówek, które będą wyświetlać się na ekranie. Misja Operacja Firestorm (Love Like Fire) dobiegnie końca.