Cyberpunk 2077: Mieszkanie nr 303/Search and Destroy - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz dokładny opis przejścia misji Mieszkanie nr 303 (Search and Destroy).

Plan Takemury powiódł się i mężczyzna dostał się do z Hanako, jednak rozmowa z córką Saburo nie poszła po jego myśli. Kobieta została obezwładniona i zabrana do kryjówki.

Nagroda za wykonanie zadania: punkty doświadczenia, punkty Reputacji.

Udaj się do kryjówki (Get to the hideout)

Gdy uda Ci się uciec z parady w Japantown odbierz telefon i porozmawiaj z Takemurą - Cyberpunk 2077: Mieszkanie nr 303/Search and Destroy - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy uda Ci się uciec z parady w Japantown odbierz telefon i porozmawiaj z Takemurą. Po chwili otrzymasz SMS z dokładnymi wskazówkami, gdzie masz się udać i jak się zachować - potwierdź w wiadomości zwrotnej, że zrozumiałeś. Wejdź na trzecie piętro, podejdź do drzwi i zapukaj 4 razy.

Jeśli nie zapukasz wymaganą ilość razy, drzwi eksplodują, a V zginie na miejscu. Takemura zabezpieczył się na każdą ewentualność.

Porozmawiaj z Hanako Arasaką i powiedz jak naprawdę zginął jej ojciec - Cyberpunk 2077: Mieszkanie nr 303/Search and Destroy - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Porozmawiaj z Hanako Arasaką i powiedz jak naprawdę zginął jej ojciec. Kobieta niestety nie będzie skłonna uwierzyć w słowa V. Rozmowę przerwie pukanie do drzwi - wstań i sprawdź kto przyszedł.

Wasza kryjówka została odnaleziona przez oddział szturmowy Arasaki i korporacja stara się odbić Hanako - Cyberpunk 2077: Mieszkanie nr 303/Search and Destroy - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wasza kryjówka została odnaleziona przez oddział szturmowy Arasaki i korporacja stara się odbić Hanako. Gdy piętro budynku zapadanie się, możesz od razu uciekać z budynku lub podjąć ważną decyzję fabularną (nie zostanie ona od razu wyświetlona na ekranie) i spróbować uratować Takemurę.

Jeśli w tym momencie nie uratujesz Takemury, nie weźmie on udziału w dalszej historii opowiadanej w grze Cyberpunk 2077, a tym samym nie pojawi się w jednej ze scen finałowych.

Spróbuj ocalić Takemurę (Try to save Takemura) - Opcjonalnie

Gdy dojdziesz do pomieszczenia z niebieskim neonem zwróć uwagę na wyrwę w ścianie po lewej stronie - Cyberpunk 2077: Mieszkanie nr 303/Search and Destroy - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy dojdziesz do pomieszczenia z niebieskim neonem zwróć uwagę na wyrwę w ścianie po lewej stronie. To właśnie ścieżka, która doprowadzi Cię do Takemury.

Idąc w lewą stronę natkniesz się na kilku przeciwników, których będziesz musiał zlikwidować przy użyciu broni - Cyberpunk 2077: Mieszkanie nr 303/Search and Destroy - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Idąc w lewą stronę natkniesz się na kilku przeciwników, których będziesz musiał zlikwidować przy użyciu broni. Idź przed siebie aż dotrzesz do klatki schodowej. Wejdź dwa piętra do góry, by znaleźć się na trzecim piętrze.

Idź korytarzem prosto, pokój numer 303 będzie po prawej stronie - Cyberpunk 2077: Mieszkanie nr 303/Search and Destroy - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Idź korytarzem prosto, pokój numer 303 będzie po prawej stronie. To właśnie tam znajdziesz Takemurę, a mężczyzna walczy samotnie z trzema przeciwnikami. Pomóż mu w walce, a następnie spróbujcie wydostać się z budynku. Uważaj na dziurę w podłodze naprzeciwko wejścia, bo znowu spadniesz na najniższy poziom budynku.

Wydostań się z budynku (Leave the building)

Wyjdź z pokoju 303 i skręć w prawo. Natkniesz się tutaj na kilku żołnierzy, których trzeba będzie wykończyć. Idź dalej prosto.

Skręć do pokoju po prawej stronie (numer 307) w którym czeka na Ciebie jeden przeciwnik - Cyberpunk 2077: Mieszkanie nr 303/Search and Destroy - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Skręć do pokoju po prawej stronie (numer 307) w którym czeka na Ciebie jeden przeciwnik. Wykończ go i idź przed siebie. Dojdziesz do dziury w podłodze - zeskocz niżej.

Wyjścia z budynku broni kilku przeciwników więc raczej nie unikniesz walki - Cyberpunk 2077: Mieszkanie nr 303/Search and Destroy - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wyjścia z budynku broni kilku przeciwników więc raczej nie unikniesz walki. Gdy będzie już czysto, wyjdź na zewnątrz.

V straci przytomność, a Takemura postanawia się rozdzielić i ucieka - Cyberpunk 2077: Mieszkanie nr 303/Search and Destroy - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

V straci przytomność, a Takemura postanawia się rozdzielić i ucieka. Po chwili obudzisz się w motelu i będziesz mógł porozmawiać z Johnnym. Minęły 24 godziny, a Takemura wciąż nie nawiązał kontaktu.

Do mieszkania zapuka nieznajoma kobieta, wpuść ją do środka - Cyberpunk 2077: Mieszkanie nr 303/Search and Destroy - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Do mieszkania zapuka nieznajoma kobieta, wpuść ją do środka. Pozwól jej usiąść i się przygotować, a będziesz mieć okazję porozmawiać z Hanako przez Proxy. Córka Saburo uwierzyła w końcu wasze słowa i chce pomóc. Zdradzi nawet nieco informacji na temat Mikoshi.