Ogólne informacje o zadaniach w Cyberpunk 2077 Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie naszego poradnika do Cyberpunka 2077 znajdziesz podstawowe informacje o misjach i o naszym opisie przejścia. Dzięki temu będziesz wiedział jak one działają oraz jak je zdobywać. Z czasem pojawia się też tutaj informacje o tym jakie questy są dostępne w grze.

Czy w grze jest podział na misje poboczne i główne?

W grze Cyberpunk 2077 podział na główne i poboczne misje będzie nadal obowiązywał, choć ma być mniej oczywisty niż w wielu innych RPG-ach. Zadania w grze nie zostaną zbudowane na zasadzie prostych drzewek z wyborami, które bezpośrednio na siebie nie wpływają. Zamiast tego otrzymamy coś na kształt głównej linii, od której będą odchodziły poszczególne gałęzie i rozszczepiały się na kolejne odnogi. Bardzo istotne jest to, że niektóre odgałęzienia będą mogły się ze sobą łączyć i na siebie nachodzić prowadząc w ten sposób do wielu różnych konkluzji.

Czy można zepsuć zadanie?

Można zawalić część zadania albo całe, ma to wpływ na późniejsza historię i relacje z postaciami.

Czy zadania wykonuje się na jeden narzucony sposób?

Nie. Misje możesz wykonywać na kilka różnych sposobów. Możesz znaleźć inną drogę do celu, zabić przeciwników po cichu bądź wywołać krwawą jatkę. W naszym poradniku do Cyberpunku 2077 znajdziesz rekomendowane techniki przejścia każdego zadania.

Jak odblokować misje?

Misje będziesz mógł odblokować dzięki eksploracji świata. Będzie to polegało na tym, że jeśli wdasz się w jakąś aktywność może ona pociągnąć Cię do innych zadań.

Zadania będziesz zdobywał również od różnych bohaterów oraz dostając SMS.

Czy w grze jest tablica ogłoszeń?

Nie, w grze nie ma tablicy ogłoszeń - takiej jaką znamy np. z Wiedźmina.

Czy mogę ukończyć grę bez zajmowania się wszystkimi questami?

Oczywiście, że tak. Jednak ominie Cię sporo zawartości przygotowanej przez twórców. Dodatkowo pomijanie opcjonalnych zadań może spowalniać rozwój bohatera i utrudniać zaliczanie późniejszych misji fabularnych.

Unikalne opcje zachowania w dialogach

W trakcie spotkań z postaciami niezależnymi mogą pojawiać się unikalne opcje zachowania - Ogólne informacje o zadaniach w Cyberpunk 2077 - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W trakcie spotkań z postaciami niezależnymi mogą pojawiać się unikalne opcje zachowania. Dzielą się one na trzy główne kategorie:

  1. Unikalne opcje powiązane z wybranym pochodzeniem danej postaci (np. Street Kid). Mogą one pojawiać się w rozmowach, w których np. bohater może wykazać się wiedzą na dany temat czy rozpoznać próbę oszustwa w wykonaniu rozmówcy.
  2. Unikalne opcje wymuszające podjęcie decyzji w określonym limicie czasu. Jeśli nie zdążysz z wybraniem opcji, to V może samodzielnie zadecydować jak się zachować i wybór ten niekoniecznie musi przypaść ci do gustu. Warto zaznaczyć, że nawet w przypadku "zwykłych" opcji dialogowych brak dostatecznie szybkiej reakcji może poirytować rozmówcę, który okaże swoje zniecierpliwienie.
  3. Unikalne opcje powiązane z korzystaniem z przedmiotów z otoczenia (miejsca odbywania rozmowy). Będą one mogły wpływać na wynik danego spotkania.