Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca

Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Cyberpunk 2077: Zadania główne i poboczne - lista, podstawowe informacje Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie naszego poradnika do Cyberpunka 2077 znajdziesz podstawowe informacje o misjach i o naszym opisie przejścia oraz spis wszystkich zadań głównych i pobocznych. Dzięki temu będziesz wiedział jak one działają oraz jak je zdobywać.

Cyberpunk 2077: Wszystkie misje główne

W grze Cyberpunk 2077 obowiązuje podział na główne zadanie oraz misje poboczne. Zadania głównej fabuły wymagane są do ukończenia gry, zaś poboczne zlecenia są całkowicie opcjonalne.

Poniżej znajdziesz listę głównych misji gry:

Questy przeszłości / pochodzenia postaci

  1. Zawsze wiatr w oczy: Nomad (The Nomad) - to główny quest w dzielnicy Badlands - jest to początkowa misja dla pochodzenia Nomad
  2. Koledzy z sąsiedztwa: Punk (The Streetkid) - to główny quest w dzielnicy Heywood - jest to początkowa misja dla pochodzenia Street Kid
  3. Zawsze masz prze*ebane: Korp (The Corpo-Rat) - to główny quest w dzielnicy City Center - jest to początkowa misja dla pochodzenia Korp

Prolog

  1. Ostatnia taka robota (The Rescue)

Akt 1

  1. Miasto snów (The Ripperdoc)
  2. Pierwsza zasada Afterlife (The Ride)
  3. Cherchez la Femme (The Information)
  4. Bilet wstępu (The Pickup)
  5. Skok na głęboką wodę (The Heist)
  6. Operacja Firestorm (Love Like Fire): pierwszy quest Johnny'ego Silverhanda

Akt 2

  1. Wielki Sen (Playing for Time)
  2. Dom lalek (Automatic Love)
  3. Nieznane przyjemności (The Space In Between)
  4. Bezład (Disasterpiece)
  5. Trzecia część nocy (Double Life)
  6. Na rozdrożach (Ghost Town)
  7. Ostatni gasi światło (Lightning Breaks)
  8. Pasażer (Life During Wartime)
  9. Stary znajomy (Down on the Street)
  10. Koty w ciemności (Gimme Danger)
  11. Przerwane milczenie (Play It Safe)
  12. Mieszkanie nr 303 (Search and Destroy)
  13. Witaj w Pacifice (M'ap Tann Pelen)
  14. Rozpoznanie wzorca (I Walk the Line)
  15. Czynnik ludzki (Transmission)

Akt 3

  1. Komu bije dzwon (Nocturne OP55N1): to quest będący tzw. punktem bez powrotu (point of no return). Rozpoczęcie tego zadania oznacza przejście do finałowych misji kampanii fabularnej gry.

Współpraca z Hanako i korporacją Arasaka

  1. Początek końca (Last Caress)
  2. Siostra i brat (Totalimmortal)

Współpraca z Panam i Aldecaldos

  1. Przed burzą (We Gotta Live Together)
  2. Linia oporu (Forward to Death)
  3. Kwarantanna (Belly of the Beast)

Współpraca Johnny'ego z Rogue

  1. Zagraj to jeszcze raz, Rogue (For Whom the Bell Tolls)
  2. Ostatnie tango w Night City (Knockin' on Heaven's Door)

Cyberpunk 2077: Wszystkie poboczne misje

Poniżej znajdziesz listę pobocznych misji gry:

Eksploracja świata

  1. Palący interes
  2. Sacrum i profanum
  3. Gdzie moja bryka?: to pierwszy z questów Delamaina - zaawansowanej AI
  4. Delamain: Rekompensata
  5. Delamain: Readmisja
  6. Delamain: Reanimacja: to ostatni z questów o zbuntowanej sztucznej inteligencji Delamain
  7. Gdy patrzysz w otchłań
  8. Wyboista droga
  9. Numer Jeden!
  10. Misja kontener
  11. Relikt przeszłości
  12. J + J = WNM
  13. Szybka i wściekła: to seria questów z przystępowania do wyścigów samochodowych
  14. Stróże bezprawia - River: to pierwszy quest detektywa Rivera Warda
  15. Kwestia czasu - River
  16. Chłopiec z pistoletem - River: to ostatni quest River Warda, który oferuje też okazję nawiązania romansu z tą postacią
  17. Ostatnia przysługa
  18. Bunraku
  19. Uliczna sprawiedliwość: to pierwszy z kilku questów powiązanych z postacią Joshuy
  20. Znak Jonasza
  21. Pasja
  22. Przesyłka polecona
  23. Kto nie jest z nami
  24. Bohater
  25. Dotyk żywiołów
  26. Pistolet niepowtarzalny
  27. Only Pain

Zadania kampanii fabularnej

  1. Widzimy się w Afterlife: to epilog wątku Jackiego, czyli przyjaciela V z początku kampanii
  2. Anihilacja - Judy: to pierwszy spośród kilku questów Judy Alvarez, zaprzyjaźnionej edytorki braindansów
  3. Mechaniczna dziewczyna - Judy
  4. Pizza party - Judy
  5. Tysiące twarzy, setki miraży - Judy
  6. W topieli - Judy: to ostatni quest Judy, który oferuje też okazję do związania się z nią
  7. Kto sieje wiatr - Panam: to pierwszy spośród kilku questów Panam Palmer, najemniczki, którą V poznaje w ramach głównej fabuły
  8. Nie mów Saulowi - Panam
  9. Właściwy moment - Panam: to ostatni quest Panam, który oferuje też okazję do związania się z nią
  10. Gdzie jest Johnny? - Rogue i Johnny
  11. W starym kinie - Rogue i Johnny
  12. Niespodzianka! - Kerry
  13. Second Conflict - Kerry
  14. A Like Supreme - Kerry
  15. Sturm Und Drang - Kerry
  16. Na krzywy ryj - Kerry
  17. Ciemna materia - Kerry
  18. Teoria wielkiego wybuchu - Kerry

Cyberpunk 2077: Podejrzenie cyberpsychozy - mini-bossowie

  1. Cyberpsychopaci - kim są? - Opisaliśmy główne założenia walk z cyberpsychopatami - bossami. Dowiesz się też jak się ich odnajduje
  2. Porucznik Mower
  3. Głęboko pod ziemią
  4. Bilet do pierwszej ligi
  5. Gdzie leży pies pogrzebany
  6. Demony wojny
  7. Krwawy rytuał
  8. Dom na wzgórzu
  9. Druga szansa
  10. Dym na molo
  11. Prawo Talionu
  12. Ziemia jałowa
  13. Tanio i źle
  14. Pod mostem
  15. Litera Prawa
  16. Seaside Cafe
  17. Duch z miasta nocy
  18. I nikt cię nie wysłucha

Cyberpunk 2077: Kontrakty

Watson

  1. Neutralizacja
  2. Odzyskanie własności
  3. Kradzież
  4. Sabotaż
  5. Ratunek

Westbrook

  1. Przesyłka specjalna
  2. Odzyskanie własności
  3. Kradzież
  4. Sabotaż
  5. Ratunek

Pacyfika

  1. Kradzież

Badlands

  1. Kradzież
  2. Przesyłka specjalna
  3. Sabotaż
  4. Ratunek
  5. Neutralizacja

Santo Domingo

  1. Odzyskanie własności
  2. Kradzież
  3. Sabotaż
  4. Ratunek
  5. Neutralizacja

Heywood

  1. Odzyskanie własności
  2. Kradzież
  3. Ratunek
  4. Neutralizacja

City Center

  1. Kradzież
  2. Sabotaż
  3. Neutralizacja

Cyberpunk 2077: Kroniki kryminalne

  1. Watson
  2. Westbrook
  3. Pacifyka
  4. Badlands
  5. Santo Domingo
  6. Heywood
  7. City Center

Czy można zepsuć zadanie?

Można zawalić część zadania albo całe, ma to wpływ na późniejsza historię i relacje z postaciami.

Czy zadania wykonuje się na jeden narzucony sposób?

Nie. Misje możesz wykonywać na kilka różnych sposobów. Możesz znaleźć inną drogę do celu, zabić przeciwników po cichu bądź wywołać krwawą jatkę. W naszym poradniku do Cyberpunku 2077 znajdziesz rekomendowane techniki przejścia każdego zadania.

Jak odblokować misje?

Misje możesz odblokować dzięki eksploracji świata. Polega to na tym, że jeśli wdajesz się w jakąś aktywność, może ona pociągnąć Cię do innych zadań.

Zadania można zdobyć również od różnych bohaterów oraz dostając SMS.

Czy w grze jest tablica ogłoszeń?

Nie, w grze nie ma tablicy ogłoszeń - takiej, jaką znamy np. z Wiedźmina.

Czy mogę ukończyć grę bez zajmowania się wszystkimi questami?

Oczywiście, że tak. Jednak ominie Cię sporo zawartości przygotowanej przez twórców. Dodatkowo pomijanie opcjonalnych zadań może spowalniać rozwój bohatera i utrudniać zaliczanie późniejszych misji fabularnych.

Unikalne opcje zachowania w dialogach

W trakcie spotkań z postaciami niezależnymi mogą pojawiać się unikalne opcje zachowania - Cyberpunk 2077: Zadania główne i poboczne - lista, podstawowe informacje - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W trakcie spotkań z postaciami niezależnymi mogą pojawiać się unikalne opcje zachowania. Dzielą się one na trzy główne kategorie:

  1. Unikalne opcje powiązane z wybranym pochodzeniem danej postaci (np. Street Kid). Mogą one pojawiać się w rozmowach, w których np. bohater może wykazać się wiedzą na dany temat czy rozpoznać próbę oszustwa w wykonaniu rozmówcy.
  2. Unikalne opcje wymuszające podjęcie decyzji w określonym limicie czasu. Jeśli nie zdążysz z wybraniem opcji, to V może samodzielnie zadecydować jak się zachować i wybór ten niekoniecznie musi przypaść ci do gustu. Warto zaznaczyć, że nawet w przypadku "zwykłych" opcji dialogowych brak dostatecznie szybkiej reakcji może poirytować rozmówcę, który okaże swoje zniecierpliwienie. W krytycznych sytuacjach brak reakcji może nawet doprowadzić do śmierci bohatera po ataku ze strony rozmówcy.
  3. Unikalne opcje powiązane z korzystaniem z przedmiotów z otoczenia (miejsca odbywania rozmowy). Będą one mogły wpływać na wynik danego spotkania.