Cyberpunk 2077: Cherchez la Femme/The Information - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz dokładny opis przejścia misji Cherchez la femme (The Information).

V musi spotkać się z Evelyn Parker, która zleciła Dexowi kradzież biochipu. Niestety, nie udało Ci się zdobyć więcej informacji na jej temat.

Nagrody za wykonanie misji: Level Up, 1 Punkt Atrybutów, 1 Punkt Atutów.

Usiądź przy barze i zapytaj o Evelyn (Sit at the bar and ask about Evelyn)

Udaj się do Lizzies Bar między 18:00 a 6:00 rano (6:00 PM and 6:00 AM) i porozmawiaj z bramkarkami, by rozpocząć pierwszy etap tej misji. Jeśli przybędziesz zbyt wcześnie, po prostu pomiń czas w głównym menu gry.

Zagadaj do Mateo i zapytaj o Evelyn Parker - Cyberpunk 2077: Cherchez la Femme/The Information - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zagadaj do Mateo i zapytaj o Evelyn Parker. Po chwili odezwie się kobieta, która siedziała przy barze zanim do niego podszedłeś. Wstań i idź za Evelyn do pokoju VIP, by porozmawiać o interesach.

Rozmowa z Evelyn Parker może nieco różnić się w zależności od tego, jak rozwinąłeś swoją postać i których opcji dialogowych (związanych z różnymi atrybutami lub pochodzeniem) użyjesz - Cyberpunk 2077: Cherchez la Femme/The Information - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Rozmowa z Evelyn Parker może nieco różnić się w zależności od tego, jak rozwinąłeś swoją postać i których opcji dialogowych (związanych z różnymi atrybutami lub pochodzeniem) użyjesz. Wszystko jednak sprowadza się do konkretnego podsumowania zadania. Trzeba ukraść Relic z hotelu Konpeki Plaza, z apartamentu na ostatnim piętrze, który wynajmuje Yorinobu Arasaka. Co ciekawe, Yorinobu w tajemnicy przed wszystkimi dogadał się z NetWatchem i chce im sprzedać chip. V ma dopilnować, by do transakcji nigdy nie doszło, a Relic trafił prosto w ręce Evelyn.

Idź za Evelyn (Follow Evelyn)

Po rozmowie wyjdź z pokoju VIP i idź za Evelyn do miejsca w którym będziesz mógł włączyć braindance i obejrzeć nagranie z wnętrza apartamentu Yorinobu, co na pewno ułatwi Ci wykonanie zadania - Cyberpunk 2077: Cherchez la Femme/The Information - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po rozmowie wyjdź z pokoju VIP i idź za Evelyn do miejsca w którym będziesz mógł włączyć braindance i obejrzeć nagranie z wnętrza apartamentu Yorinobu, co na pewno ułatwi Ci wykonanie zadania.

Poznasz Judy, jedną z Moxów i zaufaną przyjaciółkę Evelyn - Cyberpunk 2077: Cherchez la Femme/The Information - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Poznasz Judy, jedną z Moxów i zaufaną przyjaciółkę Evelyn. Ta niezwykle uzdolniona montażystka braindansów skalibruje surowe nagranie Evelyn specjalnie pod V. Usiądź na fotelu, by rozpocząć proces kalibracji.

Ostrzeżenie o epilepsji!

W trakcie podłączania do braindansu napotkasz różnego rodzaju efekty wizualne, w tym migoczące światła, które u niewielkiej grupy osób mogą wywołać ataki padaczki lub utraty przytomności. Jeśli masz skłonność do epilepsji, na wszelki wypadek zamknij oczy lub odwróć wzrok, dopóki proces włączania braindansu nie dobiegnie końca.

W tym momencie przejdziesz krótki samouczek z edytora braindansu na bazie przykładowego nagrania - Cyberpunk 2077: Cherchez la Femme/The Information - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W tym momencie przejdziesz krótki samouczek z edytora braindansu na bazie przykładowego nagrania. V wcieli się w osobę wykonującą napad na sklep w Heywood. Gdy mężczyzna zostanie zastrzelony, V poczuje okropny ból głowy i wybudzi się z transu. Proces kalibracji dobiegnie końca i będziesz mógł wrócić do braindansu, by pobawić się w detektywa w trybie analizy i rozwiązać zagadkę zabójstwa. Wykonuj polecenia wydawane przez Judy.

Gdy zagadka zostanie rozwiązana możesz pozostać w przykładowym braindansie ile chcesz i korzystać ze wszystkich opcji, by lepiej poznać zasady działania tej technologii - Cyberpunk 2077: Cherchez la Femme/The Information - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy zagadka zostanie rozwiązana możesz pozostać w przykładowym braindansie ile chcesz i korzystać ze wszystkich opcji, by lepiej poznać zasady działania tej technologii. Gdy skończysz, opuść nagranie.

Gdy Judy zapyta, czy V jest gotowy na to, by zająć się nagraniem Evelyn, ten nie będzie do końca przekonany i chce zrobić krótką przerwę - Cyberpunk 2077: Cherchez la Femme/The Information - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy Judy zapyta, czy V jest gotowy na to, by zająć się nagraniem Evelyn, ten nie będzie do końca przekonany i chce zrobić krótką przerwę. Evelyn jednak na to nie pozwoli twierdząc, że nie ma czasu do stracenia. V połączy się z T-Bug, by otrzymywać podpowiedzi w trakcie edycji materiału, a Judy włączy odpowiednie nagranie.

Główny cel tego braindansu to odnalezienie miejsca przechowywania Reliktu (Relic), aczkolwiek możesz też zaliczyć dwa opcjonalne cele - Cyberpunk 2077: Cherchez la Femme/The Information - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Główny cel tego braindansu to odnalezienie miejsca przechowywania Reliktu (Relic), aczkolwiek możesz też zaliczyć dwa opcjonalne cele. Pierwszy z nich to obejrzenie nagrania w całości więc nie przewijaj go tylko obejrzyj całe nagranie - nieco ponad 3 minuty.

Następnie zresetuj nagranie żeby rozpocząć analizę - Cyberpunk 2077: Cherchez la Femme/The Information - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Następnie zresetuj nagranie żeby rozpocząć analizę. Spauzuj nagranie tuż po otwarciu się drzwi windy i spotkaniu Smashera. Zeskanuj kamerę czujnika ruchu po prawej stronie - musisz znajdować się w warstwie wizualnej. To jedno z urządzeń powiązanych z drugim opcjonalnym celem braindansu (przeskanowaniem wszystkich systemów bezpieczeństwa apartamentu).

Wznów nagranie, ale po chwili ponownie je zatrzymaj - Cyberpunk 2077: Cherchez la Femme/The Information - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wznów nagranie, ale po chwili ponownie je zatrzymaj. Pozostań w warstwie wizualnej i zeskanuj pokazany na obrazku system alarmowy.

Załącz dalsze odtwarzanie, ale zatrzymaj nagranie w okolicach 30 sekundy - Cyberpunk 2077: Cherchez la Femme/The Information - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Załącz dalsze odtwarzanie, ale zatrzymaj nagranie w okolicach 30 sekundy. Przełącz się na warstwę audio i zeskanuj pokazane na powyższym obrazku źródło dźwięku - rozmówcę Yorinobu.

Przewiń nagranie odrobinę do przodu - Cyberpunk 2077: Cherchez la Femme/The Information - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Przewiń nagranie odrobinę do przodu. Pozostań na warstwie audio, ale tym razem zeskanuj telefon leżący na stoliku.

Wznów nagranie i pozostawaj z kamerą blisko Yorinobu żeby podsłuchiwać prowadzoną przez niego rozmowę telefoniczną - Cyberpunk 2077: Cherchez la Femme/The Information - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wznów nagranie i pozostawaj z kamerą blisko Yorinobu żeby podsłuchiwać prowadzoną przez niego rozmowę telefoniczną. Otrzymasz ostrzeżenie jeśli za bardzo oddalisz się od źródła dźwięku. Przesuń wtedy szybko kamerę w lepsze miejsce żeby nie trzeba było rozpoczynać podsłuchiwania od początku.

Po zaliczeniu celu z podsłuchania rozmowy powróć do warstwy wizualnej - Cyberpunk 2077: Cherchez la Femme/The Information - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po zaliczeniu celu z podsłuchania rozmowy powróć do warstwy wizualnej. Wznów odtwarzanie i zatrzymaj je w okolicach 2:03. Do zeskanowania jest pokazane na obrazku automatyczne działko obronne. Powinno to zaliczyć opcjonalny cel dotyczący zeskanowania wszystkich systemów obronnych.

Odtwarzaj dalej - Cyberpunk 2077: Cherchez la Femme/The Information - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Odtwarzaj dalej. Możesz zeskanować pistolet Liberty leżący przed łóżkiem. Możesz tego dokonać na warstwie wizualnej w okolicach 2:42.

Twój nowy główny cel to zeskanowanie datapada w ramach warstwy wizualnej - Cyberpunk 2077: Cherchez la Femme/The Information - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Twój nowy główny cel to zeskanowanie datapada w ramach warstwy wizualnej. Odpowiednia okazja pojawia się w okolicach 2:45, a konkretnie w momencie gdy Yorinobu będzie go odkładał do szafki nocnej.

Odblokujesz warstwę termalną, z której zacznij od razu korzystać - Cyberpunk 2077: Cherchez la Femme/The Information - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Odblokujesz warstwę termalną, z której zacznij od razu korzystać. Rozpocznij przewijanie nagrania do tyłu po to żeby odnaleźć pominięte nowe ślady z wykorzystaniem warstwy termalnej. Pierwszy ślad znajdziesz w okolicach 2:41 - możesz zeskanować klimatyzator na ścianie. To pierwszy spośród opcjonalnych śladów.

Kolejny opcjonalny ślad znajdziesz na warstwie termalnej w okolicach 1:56 - Cyberpunk 2077: Cherchez la Femme/The Information - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Kolejny opcjonalny ślad znajdziesz na warstwie termalnej w okolicach 1:56. Zeskanuj stolik.

Cofnij się teraz do okolic 1:03 i pozostań w warstwie termalnej - Cyberpunk 2077: Cherchez la Femme/The Information - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Cofnij się teraz do okolic 1:03 i pozostań w warstwie termalnej. Zeskanuj lodówkę, przy której stoi Evelyn.

Na sam koniec cofnij się do okolic 0:39 - Cyberpunk 2077: Cherchez la Femme/The Information - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Na sam koniec cofnij się do okolic 0:39. Relikt znajduje się w ukrytym sejfie w podłodze i znajduje się w narożniku apartamentu, obok wielkich okiennic. Zeskanuj sejf będąc na warstwie termalnej i w razie potrzeby przemieść kamerę żeby go lepiej dostrzec. Możesz zakończyć sesję braindansu i powrócić do rzeczywistości.

Na zakończenie Judy wręczy V przenośne urządzenie do braindansu (BD), które ma zachowane odpowiednie ustawienia kalibracyjne - Cyberpunk 2077: Cherchez la Femme/The Information - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Na zakończenie Judy wręczy V przenośne urządzenie do braindansu (BD), które ma zachowane odpowiednie ustawienia kalibracyjne. Montażystka nie pochwala jednak waszego planu działania i boi się o wasze zdrowie i życie.

Porozmawiaj z Evelyn (Talk to Evelyn)

W trakcie rozmowy Evelyn proponuje V, by zrobił to zlecenie tylko dla niej, bez dzielenia się zyskiem z nikim więcej - Cyberpunk 2077: Cherchez la Femme/The Information - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W trakcie rozmowy Evelyn proponuje V, by zrobił to zlecenie tylko dla niej, bez dzielenia się zyskiem z nikim więcej. Możesz na to odpowiedzieć w następujący sposób.

  1. Zastanowię się (I'll think about it);
  2. Nie ma mowy. Dex mi ufa (No way. Dex trusts me).

Nie ma większego znaczenia na którą opcję się zdecydujesz, bo wynik będzie zawsze taki sam.

Wyjdź z pracowni Judy i zadzwoń do Dexa - Cyberpunk 2077: Cherchez la Femme/The Information - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wyjdź z pracowni Judy i zadzwoń do Dexa. Z rozmowy dowiesz się, że T-bug już do niego zadzwoniła i właśnie analizuje materiał.