Cyberpunk 2077: Cherchez la Femme/The Information - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja
Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz dokładny opis przejścia misji Cherchez la femme (The Information).
V musi spotkać się z Evelyn Parker, która zleciła Dexowi kradzież biochipu. Niestety, nie udało Ci się zdobyć więcej informacji na jej temat.
Nagrody za wykonanie misji: Level Up, 1 Punkt Atrybutów, 1 Punkt Atutów.
- Usiądź przy barze i zapytaj o Evelyn (Sit at the bar and ask about Evelyn)
- Idź za Evelyn (Follow Evelyn)
- Porozmawiaj z Evelyn (Talk to Evelyn)
Usiądź przy barze i zapytaj o Evelyn (Sit at the bar and ask about Evelyn)
Udaj się do Lizzies Bar między 18:00 a 6:00 rano (6:00 PM and 6:00 AM) i porozmawiaj z bramkarkami, by rozpocząć pierwszy etap tej misji. Jeśli przybędziesz zbyt wcześnie, po prostu pomiń czas w głównym menu gry.

Zagadaj do Mateo i zapytaj o Evelyn Parker. Po chwili odezwie się kobieta, która siedziała przy barze zanim do niego podszedłeś. Wstań i idź za Evelyn do pokoju VIP, by porozmawiać o interesach.

Rozmowa z Evelyn Parker może nieco różnić się w zależności od tego, jak rozwinąłeś swoją postać i których opcji dialogowych (związanych z różnymi atrybutami lub pochodzeniem) użyjesz. Wszystko jednak sprowadza się do konkretnego podsumowania zadania. Trzeba ukraść Relic z hotelu Konpeki Plaza, z apartamentu na ostatnim piętrze, który wynajmuje Yorinobu Arasaka. Co ciekawe, Yorinobu w tajemnicy przed wszystkimi dogadał się z NetWatchem i chce im sprzedać chip. V ma dopilnować, by do transakcji nigdy nie doszło, a Relic trafił prosto w ręce Evelyn.
Idź za Evelyn (Follow Evelyn)

Po rozmowie wyjdź z pokoju VIP i idź za Evelyn do miejsca w którym będziesz mógł włączyć braindance i obejrzeć nagranie z wnętrza apartamentu Yorinobu, co na pewno ułatwi Ci wykonanie zadania.

Poznasz Judy, jedną z Moxów i zaufaną przyjaciółkę Evelyn. Ta niezwykle uzdolniona montażystka braindansów skalibruje surowe nagranie Evelyn specjalnie pod V. Usiądź na fotelu, by rozpocząć proces kalibracji.
Ostrzeżenie o epilepsji!
W trakcie podłączania do braindansu napotkasz różnego rodzaju efekty wizualne, w tym migoczące światła, które u niewielkiej grupy osób mogą wywołać ataki padaczki lub utraty przytomności. Jeśli masz skłonność do epilepsji, na wszelki wypadek zamknij oczy lub odwróć wzrok, dopóki proces włączania braindansu nie dobiegnie końca.

W tym momencie przejdziesz krótki samouczek z edytora braindansu na bazie przykładowego nagrania. V wcieli się w osobę wykonującą napad na sklep w Heywood. Gdy mężczyzna zostanie zastrzelony, V poczuje okropny ból głowy i wybudzi się z transu. Proces kalibracji dobiegnie końca i będziesz mógł wrócić do braindansu, by pobawić się w detektywa w trybie analizy i rozwiązać zagadkę zabójstwa. Wykonuj polecenia wydawane przez Judy.

Gdy zagadka zostanie rozwiązana możesz pozostać w przykładowym braindansie ile chcesz i korzystać ze wszystkich opcji, by lepiej poznać zasady działania tej technologii. Gdy skończysz, opuść nagranie.

Gdy Judy zapyta, czy V jest gotowy na to, by zająć się nagraniem Evelyn, ten nie będzie do końca przekonany i chce zrobić krótką przerwę. Evelyn jednak na to nie pozwoli twierdząc, że nie ma czasu do stracenia. V połączy się z T-Bug, by otrzymywać podpowiedzi w trakcie edycji materiału, a Judy włączy odpowiednie nagranie.

Główny cel tego braindansu to odnalezienie miejsca przechowywania Reliktu (Relic), aczkolwiek możesz też zaliczyć dwa opcjonalne cele. Pierwszy z nich to obejrzenie nagrania w całości więc nie przewijaj go tylko obejrzyj całe nagranie - nieco ponad 3 minuty.

Następnie zresetuj nagranie żeby rozpocząć analizę. Spauzuj nagranie tuż po otwarciu się drzwi windy i spotkaniu Smashera. Zeskanuj kamerę czujnika ruchu po prawej stronie - musisz znajdować się w warstwie wizualnej. To jedno z urządzeń powiązanych z drugim opcjonalnym celem braindansu (przeskanowaniem wszystkich systemów bezpieczeństwa apartamentu).

Wznów nagranie, ale po chwili ponownie je zatrzymaj. Pozostań w warstwie wizualnej i zeskanuj pokazany na obrazku system alarmowy.

Załącz dalsze odtwarzanie, ale zatrzymaj nagranie w okolicach 30 sekundy. Przełącz się na warstwę audio i zeskanuj pokazane na powyższym obrazku źródło dźwięku - rozmówcę Yorinobu.

Przewiń nagranie odrobinę do przodu. Pozostań na warstwie audio, ale tym razem zeskanuj telefon leżący na stoliku.

Wznów nagranie i pozostawaj z kamerą blisko Yorinobu żeby podsłuchiwać prowadzoną przez niego rozmowę telefoniczną. Otrzymasz ostrzeżenie jeśli za bardzo oddalisz się od źródła dźwięku. Przesuń wtedy szybko kamerę w lepsze miejsce żeby nie trzeba było rozpoczynać podsłuchiwania od początku.

Po zaliczeniu celu z podsłuchania rozmowy powróć do warstwy wizualnej. Wznów odtwarzanie i zatrzymaj je w okolicach 2:03. Do zeskanowania jest pokazane na obrazku automatyczne działko obronne. Powinno to zaliczyć opcjonalny cel dotyczący zeskanowania wszystkich systemów obronnych.

Odtwarzaj dalej. Możesz zeskanować pistolet Liberty leżący przed łóżkiem. Możesz tego dokonać na warstwie wizualnej w okolicach 2:42.

Twój nowy główny cel to zeskanowanie datapada w ramach warstwy wizualnej. Odpowiednia okazja pojawia się w okolicach 2:45, a konkretnie w momencie gdy Yorinobu będzie go odkładał do szafki nocnej.

Odblokujesz warstwę termalną, z której zacznij od razu korzystać. Rozpocznij przewijanie nagrania do tyłu po to żeby odnaleźć pominięte nowe ślady z wykorzystaniem warstwy termalnej. Pierwszy ślad znajdziesz w okolicach 2:41 - możesz zeskanować klimatyzator na ścianie. To pierwszy spośród opcjonalnych śladów.

Kolejny opcjonalny ślad znajdziesz na warstwie termalnej w okolicach 1:56. Zeskanuj stolik.

Cofnij się teraz do okolic 1:03 i pozostań w warstwie termalnej. Zeskanuj lodówkę, przy której stoi Evelyn.

Na sam koniec cofnij się do okolic 0:39. Relikt znajduje się w ukrytym sejfie w podłodze i znajduje się w narożniku apartamentu, obok wielkich okiennic. Zeskanuj sejf będąc na warstwie termalnej i w razie potrzeby przemieść kamerę żeby go lepiej dostrzec. Możesz zakończyć sesję braindansu i powrócić do rzeczywistości.

Na zakończenie Judy wręczy V przenośne urządzenie do braindansu (BD), które ma zachowane odpowiednie ustawienia kalibracyjne. Montażystka nie pochwala jednak waszego planu działania i boi się o wasze zdrowie i życie.
Porozmawiaj z Evelyn (Talk to Evelyn)

W trakcie rozmowy Evelyn proponuje V, by zrobił to zlecenie tylko dla niej, bez dzielenia się zyskiem z nikim więcej. Możesz na to odpowiedzieć w następujący sposób.
- Zastanowię się (I'll think about it);
- Nie ma mowy. Dex mi ufa (No way. Dex trusts me).
Nie ma większego znaczenia na którą opcję się zdecydujesz, bo wynik będzie zawsze taki sam.

Wyjdź z pracowni Judy i zadzwoń do Dexa. Z rozmowy dowiesz się, że T-bug już do niego zadzwoniła i właśnie analizuje materiał.