Cyberpunk 2077: Najlepsze Cyberdecki - które? Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Z tej strony poradnika do gry Cyberpunk 2077 dowiesz się, które Cyberdecki są najlepsze, jakie mają właściwości oraz gdzie je kupić.

Cyberdeck to jeden z najważniejszych wszczepów dostępnych w grze Cyberpunk 2077. To właśnie na tym małym elektronicznym urządzeniu instalujesz Hacki, z których możesz później korzystać w trakcie rozgrywki. W grze Cyberpunk 2077 można znaleźć bardzo dużo Cyberdecków o różnej jakości jednak warto wiedzieć, które z nich są najlepsze i jak je zdobyć.

Tetratronic Rippler MK.4 (Tetratronic Rippler MK IV)

Jednym z najlepszym Cyberdecków dostępnych w grze Cyberpunk 2077 jest Legendarny Tetratronic Rippler MK - Cyberpunk 2077: Najlepsze Cyberdecki - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jednym z najlepszym Cyberdecków dostępnych w grze Cyberpunk 2077 jest Legendarny Tetratronic Rippler MK.4, którego można kupić u Ripperdoca w Westbrook, przy luksusowych apartamentach - wymagana Reputacja (Street Creed) na poziomie 29.

Wbudowane Hacki

Właściwości

  1. Odciągnij uwagę;
  2. Zdalna aktywacja;
  3. Przejmij kontrolę;
  4. Naruszenie protokołu;
  5. Wykradnij dane;
  6. Przeciążenie;
  7. Tryb sojusznika;
  8. Tryb asysty.
  1. Bazowa Pamięć 10;
  2. Pojemność Bufora 8;
  3. 6 miejsc na modyfikacje;
  4. Mistrzowskie Hacki mogą rozprzestrzenić się jednokrotnie;
  5. Koszt mistrzowskich Hacków zostaje zmniejszony o 3;
  6. Czas wgrywania Hacków na przeciwników i urządzenia jest zmniejszony o 75%;
  7. Czas odnowienia Hacków jest zmniejszony o 45%.

Stephenson Tech MK.4 (Stephenson Tech MK IV)

Kolejnym bardzo dobrym Cyberdeckiem dostępnych w grze Cyberpunk 2077 jest Legendarny Stephenson Tech MK - Cyberpunk 2077: Najlepsze Cyberdecki - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Kolejnym bardzo dobrym Cyberdeckiem dostępnych w grze Cyberpunk 2077 jest Legendarny Stephenson Tech MK.4, którego można kupić u Ripperdoca w Pacifice, przy apartamentach West Wind - wymagana Reputacja (Street Creed) na poziomie 35.

Wbudowane Hacki

Właściwości

  1. Odciągnij uwagę;
  2. Zdalna aktywacja;
  3. Przejmij kontrolę;
  4. Naruszenie protokołu;
  5. Wykradnij dane;
  6. Przeciążenie;
  7. Tryb sojusznika;
  8. Tryb asysty.
  1. Bazowa Pamięć 10;
  2. Pojemność Bufora 8;
  3. 6 miejsc na modyfikacje;
  4. Czas odnowienia Hacków jest zmniejszony o 45%;
  5. Czas trwania bojowych Hacków zostaje zwiększony o 50%;
  6. Czas wgrywania Hacków na przeciwników i urządzenia jest zmniejszony o 25%.

NetWatch Netdriver MK.5 (NetWatch Netdriver MK V)

Legendarny NetWatch Netdriver MK - Cyberpunk 2077: Najlepsze Cyberdecki - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Legendarny NetWatch Netdriver MK.5 to kolejny niezwykle dobry Cyberdeck, który warto mieć na wyposażeniu swojej postaci. Można go kupić u Ripperdoca w Haywood, Wellsprings - wymagana Reputacja (Street Creed) na poziomie 49.

Wbudowane Hacki

Właściwości

  1. Odciągnij uwagę;
  2. Zdalna aktywacja;
  3. Przejmij kontrolę;
  4. Naruszenie protokołu;
  5. Wykradnij dane;
  6. Przeciążenie;
  7. Tryb sojusznika;
  8. Tryb asysty.
  1. Bazowa Pamięć 11;
  2. Pojemność Bufora 8;
  3. 6 miejsc na modyfikacje;
  4. Ofensywne Hacki są wgrywane na 3 przeciwników w zasięgu 6 metrów;
  5. Obrażenia wywołane przez Hacki zostają zwiększone o 30%;
  6. Zwiększa regenerację Pamięci Cyberdecku o 9 na 60 sekund;
  7. Zwiększa zasięg rozprzestrzeniania się Hacków o 60%.

Fuyutsui Electronics MK.3 (Fyuyutsui Electronics MK III)

Następnym bardzo dobrym Cyberdeckiem, który można nabyć w grze Cyberpunk 2077 jest Legendarny Fuyutsui Electronics MK - Cyberpunk 2077: Najlepsze Cyberdecki - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Następnym bardzo dobrym Cyberdeckiem, który można nabyć w grze Cyberpunk 2077 jest Legendarny Fuyutsui Electronics MK.3. Do kupienia u Ripperdoca w Pacifice, przy apartamentach West Wind - wymagana Reputacja (Street Creed) na poziomie 37.

Wbudowane Hacki

Właściwości

  1. Odciągnij uwagę;
  2. Zdalna aktywacja;
  3. Przejmij kontrolę;
  4. Naruszenie protokołu;
  5. Wykradnij dane;
  6. Przeciążenie;
  7. Tryb sojusznika;
  8. Tryb asysty.
  1. Bazowa Pamięć 8;
  2. Pojemność Bufora 7;
  3. 6 miejsc na modyfikacje;
  4. Zwiększa regenerację Pamięci Cyberdecku o 9 na 60 sekund;
  5. Czas trwania bojowych Hacków zostaje zwiększony o 50%;
  6. Zwiększa zasięg rozprzestrzeniania się Hacków o 40%.