Cyberpunk 2077: Najlepsze Cyberdecki - które? Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Z tej strony poradnika do gry Cyberpunk 2077 dowiesz się, które Cyberdecki są najlepsze, jakie mają właściwości oraz gdzie je kupić.

Cyberdeck to jeden z najważniejszych wszczepów dostępnych w grze Cyberpunk 2077. To właśnie na tym małym elektronicznym urządzeniu instalujesz Hacki, z których możesz później korzystać w trakcie rozgrywki. W grze Cyberpunk 2077 można znaleźć bardzo dużo Cyberdecków o różnej jakości jednak warto wiedzieć, które z nich są najlepsze i jak je zdobyć.

Tetratronic Rippler MK.4 (Tetratronic Rippler MK IV)

Jednym z najlepszym Cyberdecków dostępnych w grze Cyberpunk 2077 jest Legendarny Tetratronic Rippler MK - Cyberpunk 2077: Najlepsze Cyberdecki - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jednym z najlepszym Cyberdecków dostępnych w grze Cyberpunk 2077 jest Legendarny Tetratronic Rippler MK.4, którego można kupić u Ripperdoca w Westbrook, przy luksusowych apartamentach - wymagana Reputacja (Street Creed) na poziomie 29.

Wbudowane Hacki

Właściwości

  1. Odciągnij uwagę;
  2. Zdalna aktywacja;
  3. Przejmij kontrolę;
  4. Naruszenie protokołu;
  5. Wykradnij dane;
  6. Przeciążenie;
  7. Tryb sojusznika;
  8. Tryb asysty.
  1. Bazowa Pamięć 10;
  2. Pojemność Bufora 8;
  3. 6 miejsc na modyfikacje;
  4. Mistrzowskie Hacki mogą rozprzestrzenić się jednokrotnie;
  5. Koszt mistrzowskich Hacków zostaje zmniejszony o 3;
  6. Czas wgrywania Hacków na przeciwników i urządzenia jest zmniejszony o 75%;
  7. Czas odnowienia Hacków jest zmniejszony o 45%.

Stephenson Tech MK.4 (Stephenson Tech MK IV)

Kolejnym bardzo dobrym Cyberdeckiem dostępnych w grze Cyberpunk 2077 jest Legendarny Stephenson Tech MK - Cyberpunk 2077: Najlepsze Cyberdecki - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Kolejnym bardzo dobrym Cyberdeckiem dostępnych w grze Cyberpunk 2077 jest Legendarny Stephenson Tech MK.4, którego można kupić u Ripperdoca w Pacifice, przy apartamentach West Wind - wymagana Reputacja (Street Creed) na poziomie 35.

Wbudowane Hacki

Właściwości

  1. Odciągnij uwagę;
  2. Zdalna aktywacja;
  3. Przejmij kontrolę;
  4. Naruszenie protokołu;
  5. Wykradnij dane;
  6. Przeciążenie;
  7. Tryb sojusznika;
  8. Tryb asysty.
  1. Bazowa Pamięć 10;
  2. Pojemność Bufora 8;
  3. 6 miejsc na modyfikacje;
  4. Czas odnowienia Hacków jest zmniejszony o 45%;
  5. Czas trwania bojowych Hacków zostaje zwiększony o 50%;
  6. Czas wgrywania Hacków na przeciwników i urządzenia jest zmniejszony o 25%.

NetWatch Netdriver MK.5 (NetWatch Netdriver MK V)

Legendarny NetWatch Netdriver MK - Cyberpunk 2077: Najlepsze Cyberdecki - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Legendarny NetWatch Netdriver MK.5 to kolejny niezwykle dobry Cyberdeck, który warto mieć na wyposażeniu swojej postaci. Można go kupić u Ripperdoca w Haywood, Wellsprings - wymagana Reputacja (Street Creed) na poziomie 49.

Wbudowane Hacki

Właściwości

  1. Odciągnij uwagę;
  2. Zdalna aktywacja;
  3. Przejmij kontrolę;
  4. Naruszenie protokołu;
  5. Wykradnij dane;
  6. Przeciążenie;
  7. Tryb sojusznika;
  8. Tryb asysty.
  1. Bazowa Pamięć 11;
  2. Pojemność Bufora 8;
  3. 6 miejsc na modyfikacje;
  4. Ofensywne Hacki są wgrywane na 3 przeciwników w zasięgu 6 metrów;
  5. Obrażenia wywołane przez Hacki zostają zwiększone o 30%;
  6. Zwiększa regenerację Pamięci Cyberdecku o 9 na 60 sekund;
  7. Zwiększa zasięg rozprzestrzeniania się Hacków o 60%.

Fuyutsui Electronics MK.3 (Fyuyutsui Electronics MK III)

Następnym bardzo dobrym Cyberdeckiem, który można nabyć w grze Cyberpunk 2077 jest Legendarny Fuyutsui Electronics MK - Cyberpunk 2077: Najlepsze Cyberdecki - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Następnym bardzo dobrym Cyberdeckiem, który można nabyć w grze Cyberpunk 2077 jest Legendarny Fuyutsui Electronics MK.3. Do kupienia u Ripperdoca w Pacifice, przy apartamentach West Wind - wymagana Reputacja (Street Creed) na poziomie 37.

Wbudowane Hacki

Właściwości

  1. Odciągnij uwagę;
  2. Zdalna aktywacja;
  3. Przejmij kontrolę;
  4. Naruszenie protokołu;
  5. Wykradnij dane;
  6. Przeciążenie;
  7. Tryb sojusznika;
  8. Tryb asysty.
  1. Bazowa Pamięć 8;
  2. Pojemność Bufora 7;
  3. 6 miejsc na modyfikacje;
  4. Zwiększa regenerację Pamięci Cyberdecku o 9 na 60 sekund;
  5. Czas trwania bojowych Hacków zostaje zwiększony o 50%;
  6. Zwiększa zasięg rozprzestrzeniania się Hacków o 40%.

Cyberpunk 2077 Najlepsze Wszczepy Best Cyberware - które

Z tej strony poradnika do gry Cyberpunk 2077 dowiesz się, które Wszczepy (Cyberware) są najlepsze, jakie mają właściwości oraz gdzie je kupić.

W grze Cyberpunk 2077 można nabyć dużo różnych rodzajów Wszczepów dzięki którym w jeszcze lepszym stopniu możesz dostosować postać do własnych potrzeb i własnego stylu gry. Warto jednak wiedzieć, które z nich są najlepsze i gdzie ich szukać.

Układ krwionośny (Circulatory System)

Bioplastyczne naczynie krwionośne (Bioplastic Blood Vessel) - Cyberpunk 2077: Najlepsze Cyberdecki - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Bioplastyczne naczynie krwionośne (Bioplastic Blood Vessel)

Legendarny: +50% do regeneracji Zdrowia poza walką.

Wymagania: Budowa Ciała 14 punktów.

Gdzie kupić: u Ripperdoca w Downtown, Centrum.

Drugie serce (Second Heart) - Cyberpunk 2077: Najlepsze Cyberdecki - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Drugie serce (Second Heart)

Legendarny: gdy poziom zdrowia postaci spadnie do zera, cuci Cię i odnawia Zdrowie do maksimum.

Czas odnowienia: 2 minuty.

Wymagania: Budowa Ciała 16 punktów, Reputacja 49.

Gdzie kupić: u Ripperdoca w Heywood, Wellsprings.

Pompa krwi (Blood Pump) - Cyberpunk 2077: Najlepsze Cyberdecki - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Pompa krwi (Blood Pump)

Legendarny: po aktywacji natychmiast przywraca 90% zdrowia.

Czas odnowienia: 30 sekund.

Wymagania: Budowa Ciała 16 punktów.

Gdzie kupić: u Ripperdoca na terenie Badlands.

Biomonitor - Cyberpunk 2077: Najlepsze Cyberdecki - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Biomonitor

Legendarny: przywraca 100% Zdrowia, gdy poziom Zdrowia postaci spadnie poniżej 15%.

Czas odnowienia: 120 sekund.

Wymagania: Budowa Ciała 18 punktów.

Gdzie kupić: u Ripperdoca na terenie Badlands.

Kora czołowa (Frontal Cortex)

Ulepszenie systemu limbicznego (Limbic System Enhancement) - Cyberpunk 2077: Najlepsze Cyberdecki - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Ulepszenie systemu limbicznego (Limbic System Enhancement)

Legendarny: +25% szansy na trafienie krytyczne.

Wymagania: Inteligencja 16 punktów.

Gdzie kupić: u Ripperdoca na terenie Wesbrook, Japantown.

Wspomaganie kory wzrokowej (Visual Cortex Support) - Cyberpunk 2077: Najlepsze Cyberdecki - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wspomaganie kory wzrokowej (Visual Cortex Support)

Legendarny: +45% do obrażeń krytycznych.

Wymagania: Inteligencja 18 punktów.

Gdzie kupić: u Ripperdoca na terenie Pacifici, West Wind Estate.

Ręce (Hands)

Łącze Smart (Smart Link) - Cyberpunk 2077: Najlepsze Cyberdecki - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Łącze Smart (Smart Link)

Legendarny: +15% szansy na trafienie celu inteligentnymi pociskami podczas używania broni typu Smart. +25% do obrażeń krytycznych.

Wymagania: Inteligencja 16 punktów.

Gdzie kupić: u Viktora, Watson.

Koprocesor Balistyczny (Ballistic Coprocessor) - Cyberpunk 2077: Najlepsze Cyberdecki - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Koprocesor Balistyczny (Ballistic Coprocessor)

Legendarny: znacznie zwiększa szansę na rykoszetowanie pocisków podczas używania broni typu Power. Zwiększa liczbę odbić pocisku o 2.

Gdzie kupić: Rzadką i Bardzo Rzadką wersję Wszczepu możesz kupić u Viktora, w Watson (Little China). Legendarną wersję możesz nabyć m.in. u Ripperdoca na terenie Kabuki.

Ramiona (Arms)

Ostrza Modliszkowe (Mantis Blades) - Cyberpunk 2077: Najlepsze Cyberdecki - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Ostrza Modliszkowe (Mantis Blades)

Legendarny: zabójcze ostrza z 3 miejscami na modyfikacje.

Gdzie kupić: u Ripperdoca w Heywood, Wellsprings.

Jak zdobyć za darmo: w lokacji City Center (Corpo Plaza) jest misja poboczna Podejrzenie Cyberpsychozy: Duch z miasta nocy (Phantom of Night City). Nie musisz walczyć z mini-bossem, jeśli nie chcesz. Po prostu zbierz rzeczy ze skrzynki po prawej stronie.

Monostruna (Monowire) - Cyberpunk 2077: Najlepsze Cyberdecki - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Monostruna (Monowire)

Legendarny: samoładujący się przewód o dużym zasięgu, który może ranić wiele celów jednocześnie. Broń z 3 miejscami na modyfikacje.

Gdzie kupić: u Ripperdoca w Heywood, Wellsprings.

Jak zdobyć za darmo: udaj się na teren Kabuki w Watson, w pobliżę sklepu przejętego przez Blake'a - misja poboczna Kontrakt: Dług (GIG: Shark in the Water). Przed frontowymi drzwiami skręć w lewo i obejdź budynek. Gdy skręcisz w prawo, zauważysz drzwi garażowe - otwórz je. W środku znajdziesz Monostrunę.

Pięści Goryla (Gorilla Arms) - Cyberpunk 2077: Najlepsze Cyberdecki - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Pięści Goryla (Gorilla Arms)

Legendarny: zamienia pięści V w prawdziwą, zabójczą broń. Trafianie wrogów tworzy ładunek, który można wyzwolić za pomocą silnego ataku. Dostępne są 3 miejsca na modyfikacje.

Gdzie kupić: u Ripperdoca na terenie Pacifici, West Wind Estate.

Jak zdobyć za darmo: otrzymasz je w nagrodę za ukończenie gry.

Wyrzutnia rakiet (Projectile Launch System) - Cyberpunk 2077: Najlepsze Cyberdecki - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wyrzutnia rakiet (Projectile Launch System)

Legendarny: wyrzutnia rakiet dalekiego zasięgu z 3 miejscami na modyfikacje.

Gdzie kupić: u Ripperdoca w Heywood, Wellsprings.

Oczy (Ocular System)

Optyka Kiroshi MK III (Kiroshi Optics MK - Cyberpunk 2077: Najlepsze Cyberdecki - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Optyka Kiroshi MK III (Kiroshi Optics MK.3)

Bardzo rzadka: Ulepszona wersja optyki z trzema miejscami na modyfikacje.

Gdzie kupić: u Viktora w Watson, po spłaceniu długu.

Układ immunologiczny (Immune System)

Katalizator odporności (Cataresist) - Cyberpunk 2077: Najlepsze Cyberdecki - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Katalizator odporności (Cataresist)

Legendarny: +35% do wszystkich odporności.

Wymagania: Opanowanie 35 punktów.

Gdzie kupić: u Fingersa, Blossom Market.

Edytor bólu (Pain Editor) - Cyberpunk 2077: Najlepsze Cyberdecki - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Edytor bólu (Pain Editor)

Legendarny: zmniejsza otrzymywane obrażenia o 10%.

Wymagania: Opanowanie 15 punktów.

Gdzie kupić: u Fingersa, Blossom Market.

Układ nerwowy (Nervous System)

Akcelerator synaptyczny (Synaptic Accelerator) - Cyberpunk 2077: Najlepsze Cyberdecki - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Akcelerator synaptyczny (Synaptic Accelerator)

Legendarny: gdy zostaniesz wykryty przez wrogów, spowalnia czas o 50% na 4 sekundy.

Wymagania: Refleks 20 punktów.

Gdzie kupić: u Ripperdoca w Westbrook, Japantown.

Korektor refleksu (Reflex Tuner) - Cyberpunk 2077: Najlepsze Cyberdecki - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Korektor refleksu (Reflex Tuner)

Legendarny: gdy poziom zdrowia postaci spadnie poniżej 25%, spowalnia czas o 80% na 4 sekundy.

Czas odnowienia: 40 sekund.

Wymagania: Refleks 18 punktów.

Gdzie kupić: u Ripperdoca w Westbrook, Japantown.

Skóra (Integumentary System)

Pancerz podskórny (Subdermal Armor) - Cyberpunk 2077: Najlepsze Cyberdecki - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Pancerz podskórny (Subdermal Armor)

Legendarny: +200 do Pancerza.

Gdzie kupić: u Roberta w Watson.

Szkielet (Skeleton)

Mikrorotatory (Microrotors) - Cyberpunk 2077: Najlepsze Cyberdecki - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Mikrorotatory (Microrotors)

Legendarny: +25% do szybkości ataku bronią białą.

Wymagania: Refleks 18 punktów.

Gdzie kupić: u Ripperdoca w Watson, Kabuki.

Endoszkielet (Synaptic Signal Optimizer) - Cyberpunk 2077: Najlepsze Cyberdecki - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Endoszkielet (Synaptic Signal Optimizer)

Legendarny: +60% do maksymalnego Zdrowia.

Wymagania: Budowa Ciała 20 punktów.

Gdzie kupić: u Ripperdoca w Westbrook, Charter Hill.

Nogi (Legs)

Wspomagane stawy skokowe (Fortified Ankles) - Cyberpunk 2077: Najlepsze Cyberdecki - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wspomagane stawy skokowe (Fortified Ankles)

Bardzo Rzadkie: pozwalają na wykonywanie skoków z powietrza (podwójny skok). -15% do obrażeń od upadku.

Wymagania: Refleks 18 punktów.

Gdzie kupić: u Fingersa, Blossom Market.

Cyberdeck

Tetratronic Rippler MK IV (Tetratronic Rippler MK - Cyberpunk 2077: Najlepsze Cyberdecki - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Tetratronic Rippler MK IV (Tetratronic Rippler MK.4)

Legendarny: bazowa Pamięć 10, pojemność Bufora 8, 6 miejsc na modyfikacje, mistrzowskie Hacki mogą rozprzestrzenić się jednokrotnie, koszt mistrzowskich Hacków zostaje zmniejszony o 3, czas wgrywania Hacków na przeciwników i urządzenia jest zmniejszony o 75%, czas odnowienia Hacków jest zmniejszony o 45%.

Wymagania: Reputacja 29.

Gdzie kupić: u Ripperdoca w Westbrook, przy luksusowych apartamentach.

Stephenson Tech MK IV (Stephenson Tech MK - Cyberpunk 2077: Najlepsze Cyberdecki - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Stephenson Tech MK IV (Stephenson Tech MK.4)

Legendarny: bazowa Pamięć 10, pojemność Bufora 8, 6 miejsc na modyfikacje, czas odnowienia Hacków jest zmniejszony o 45%, czas trwania bojowych Hacków zostaje zwiększony o 50%, czas wgrywania Hacków na przeciwników i urządzenia jest zmniejszony o 25%.

Wymagania: Reputacja 35.

Gdzie kupić: u Ripperdoca w Pacifice, przy apartamentach West Wind.

NetWatch Netdriver MK V (NetWatch Netdriver MK - Cyberpunk 2077: Najlepsze Cyberdecki - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

NetWatch Netdriver MK V (NetWatch Netdriver MK.5)

Legendarny: bazowa Pamięć 11, pojemność Bufora 8, 6 miejsc na modyfikacje, ofensywne Hacki są wgrywane na 3 przeciwników w zasięgu 6 metrów, obrażenia wywołane przez Hacki zostają zwiększone o 30%, zwiększa regenerację Pamięci Cyberdecku o 9 na 60 sekund, zwiększa zasięg rozprzestrzeniania się Hacków o 60%.

Wymagania: Reputacja 49.

Gdzie kupić: u Ripperdoca w Haywood, Wellsprings.

Fuyutsui Electronics MK III (Fuyutsui Electronics MK - Cyberpunk 2077: Najlepsze Cyberdecki - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Fuyutsui Electronics MK III (Fuyutsui Electronics MK.3)

Legendarny: bazowa Pamięć 8, pojemność Bufora 7, 6 miejsc na modyfikacje, zwiększa regenerację Pamięci Cyberdecku o 9 na 60 sekund, czas trwania bojowych Hacków zostaje zwiększony o 50%, zwiększa zasięg rozprzestrzeniania się Hacków o 40%.

Wymagania: Reputacja 37.

Gdzie kupić: u Ripperdoca w Pacifice, przy apartamentach West Wind.

System operacyjny (Operating System)

MiliTech Falcon Sandevistan MK V (MiliTech Falcon Sandevistan MK - Cyberpunk 2077: Najlepsze Cyberdecki - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

MiliTech Falcon Sandevistan MK V (MiliTech Falcon Sandevistan MK.5)

Legendarny: aktywuj, by spowolnić czas o 30% na 18 sekund, +15% do zadawanych obrażeń (wszelkie źródła), +20% do szansy na trafienie krytyczne i +35% do obrażeń krytycznych podczas działania.

Czas odnowienia: 60 sekund.

Wymagania: Refleks 18.

Gdzie kupić: u Ripperdoca w Heywood, Wellsprings.

MiliTech Berserk MK V (MiliTech Berserk MK - Cyberpunk 2077: Najlepsze Cyberdecki - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

MiliTech Berserk MK V (MiliTech Berserk MK.5)

Legendarny: aktywuj, by na 10 sekund zyskać określony bonusy - zwiększony Pancerz i Odporności o 15%, zwiększone obrażenia broni białej o 15%. Pokonywanie przeciwników w trakcie trwania Berserka odnawia 5% maksymalnego Zdrowia. Gdy Berserk jest aktywny, zyskujesz 40% więcej Zdrowia, a maksymalna wytrzymałość zwiększa się o 40%.

Czas odnowienia: 60 sekund.

Wymagania: Budowa Ciała 18.

Gdzie kupić: u Niny Kraviz w klinice Medical Assistance w dzielnicy Charter Hill.