Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Z tej strony poradnika do gry Cyberpunk 2077 dowiesz się, które atuty (perki) powiązane z konkretnymi atrybutami, są najlepsze.

Atuty w grze Cyberpunk 2077 pozwalają na jeszcze lepsze dopasowanie postaci do własnego stylu gry. Zdobyte punkty atutów nie są przyporządkowane do określonej kategorii więc możesz je dowolnie rozdawać. Perków w grze Cyberpunk 2077 jest naprawdę dużo dlatego poniżej zebraliśmy listę najlepszych, z podziałem na odpowiednie kategorie.

Jeśli chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób zresetować atuty (perki) w grze Cyberpunk 2077, dokładną instrukcję tego procesu znajdziesz na osobnej stronie niniejszego poradnika.

Refleks (Reflexes)

W grze Cyberpunk 2077, atuty połączone z atrybutem Refleksu zostały podzielone na trzy kategorie: Broń krótka, Karabiny oraz Broń biała. W poniższych tabelach wyselekcjonowaliśmy najlepsze z nich.

Broń krótka (Handguns)

Dziki zachód (Wild West) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Dziki zachód (Wild West)

Neguje zmniejszone obrażenia otrzymywane przez odległe cele podczas używania rewolwerów i pistoletów.

Westworld - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Westworld

Szansa na trafienie krytyczne z pistoletu lub rewolweru zwiększa się o 10%, jeśli broń jest w pełni zmodyfikowana.

Za garść eurodolarów (A Fistfull of Eurodollars) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Za garść eurodolarów (A Fistfull of Eurodollars)

Obrażenia zadane od trafienia krytycznego z pistoletu lub rewolweru są zwiększone o 10%/20%.

Stal trzyma stal (Steady Hand) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Stal trzyma stal (Steady Hand)

Odrzut rewolwerów i pistoletów jest mniejszy o 30%.

W samo południe (High Noon) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W samo południe (High Noon)

Szansa na trafienie krytyczne z pistoletu lub rewolweru jest większa o 4%/8%/12%.

Główka pracuje (Brainpower) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Główka pracuje (Brainpower)

Po trafieniu w głowę z pistoletu lub rewolweru szansa na trafienie krytyczne zwiększa się o 25%.

Czas trwania: 5 sekund.

Znikający punkt (Vanishing Point) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Znikający punkt (Vanishing Point)

Gdy używasz pistoletu lub rewolweru, Zwinność po udanym uniku wzrasta o 25%.

Czas trwania: 6 sekund.

Dobry, zły i brzydki (The Good, The Bad and The Ugly) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Dobry, zły i brzydki (The Good, The Bad and The Ugly)

Po trafieniu krytycznym z pistoletu lub rewolweru obrażenia i Pancerz zwiększają się o 30%.

Czas trwania: 5 sekund (+1 sekunda za każdy kolejny punkt atutu).

Karabiny (Assault)

Daleki strzał (Long Shot) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Daleki strzał (Long Shot)

Obrażenia wyrządzane przeciwnikom za pomocą karabinu są tym większe, im większa jest odległość od przeciwników.

Stoicki spokój (Savage Stoic) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Stoicki spokój (Savage Stoic)

Gdy stoisz w miejscu i strzelasz z karabinu, zadajesz obrażenia większe o 35%.

Kule z jego imieniem (Named Bullets) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Kule z jego imieniem (Named Bullets)

Krytyczne obrażenia podczas strzelania z karabinów są większe o 35%.

Egzekutor (Executioner) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Egzekutor (Executioner)

Obrażenia zadane przeciwnikom ze zdrowiem powyżej 50% za pomocą karabinu są większe o 25%.

Pewna ręka (Nerves of Steel) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Pewna ręka (Nerves of Steel)

Karabiny snajperskie i karabiny precyzyjne zadają dodatkowo 20%/30% obrażeń przy trafieniu w głowę.

Niszczyciel (Punisher) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Niszczyciel (Punisher)

Po pokonaniu przeciwnika karabin przestaje się kołysać i rozrzut pocisków nie zwiększa się w trakcie strzelania.

Czas trwania: 10 sekund (+0.2 sekundy za każdy punkt atutu).

Broń biała (Blades)

Liść na wietrze (Sting Like a Bee) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Liść na wietrze (Sting Like a Bee)

Szybkość ataku za pomocą ostrzy zostaje zwiększona o 10%/20%/30%.

Karmazynowy taniec (Crimson Dance) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Karmazynowy taniec (Crimson Dance)

Kombo wykonywane za pomocą ostrzy mają 15%/30% szans na wywołanie krwawienia.

Nieprzerwany lot (Flight of the Sparrow) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Nieprzerwany lot (Flight of the Sparrow)

Zużycie wytrzymałości podczas wszystkich ataków za pomocą ostrzy zostaje zmniejszona o 30%/50%.

Błogosławione ostrze (Blessed Blade) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Błogosławione ostrze (Blessed Blade)

Szansa na zadanie obrażeń krytycznych za pomocą ostrzy zostaje zwiększona o 20%.

Ognisty podmuch (Fiery Blast) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Ognisty podmuch (Fiery Blast)

Obrażenia wyrządzone celowi za pomocą ostrza zwiększają się o 1%/2%/3% za każde 1% brakującego Zdrowia celu.

Piorun śmierci (Death Bolt) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Piorun śmierci (Death Bolt)

Pokonanie przeciwnika za pomocą ostrza powoduje odzyskanie 20% Zdrowia i zwiększa prędkość poruszania się o 30%.

Czas trwania: 5 sekund.

Czerwony przypływ (Crimson Tide) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Czerwony przypływ (Crimson Tide)

Efekt krwawienia, wywołany przy użyciu ostrzy, może zostać nałożony trzy razy.

Cios smoka (Dragon Strike) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Cios smoka (Dragon Strike)

Zwiększa obrażenia krytyczne o 25% (+1% za każdy kolejny punkt atutu) podczas używania ostrzy.

Zdolności Techniczne (Technical Ability)

W grze Cyberpunk 2077, atuty połączone z atrybutem Zdolności Techniczne zostały podzielone na dwie kategorie: Wytwarzanie oraz Inżynieria. W poniższych tabelach wyselekcjonowaliśmy najlepsze z nich.

Wytwarzanie (Crafting)

Mechanik (Mechanic) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Mechanik (Mechanic)

Rozmontowywanie przedmiotów dostarcza więcej komponentów.

Młody Technik (True Craftsmen) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Młody Technik (True Craftsmen)

Umożliwia wytwarzanie Rzadkich przedmiotów.

Technik polowy (Field Technician) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Technik polowy (Field Technician)

Wytwarzane bronie zadają o 2.5%/5% więcej obrażeń.

Epicki warsztat (Grease Monkey) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Epicki warsztat (Grease Monkey)

Umożliwia wytwarzanie Epickich przedmiotów.

Optymalizacja kosztów (Cost Optimization) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Optymalizacja kosztów (Cost Optimization)

Wytwarzanie przedmiotów zużywa o 15%/30% mniej komponentów.

Nic się nie marnuje (Waste Not Want Not) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Nic się nie marnuje (Waste Not Want Not)

Podczas rozmontowywania otrzymujesz z powrotem modyfikacje zamontowane w przedmiotach.

Mistrz nad mistrze (Edgerunner Artisan) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Mistrz nad mistrze (Edgerunner Artisan)

Umożliwia wytwarzanie Legendarnych przedmiotów.

Najwyższa jakość (Cutting Edge) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Najwyższa jakość (Cutting Edge)

Parametry wytwarzanych broni związane z obrażeniami zostają zwiększone o 5%.

Inżynieria (Engineering)

W zasięgu (Cant Touch This) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W zasięgu (Can't Touch This)

Jesteś odporny na efekty rzucanych przez Ciebie granatów.

11 na 10 (Up to 11) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

11 na 10 (Up to 11)

Pozwala naładować bronie typu Tech do 75%/100% ich pojemności.

Tesla - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Tesla

Mnożnik naładowania broni typu Tech jest większy o 15%/35%/55%.

Broń Gaussa (Ubercharge) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Broń Gaussa (Ubercharge)

W pełni naładowana broń typu Tech zadaje o 50% więcej obrażeń.

Siła przebicia (Fuck All Walls) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Siła przebicia (Fuck All Walls)

Zmniejsza o 30% poziom naładowania broni typu Tech niezbędny do przebicia ścian.

Swobodny przepływ (Superconductor) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Swobodny przepływ (Superconductor)

Broń typu Tech ignoruje Pancerz.

Prowizorka (Revamp) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Prowizorka (Revamp)

Bronie typu Tech zadają o 25% więcej obrażeń. Obrażenia naładowaną bronią zostają zwiększone o 10% (+1% za każdy kolejny punkt atutu).

Opanowanie (Cool)

W grze Cyberpunk 2077, atuty połączone z atrybutem Opanowanie zostały podzielone na dwie kategorie: Skradanie się oraz Zimna krew. W poniższych tabelach wyselekcjonowaliśmy najlepsze z nich.

Skradanie się (Stealth)

Przyczajony tygrys (Crouching Tiger) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Przyczajony tygrys (Crouching Tiger)

Prędkość ruchu podczas skradania się jest zwiększona o 20%.

Cios z cienia (Strike from the Shadows) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Cios z cienia (Strike from the Shadows)

Podczas skradania się szansa na trafienie krytyczne wzrasta o 15%.

Uskrzydlająca eliminacja (Leg Up) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Uskrzydlająca eliminacja (Leg Up)

Po wyeliminowaniu przeciwnika Twoja prędkość rośnie o 30%.

Czas trwania: 10 sekund.

Snajper (Sniper) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Snajper (Sniper)

Trafienia w głowę poza walką wyrządzają o 30%/50% więcej obrażeń..

Duch (Ghost) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Duch (Ghost)

Czas potrzebny do wykrycia Cię zostaje wydłużony o 20%/40%.

Oszukanie śmierci (Cheat Death) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Oszukanie śmierci (Cheat Death)

Gdy Twoje zdrowie spadnie poniżej 50% maksymalnego poziomu, zadawane Ci obrażenia zostają zredukowane o 50%.

Czas trwania: 10 sekund.

Ograniczenia: nie może zdarzyć się częściej niż raz na minutę.

Zimna krew (Cold Blood)

Zimna krew (Cold Blood) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zimna krew (Cold Blood)

Pokonanie przeciwnika aktywuje efekt Zimnej krwi oraz zwiększa prędkość poruszania się o 2% za każdy aktywny ładunek. Efekt kumuluje się maksymalnie 1/2/3 razy.

Czas trwania: 10 sekund.

Stan krytyczny (Critical Condition) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Stan krytyczny (Critical Condition)

Wydłuża czas trwania Zimnej krwi o 5/10 sekund.

Zimniejsza krew (Coldest Blood) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zimniejsza krew (Coldest Blood)

Ilość możliwych ładunków Zimnej krwi jest zwiększona o 1.

Zimna precyzja (Frozen Precision) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zimna precyzja (Frozen Precision)

Obrażenia od trafień w głowę są zwiększone o 50%. Nie wymaga aktywnego efektu Zimnej krwi.

Zimna kalkulacja (Cold and Calculating) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zimna kalkulacja (Cold and Calculating)

Trafienie krytyczne zapewnia 25% szans na zaaplikowanie ładunku Zimnej krwi.

Nie do zdarcia (Unbreakable) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Nie do zdarcia (Unbreakable)

Maksymalna ilość możliwych ładunków Zimnej krwi zostaje zwiększona o 1.

Immunitet (Immunity) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Immunitet (Immunity)

W czasie trwania efektu Zimnej krwi jesteś odporny na krwawienie, truciznę, podpalenie i porażenie.

Bezlitosny (Merciless) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Bezlitosny (Merciless)

W czasie trwania Zimnej krwi szansa na krytyczne trafienie wzrasta o 10% (+1% za każdy kolejny punkt atutu), a obrażenia krytyczne wzrastają o 25% (+3% za każdy kolejny punkt atutu).

Inteligencja (Intelligence)

W grze Cyberpunk 2077, atuty połączone z atrybutem Inteligencji zostały podzielone na dwie kategorie: Naruszenie Protokołu oraz Hakowanie Bojowe. W poniższych tabelach wyselekcjonowaliśmy najlepsze z nich.

Naruszenie Protokołu (Breach Protocol)

Zbiorowe osłabienie (Mass Vulnerability) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zbiorowe osłabienie (Mass Vulnerability)

Odblokowuje Demona Zbiorowe osłabienie. Zmniejsza u przeciwników odporność na obrażenia fizyczne o 30%.

Czas trwania: 3/6 minut.

Zbiorowa podatność (Mass Vulnerability: Quickhacks) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zbiorowa podatność (Mass Vulnerability: Quickhacks)

Ulepsza Demona Zbiorowe osłabienie. Przeciwnicy otrzymują również zwiększone o 30% obrażenia od Hacków.

Wydajność (Efficiency) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wydajność (Efficiency)

Wczytanie trzech lub więcej Demonów w trakcie pojedynczego Naruszenia Protokołu powoduje zwiększenie regeneracji Pamięci o 3/6 przez 60 sekund.

Czas trwania: 50 minut.

Kompresja danych (Compression) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Kompresja danych (Compression)

Długość sekwencji Demonów zostaje zmniejszona o 1, minimum do 2.

Optymalizacja bufora (Buffer Optimization) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Optymalizacja bufora (Buffer Optimization)

Czas trwania efektów każdego Demona zostaje zwiększony o 100%.

Przewaga na starcie (Head Start) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Przewaga na starcie (Head Start)

Aktywacja Naruszenia Protokołu powoduje automatyczne załadowanie pierwszego Demona z listy.

Transmigracja (Transmigration) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Transmigracja (Transmigration)

Podczas hakowania licznik czasu minigry zwiększa się o 50% (+5% za każdy kolejny punkt atutu).

Hakowanie bojowe (Quickhacking)

Biosynergia (Biosynergy) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Biosynergia (Biosynergy)

Pamięć Cyberdecku odnawia się w walce. Co 60 sekund odnawia się 4/8/12 Pamięci.

Podtrzymanie sygnału (Signal Support) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Podtrzymanie sygnału (Signal Support)

Czas trwania Hacków staje się dłuższy o 25%/50%.

Propagacja (Diffusion) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Propagacja (Diffusion)

Odległość rozprzestrzeniania się Hacków rośnie dwa razy.

Krytyczny błąd (Critical Error) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Krytyczny błąd (Critical Error)

Hacki wywołują trafienia krytyczne w zależności od poziomu trafienia krytycznego i obrażeń krytycznych, jakimi dysponujesz.

Optymalizacja (Optimization) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Optymalizacja (Optimization)

Obniża koszt Hacków i 1 punkt Pamięci Cyberdecku.

Metoda Bartmossa (Bartmoss Legacy) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Metoda Bartmossa (Bartmoss' Legacy)

Odblokowuje schematy do wytwarzania Legendarnych Hacków.

Absolutna regeneracja pamięci (Master RAM Liberator) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Absolutna regeneracja pamięci (Master RAM Liberator)

Regeneracja Pamięci Decku zwiększa się o 50% (+1% za każdy kolejny punkt atutu).

Budowa Ciała (Body)

W grze Cyberpunk 2077, atuty połączone z atrybutem Budowa Ciała zostały podzielone na trzy kategorie: Wysportowanie, Demolka oraz Walki uliczne. W poniższych tabelach wyselekcjonowaliśmy najlepsze z nich.

Wysportowanie (Athletics)

Niezabijalność (Invicible) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Niezabijalność (Invicible)

Zwiększa Zdrowie o 10%/20%/30%.

Wielozadaniowość (Multitasker) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wielozadaniowość (Multitasker)

Strzelanie staje się możliwe również w czasie wślizgu, sprintu i przeskakiwania.

Podzielna uwaga (Divided Attention) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Podzielna uwaga (Divided Attention)

Przeładowanie staje się możliwe również w czasie wślizgu, sprintu i przeskakiwania.

Sprinter (Marathoner) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Sprinter (Marathoner)

Sprint nie zużywa Wytrzymałości.

Jak skała (The Rock) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jak skała (The Rock)

Przeciwnicy nie mogą Cię powalić.

Niezniszczalność (Indestructible) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Niezniszczalność (Indestructible)

Redukuje WSZYSTKIE obrażenia o 10%.

Zakapior (Hard Motherfucker) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zakapior (Hard Motherfucker)

Po rozpoczęciu walki otrzymujesz premię +10% (+1% za każdy kolejny punkt atutu) do Odporności i Pancerza.

Czas trwania: 10 sekund.

Demolka (Annihilation)

Mania (Manic) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Mania (Manic)

Po rozpoczęciu walki Twoja prędkość poruszania się rośnie o 20%.

Czas trwania: 10 sekund.

Niepowstrzymywalny (Unstoppable) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Niepowstrzymywalny (Unstoppable)

Rozczłonkowanie przeciwnika przyśpiesza szybkostrzelność o 10%. Kumuluje się do 3 razy.

Czas trwania: 8 sekund.

Dezintegracja (Poppin Off) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Dezintegracja (Poppin' Off)

Szansa na rozczłonkowanie przeciwnika podczas strzału ze strzelby rośnie o 25%/50%.

Biathlon (Biathlete) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Biathlon (Biathlete)

Rozrzut pocisków nie rośnie w trakcie poruszania się.

Krwawa łaźnia (Bloodbath) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Krwawa łaźnia (Bloodbath)

Rozczłonkowanie przeciwnika obniża odrzut broni o 50%.

Czas trwania: 6 sekund (+1 sekunda za każdy dodatkowy punkt atutu).

Walki uliczne (Street Brawler)

Miażdżące ciosy (Crushing Blows) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Miażdżące ciosy (Crushing Blows)

Obrażenia Silnych ataków zadawane przy pomocy broni obuchowej zostają zwiększone o 30%/40%/50%.

Wściekłe kombo (Flurry) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wściekłe kombo (Flurry)

Obrażenia wyrządzane przez ataki kombo przy pomocy broni obuchowej zwiększają się o 30%/40%/50%.

Ogłuszająca skuteczność (Dazed) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Ogłuszająca skuteczność (Dazed)

Ataki bronią obuchową mają 15%/30% szans na ogłuszenie przeciwnika.

Oszołomić i wykończyć (Opportune Strike) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Oszołomić i wykończyć (Opportune Strike)

Obrażenia zadawane bronią obuchową ogłuszonym celom zostają zwiększone o 50%.

Rozerwanie (Thrash) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Rozerwanie (Thrash)

Silne ataki bronią obuchową redukują pancerz celu o 30%.

Czas trwania: 10 sekund.

Rządza krwi (Frenzy) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Rządza krwi (Frenzy)

Pokonanie wroga zwiększa obrażenia zadawane przez bronie obuchowe o 100%.

Czas trwania: 10 sekund.

Partyzant (Guerilla) - Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Partyzant (Guerilla)

Po rozpoczęciu walki Twoje obrażenia krytyczne zwiększają się o 60%.

Czas trwania: 10 sekund (+2 sekundy za każdy kolejny punkt atutu).