Cyberpunk 2077: Najlepsze atuty (perki) - które? Cyberpunk 2077 poradnik, solucja
Z tej strony poradnika do gry Cyberpunk 2077 dowiesz się, które atuty (perki) powiązane z konkretnymi atrybutami, są najlepsze.
Atuty w grze Cyberpunk 2077 pozwalają na jeszcze lepsze dopasowanie postaci do własnego stylu gry. Zdobyte punkty atutów nie są przyporządkowane do określonej kategorii więc możesz je dowolnie rozdawać. Perków w grze Cyberpunk 2077 jest naprawdę dużo dlatego poniżej zebraliśmy listę najlepszych, z podziałem na odpowiednie kategorie.
Jeśli chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób zresetować atuty (perki) w grze Cyberpunk 2077, dokładną instrukcję tego procesu znajdziesz na osobnej stronie niniejszego poradnika.
- Refleks (Reflexes)
- Zdolności Techniczne (Technical Ability)
- Opanowanie (Cool)
- Inteligencja (Intelligence)
- Budowa Ciała (Body)
Refleks (Reflexes)
W grze Cyberpunk 2077, atuty połączone z atrybutem Refleksu zostały podzielone na trzy kategorie: Broń krótka, Karabiny oraz Broń biała. W poniższych tabelach wyselekcjonowaliśmy najlepsze z nich.
Broń krótka (Handguns)
![]() | Dziki zachód (Wild West) Neguje zmniejszone obrażenia otrzymywane przez odległe cele podczas używania rewolwerów i pistoletów. |
![]() | Westworld Szansa na trafienie krytyczne z pistoletu lub rewolweru zwiększa się o 10%, jeśli broń jest w pełni zmodyfikowana. |
![]() | Za garść eurodolarów (A Fistfull of Eurodollars) Obrażenia zadane od trafienia krytycznego z pistoletu lub rewolweru są zwiększone o 10%/20%. |
![]() | Stal trzyma stal (Steady Hand) Odrzut rewolwerów i pistoletów jest mniejszy o 30%. |
![]() | W samo południe (High Noon) Szansa na trafienie krytyczne z pistoletu lub rewolweru jest większa o 4%/8%/12%. |
![]() | Główka pracuje (Brainpower) Po trafieniu w głowę z pistoletu lub rewolweru szansa na trafienie krytyczne zwiększa się o 25%. Czas trwania: 5 sekund. |
![]() | Znikający punkt (Vanishing Point) Gdy używasz pistoletu lub rewolweru, Zwinność po udanym uniku wzrasta o 25%. Czas trwania: 6 sekund. |
![]() | Dobry, zły i brzydki (The Good, The Bad and The Ugly) Po trafieniu krytycznym z pistoletu lub rewolweru obrażenia i Pancerz zwiększają się o 30%. Czas trwania: 5 sekund (+1 sekunda za każdy kolejny punkt atutu). |
Karabiny (Assault)
![]() | Daleki strzał (Long Shot) Obrażenia wyrządzane przeciwnikom za pomocą karabinu są tym większe, im większa jest odległość od przeciwników. |
![]() | Stoicki spokój (Savage Stoic) Gdy stoisz w miejscu i strzelasz z karabinu, zadajesz obrażenia większe o 35%. |
![]() | Kule z jego imieniem (Named Bullets) Krytyczne obrażenia podczas strzelania z karabinów są większe o 35%. |
![]() | Egzekutor (Executioner) Obrażenia zadane przeciwnikom ze zdrowiem powyżej 50% za pomocą karabinu są większe o 25%. |
![]() | Pewna ręka (Nerves of Steel) Karabiny snajperskie i karabiny precyzyjne zadają dodatkowo 20%/30% obrażeń przy trafieniu w głowę. |
![]() | Niszczyciel (Punisher) Po pokonaniu przeciwnika karabin przestaje się kołysać i rozrzut pocisków nie zwiększa się w trakcie strzelania. Czas trwania: 10 sekund (+0.2 sekundy za każdy punkt atutu). |
Broń biała (Blades)
![]() | Liść na wietrze (Sting Like a Bee) Szybkość ataku za pomocą ostrzy zostaje zwiększona o 10%/20%/30%. |
![]() | Karmazynowy taniec (Crimson Dance) Kombo wykonywane za pomocą ostrzy mają 15%/30% szans na wywołanie krwawienia. |
![]() | Nieprzerwany lot (Flight of the Sparrow) Zużycie wytrzymałości podczas wszystkich ataków za pomocą ostrzy zostaje zmniejszona o 30%/50%. |
![]() | Błogosławione ostrze (Blessed Blade) Szansa na zadanie obrażeń krytycznych za pomocą ostrzy zostaje zwiększona o 20%. |
![]() | Ognisty podmuch (Fiery Blast) Obrażenia wyrządzone celowi za pomocą ostrza zwiększają się o 1%/2%/3% za każde 1% brakującego Zdrowia celu. |
![]() | Piorun śmierci (Death Bolt) Pokonanie przeciwnika za pomocą ostrza powoduje odzyskanie 20% Zdrowia i zwiększa prędkość poruszania się o 30%. Czas trwania: 5 sekund. |
![]() | Czerwony przypływ (Crimson Tide) Efekt krwawienia, wywołany przy użyciu ostrzy, może zostać nałożony trzy razy. |
![]() | Cios smoka (Dragon Strike) Zwiększa obrażenia krytyczne o 25% (+1% za każdy kolejny punkt atutu) podczas używania ostrzy. |
Zdolności Techniczne (Technical Ability)
W grze Cyberpunk 2077, atuty połączone z atrybutem Zdolności Techniczne zostały podzielone na dwie kategorie: Wytwarzanie oraz Inżynieria. W poniższych tabelach wyselekcjonowaliśmy najlepsze z nich.
Wytwarzanie (Crafting)
![]() | Mechanik (Mechanic) Rozmontowywanie przedmiotów dostarcza więcej komponentów. |
![]() | Młody Technik (True Craftsmen) Umożliwia wytwarzanie Rzadkich przedmiotów. |
![]() | Technik polowy (Field Technician) Wytwarzane bronie zadają o 2.5%/5% więcej obrażeń. |
![]() | Epicki warsztat (Grease Monkey) Umożliwia wytwarzanie Epickich przedmiotów. |
![]() | Optymalizacja kosztów (Cost Optimization) Wytwarzanie przedmiotów zużywa o 15%/30% mniej komponentów. |
![]() | Nic się nie marnuje (Waste Not Want Not) Podczas rozmontowywania otrzymujesz z powrotem modyfikacje zamontowane w przedmiotach. |
![]() | Mistrz nad mistrze (Edgerunner Artisan) Umożliwia wytwarzanie Legendarnych przedmiotów. |
![]() | Najwyższa jakość (Cutting Edge) Parametry wytwarzanych broni związane z obrażeniami zostają zwiększone o 5%. |
Inżynieria (Engineering)
![]() | W zasięgu (Can't Touch This) Jesteś odporny na efekty rzucanych przez Ciebie granatów. |
![]() | 11 na 10 (Up to 11) Pozwala naładować bronie typu Tech do 75%/100% ich pojemności. |
![]() | Tesla Mnożnik naładowania broni typu Tech jest większy o 15%/35%/55%. |
![]() | Broń Gaussa (Ubercharge) W pełni naładowana broń typu Tech zadaje o 50% więcej obrażeń. |
![]() | Siła przebicia (Fuck All Walls) Zmniejsza o 30% poziom naładowania broni typu Tech niezbędny do przebicia ścian. |
![]() | Swobodny przepływ (Superconductor) Broń typu Tech ignoruje Pancerz. |
![]() | Prowizorka (Revamp) Bronie typu Tech zadają o 25% więcej obrażeń. Obrażenia naładowaną bronią zostają zwiększone o 10% (+1% za każdy kolejny punkt atutu). |
Opanowanie (Cool)
W grze Cyberpunk 2077, atuty połączone z atrybutem Opanowanie zostały podzielone na dwie kategorie: Skradanie się oraz Zimna krew. W poniższych tabelach wyselekcjonowaliśmy najlepsze z nich.
Skradanie się (Stealth)
![]() | Przyczajony tygrys (Crouching Tiger) Prędkość ruchu podczas skradania się jest zwiększona o 20%. |
![]() | Cios z cienia (Strike from the Shadows) Podczas skradania się szansa na trafienie krytyczne wzrasta o 15%. |
![]() | Uskrzydlająca eliminacja (Leg Up) Po wyeliminowaniu przeciwnika Twoja prędkość rośnie o 30%. Czas trwania: 10 sekund. |
![]() | Snajper (Sniper) Trafienia w głowę poza walką wyrządzają o 30%/50% więcej obrażeń.. |
![]() | Duch (Ghost) Czas potrzebny do wykrycia Cię zostaje wydłużony o 20%/40%. |
![]() | Oszukanie śmierci (Cheat Death) Gdy Twoje zdrowie spadnie poniżej 50% maksymalnego poziomu, zadawane Ci obrażenia zostają zredukowane o 50%. Czas trwania: 10 sekund. Ograniczenia: nie może zdarzyć się częściej niż raz na minutę. |
Zimna krew (Cold Blood)
![]() | Zimna krew (Cold Blood) Pokonanie przeciwnika aktywuje efekt Zimnej krwi oraz zwiększa prędkość poruszania się o 2% za każdy aktywny ładunek. Efekt kumuluje się maksymalnie 1/2/3 razy. Czas trwania: 10 sekund. |
![]() | Stan krytyczny (Critical Condition) Wydłuża czas trwania Zimnej krwi o 5/10 sekund. |
![]() | Zimniejsza krew (Coldest Blood) Ilość możliwych ładunków Zimnej krwi jest zwiększona o 1. |
![]() | Zimna precyzja (Frozen Precision) Obrażenia od trafień w głowę są zwiększone o 50%. Nie wymaga aktywnego efektu Zimnej krwi. |
![]() | Zimna kalkulacja (Cold and Calculating) Trafienie krytyczne zapewnia 25% szans na zaaplikowanie ładunku Zimnej krwi. |
![]() | Nie do zdarcia (Unbreakable) Maksymalna ilość możliwych ładunków Zimnej krwi zostaje zwiększona o 1. |
![]() | Immunitet (Immunity) W czasie trwania efektu Zimnej krwi jesteś odporny na krwawienie, truciznę, podpalenie i porażenie. |
![]() | Bezlitosny (Merciless) W czasie trwania Zimnej krwi szansa na krytyczne trafienie wzrasta o 10% (+1% za każdy kolejny punkt atutu), a obrażenia krytyczne wzrastają o 25% (+3% za każdy kolejny punkt atutu). |
Inteligencja (Intelligence)
W grze Cyberpunk 2077, atuty połączone z atrybutem Inteligencji zostały podzielone na dwie kategorie: Naruszenie Protokołu oraz Hakowanie Bojowe. W poniższych tabelach wyselekcjonowaliśmy najlepsze z nich.
Naruszenie Protokołu (Breach Protocol)
![]() | Zbiorowe osłabienie (Mass Vulnerability) Odblokowuje Demona Zbiorowe osłabienie. Zmniejsza u przeciwników odporność na obrażenia fizyczne o 30%. Czas trwania: 3/6 minut. |
![]() | Zbiorowa podatność (Mass Vulnerability: Quickhacks) Ulepsza Demona Zbiorowe osłabienie. Przeciwnicy otrzymują również zwiększone o 30% obrażenia od Hacków. |
![]() | Wydajność (Efficiency) Wczytanie trzech lub więcej Demonów w trakcie pojedynczego Naruszenia Protokołu powoduje zwiększenie regeneracji Pamięci o 3/6 przez 60 sekund. Czas trwania: 50 minut. |
![]() | Kompresja danych (Compression) Długość sekwencji Demonów zostaje zmniejszona o 1, minimum do 2. |
![]() | Optymalizacja bufora (Buffer Optimization) Czas trwania efektów każdego Demona zostaje zwiększony o 100%. |
![]() | Przewaga na starcie (Head Start) Aktywacja Naruszenia Protokołu powoduje automatyczne załadowanie pierwszego Demona z listy. |
![]() | Transmigracja (Transmigration) Podczas hakowania licznik czasu minigry zwiększa się o 50% (+5% za każdy kolejny punkt atutu). |
Hakowanie bojowe (Quickhacking)
![]() | Biosynergia (Biosynergy) Pamięć Cyberdecku odnawia się w walce. Co 60 sekund odnawia się 4/8/12 Pamięci. |
![]() | Podtrzymanie sygnału (Signal Support) Czas trwania Hacków staje się dłuższy o 25%/50%. |
![]() | Propagacja (Diffusion) Odległość rozprzestrzeniania się Hacków rośnie dwa razy. |
![]() | Krytyczny błąd (Critical Error) Hacki wywołują trafienia krytyczne w zależności od poziomu trafienia krytycznego i obrażeń krytycznych, jakimi dysponujesz. |
![]() | Optymalizacja (Optimization) Obniża koszt Hacków i 1 punkt Pamięci Cyberdecku. |
![]() | Metoda Bartmossa (Bartmoss' Legacy) Odblokowuje schematy do wytwarzania Legendarnych Hacków. |
![]() | Absolutna regeneracja pamięci (Master RAM Liberator) Regeneracja Pamięci Decku zwiększa się o 50% (+1% za każdy kolejny punkt atutu). |
Budowa Ciała (Body)
W grze Cyberpunk 2077, atuty połączone z atrybutem Budowa Ciała zostały podzielone na trzy kategorie: Wysportowanie, Demolka oraz Walki uliczne. W poniższych tabelach wyselekcjonowaliśmy najlepsze z nich.
Wysportowanie (Athletics)
![]() | Niezabijalność (Invicible) Zwiększa Zdrowie o 10%/20%/30%. |
![]() | Wielozadaniowość (Multitasker) Strzelanie staje się możliwe również w czasie wślizgu, sprintu i przeskakiwania. |
![]() | Podzielna uwaga (Divided Attention) Przeładowanie staje się możliwe również w czasie wślizgu, sprintu i przeskakiwania. |
![]() | Sprinter (Marathoner) Sprint nie zużywa Wytrzymałości. |
![]() | Jak skała (The Rock) Przeciwnicy nie mogą Cię powalić. |
![]() | Niezniszczalność (Indestructible) Redukuje WSZYSTKIE obrażenia o 10%. |
![]() | Zakapior (Hard Motherfucker) Po rozpoczęciu walki otrzymujesz premię +10% (+1% za każdy kolejny punkt atutu) do Odporności i Pancerza. Czas trwania: 10 sekund. |
Demolka (Annihilation)
![]() | Mania (Manic) Po rozpoczęciu walki Twoja prędkość poruszania się rośnie o 20%. Czas trwania: 10 sekund. |
![]() | Niepowstrzymywalny (Unstoppable) Rozczłonkowanie przeciwnika przyśpiesza szybkostrzelność o 10%. Kumuluje się do 3 razy. Czas trwania: 8 sekund. |
![]() | Dezintegracja (Poppin' Off) Szansa na rozczłonkowanie przeciwnika podczas strzału ze strzelby rośnie o 25%/50%. |
![]() | Biathlon (Biathlete) Rozrzut pocisków nie rośnie w trakcie poruszania się. |
![]() | Krwawa łaźnia (Bloodbath) Rozczłonkowanie przeciwnika obniża odrzut broni o 50%. Czas trwania: 6 sekund (+1 sekunda za każdy dodatkowy punkt atutu). |
Walki uliczne (Street Brawler)
![]() | Miażdżące ciosy (Crushing Blows) Obrażenia Silnych ataków zadawane przy pomocy broni obuchowej zostają zwiększone o 30%/40%/50%. |
![]() | Wściekłe kombo (Flurry) Obrażenia wyrządzane przez ataki kombo przy pomocy broni obuchowej zwiększają się o 30%/40%/50%. |
![]() | Ogłuszająca skuteczność (Dazed) Ataki bronią obuchową mają 15%/30% szans na ogłuszenie przeciwnika. |
![]() | Oszołomić i wykończyć (Opportune Strike) Obrażenia zadawane bronią obuchową ogłuszonym celom zostają zwiększone o 50%. |
![]() | Rozerwanie (Thrash) Silne ataki bronią obuchową redukują pancerz celu o 30%. Czas trwania: 10 sekund. |
![]() | Rządza krwi (Frenzy) Pokonanie wroga zwiększa obrażenia zadawane przez bronie obuchowe o 100%. Czas trwania: 10 sekund. |
![]() | Partyzant (Guerilla) Po rozpoczęciu walki Twoje obrażenia krytyczne zwiększają się o 60%. Czas trwania: 10 sekund (+2 sekundy za każdy kolejny punkt atutu). |