Cyberpunk 2077: Drugi braindans - gdzie jest Relikt? Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz rozwiązanie zagadki drugiego braindansu, czyli tej, która dotyczy prześledzenia wspomnień Evelyn w celu zlokalizowania Reliktu. Jest to częścią głównej misji Cherchez La Femme - The Information.

Braindans, o którym mowa, załącza się w głównym queście Cherchez La Femme - Cyberpunk 2077: Drugi braindans - gdzie jest Relikt? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Braindans, o którym mowa, załącza się w głównym queście Cherchez La Femme. Jest on drugim w kolejności, czyli tym już po zaliczeniu samouczka z odtwarzania braindansów z udziałem Judy. Twoim zadaniem jest przeanalizowanie nagrania wspomnień Evelyn podczas jej wizyty w apartamencie Yorinobu.

Główny cel to odnalezienie miejsca przechowywania Reliktu (Relic), aczkolwiek możesz też zaliczyć dwa opcjonalne cele - Cyberpunk 2077: Drugi braindans - gdzie jest Relikt? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Główny cel to odnalezienie miejsca przechowywania Reliktu (Relic), aczkolwiek możesz też zaliczyć dwa opcjonalne cele. Pierwszy z nich to obejrzenie nagrania w całości. Nie przewijaj go do tyłu, tylko pozwól żeby docelowo zostało do końca wyświetlone - trwa nieco ponad 3 minuty.

Zresetuj nagranie żeby rozpocząć analizowanie go od początku - Cyberpunk 2077: Drugi braindans - gdzie jest Relikt? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zresetuj nagranie żeby rozpocząć analizowanie go od początku. Spauzuj nagranie tuż po otwarciu się drzwi windy i spotkaniu Smashera. Zeskanuj kamerę czujnika ruchu po prawej stronie - musisz znajdować się w warstwie wizualnej. To jedno z urządzeń powiązanych z drugim opcjonalnym celem braindansu - przeskanowaniem wszystkich systemów bezpieczeństwa.

Wznów nagranie, ale po chwili je ponownie zatrzymaj - Cyberpunk 2077: Drugi braindans - gdzie jest Relikt? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wznów nagranie, ale po chwili je ponownie zatrzymaj. Pozostań w warstwie wizualnej i zeskanuj pokazany na obrazku system alarmowy.

Załącz dalsze odtwarzanie, ale zatrzymaj nagranie w okolicach 30 sekundy - Cyberpunk 2077: Drugi braindans - gdzie jest Relikt? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Załącz dalsze odtwarzanie, ale zatrzymaj nagranie w okolicach 30 sekundy. Przełącz się na warstwę audio i zeskanuj pokazane na obrazku źródło dźwięku - rozmówcę Yorinobu.

Przewiń nagranie odrobinę do przodu - Cyberpunk 2077: Drugi braindans - gdzie jest Relikt? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Przewiń nagranie odrobinę do przodu. Pozostań na warstwie audio, ale tym razem zeskanuj telefon leżący na stoliku.

Wznów nagranie i pozostawaj z kamerą blisko Yorinobu żeby podsłuchiwać prowadzoną przez niego rozmowę telefoniczną - Cyberpunk 2077: Drugi braindans - gdzie jest Relikt? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wznów nagranie i pozostawaj z kamerą blisko Yorinobu żeby podsłuchiwać prowadzoną przez niego rozmowę telefoniczną. Otrzymasz ostrzeżenie jeśli za bardzo oddalisz się od źródła dźwięku. Przesuń wtedy szybko kamerę w lepsze miejsce żeby nie trzeba było rozpoczynać podsłuchiwania od początku.

Po zaliczeniu celu z podsłuchania rozmowy powróć do warstwy wizualnej - Cyberpunk 2077: Drugi braindans - gdzie jest Relikt? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po zaliczeniu celu z podsłuchania rozmowy powróć do warstwy wizualnej. Wznów odtwarzanie i zatrzymaj je w okolicach 2:06. Do zeskanowania jest pokazane na obrazku automatyczne działko obronne. Powinno to zaliczyć opcjonalny cel dotyczący zeskanowania wszystkich systemów obronnych.

Odtwarzaj dalej - Cyberpunk 2077: Drugi braindans - gdzie jest Relikt? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Odtwarzaj dalej. Możesz zeskanować pistolet Liberty leżący przed łóżkiem. Dokonuje się tego na warstwie wizualnej w okolicach 2:42.

Twój nowy główny cel to zeskanowanie datapada w ramach warstwy wizualnej - okazja pojawia się w okolicach 2:45, a konkretnie w momencie gdy Yorinobu będzie go odkładał do szafki nocnej - Cyberpunk 2077: Drugi braindans - gdzie jest Relikt? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Twój nowy główny cel to zeskanowanie datapada w ramach warstwy wizualnej - okazja pojawia się w okolicach 2:45, a konkretnie w momencie gdy Yorinobu będzie go odkładał do szafki nocnej.

Z datapadem powiązane są potencjalne poważne bugi, które mogą uniemożliwiać zaliczenie braindansu. Mogą one objawiać tym, że datapad nie pojawi się lub będzie niedostępny do zeskanowania. Jedynym rozwiązaniem jest w takiej sytuacji załadowanie automatycznego sejwa z momentu rozpoczynania braindansu i zaliczenie tej sceny od początku.

Odblokujesz warstwę termalną, z której zacznij od razu korzystać - Cyberpunk 2077: Drugi braindans - gdzie jest Relikt? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Odblokujesz warstwę termalną, z której zacznij od razu korzystać. Rozpocznij przewijanie nagrania do tyłu po to żeby odnaleźć pominięte nowe ślady z wykorzystaniem warstwy termalnej. Pierwszy ślad znajdziesz w okolicach 2:41 - możesz zeskanować klimatyzator na ścianie. To pierwszy spośród opcjonalnych śladów.

Kolejny opcjonalny ślad znajdziesz na warstwie termalnej w okolicach 1:56 - Cyberpunk 2077: Drugi braindans - gdzie jest Relikt? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Kolejny opcjonalny ślad znajdziesz na warstwie termalnej w okolicach 1:56. Zeskanuj stolik.

Cofnij się teraz do okolic 1:03 - Cyberpunk 2077: Drugi braindans - gdzie jest Relikt? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Cofnij się teraz do okolic 1:03. Zeskanuj lodówkę, przy której stała Evelyn pozostając oczywiście cały czas na warstwie termalnej.

1 - Cyberpunk 2077: Drugi braindans - gdzie jest Relikt? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Na sam koniec cofnij się do okolic 0:39 - Cyberpunk 2077: Drugi braindans - gdzie jest Relikt? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Na sam koniec cofnij się do okolic 0:39. Relikt jest w ukrytym sejfie w podłodze i znajduje się w narożniku apartamentu, obok wielkich okiennic - zaznaczyliśmy to na obrazku 1. Zeskanuj sejf będąc na warstwie termalnej i w razie potrzeby przemieść kamerę żeby go lepiej dostrzec.

To już wszystkie ślady. Możesz zakończyć sesję braindansu.