Cyberpunk 2077: Uratowanie Evelyn - czy jest możliwe? Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Ta strona poradnika do gry Cyberpunk 2077 informuje czy możliwe jest uratowanie Evelyn Parker podczas rozgrywania aktu 2 kampanii. Życie Evelyn znajdzie się w niebezpieczeństwie i V podejmie próbę ocalenia kobiety. Są z tym związane niektóre główne i poboczne zadania gry.

Strona zawiera duże spojlery na temat dalszych losów Evelyn. Są to w dużej mierze wydarzenia, których nie można uniknąć ani zmienić. Jeśli nie zależy ci na poznaniu finału wątku Evelyn z wyprzedzeniem, to najlepiej jest odkryć go w całości samemu.

Dla przypomnienia Evelyn Parker to kobieta pracująca w zawodzie lalki / płatnej eksorty - Cyberpunk 2077: Uratowanie Evelyn - czy jest możliwe? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Dla przypomnienia Evelyn Parker to kobieta pracująca w zawodzie lalki / płatnej eksorty. Po raz pierwszy spotkasz ją podczas rozgrywania pierwszego aktu kampania, a konkretnie w głównej misji Cherchez La Femme. Do spotkania z Evelyn dochodzi w barze Lizzie's Bar i przedstawi ona też V swoją przyjaciółkę - Judy Alvarez.

Wątek Evelyn całkowicie zmieni się po awansowaniu do drugiego aktu gry - Cyberpunk 2077: Uratowanie Evelyn - czy jest możliwe? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wątek Evelyn całkowicie zmieni się po awansowaniu do drugiego aktu gry. Okaże się, że Evelyn zaginęła / została porwana. V oraz Judy wspólnymi siłami będą starali się ją odnaleźć. W ramach tej współpracy do zaliczenia są główne misje:

  1. Dom lalek - Dotyczy on wizyty w lokalu lalek o nazwie Clouds i przesłuchania jego właściciela Woodmana.
  2. Nieznane przyjemności - Dotyczy on zbadania klinika ripperdoca Fingersa wskazanego przez Woodmana (lub przez wiadomość z jego komputera).
  3. Bezład - Dotyczy on przeanalizowania braindansu powiązanego z Evelyn i zbadania elektrowni w Charter Hill.
Odnalezienie Evelyn ma miejsce po dotarciu do jednego z ostatnich pomieszczeń elektrowni - Cyberpunk 2077: Uratowanie Evelyn - czy jest możliwe? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Odnalezienie Evelyn ma miejsce po dotarciu do jednego z ostatnich pomieszczeń elektrowni. V musi wyrwać kabel z jej ciała oraz pomóc w przetransportowaniu Evelyn do mieszkania Judy.

W ramach kolejnej misji fabularnej Trzecia część nocy możesz powrócić do apartamentu Judy i podjąć próbę zadania Evelyn pytań na temat porwania i jej aktualnego stanu - Cyberpunk 2077: Uratowanie Evelyn - czy jest możliwe? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W ramach kolejnej misji fabularnej Trzecia część nocy możesz powrócić do apartamentu Judy i podjąć próbę zadania Evelyn pytań na temat porwania i jej aktualnego stanu. Niestety wszystkie próby otrzymania od niej jakichś odpowiedzi czy zareagowania na dotyk V zakończą się niepowodzeniem.

Wątek Evelyn ma niestety smutny finał - Cyberpunk 2077: Uratowanie Evelyn - czy jest możliwe? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wątek Evelyn ma niestety smutny finał. Jakiś czas po ukończeniu misji Trzecia część nocy Judy zadzwoni do V z prośbą o spotkanie - będzie to nowa poboczna misja Anihilacja. Po dotarciu do mieszkania Judy ustalisz, że Evelyn popełniła samobójstwo. Nie można niestety jej uratować ani nie można było w żaden sposób zapobiec jej próbie samobójczej inaczej zachowując się we wcześniejszych questach.