Johnny Silverhand - Keanu Reeves | Towarzysze w Cyberpunk 2077 Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

"Wake the fuck up Samurai, we have a city to burn" rozbrzmiewa w twojej głowie od konferencji na E3? Dzięki tej stronie w naszym poradniku do Cyberpunka 2077 dowiesz się wszystkich informacji na temat postaci granej przez Keanu Reeves. Johnny Silverhand to jeden z ważniejszych bohaterów w grze dlatego przygotowaliśmy o nim kompleks informacji.

Co Keanu Reeves robi w grze?

Johnny Silverhand, odtwarzany przez Keanu Reeves, ma odegrać bardzo ważną rolę w fabule Cyberpunka 2077 - Johnny Silverhand - Keanu Reeves | Towarzysze w Cyberpunk 2077 - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Johnny Silverhand, odtwarzany przez Keanu Reeves, ma odegrać bardzo ważną rolę w fabule Cyberpunka 2077. Postać ta występuje, w grze pojawia się w formie "cyfrowego ducha". Według autorów będzie on pełnoprawną postacią z własnymi celami i motywacjami.

Jak ważna będzie postać Johnny'ego?

Według wiadomości podanych przez twórców gry postać Johnnyego będzie drugą najważniejszą postacią w grze - Johnny Silverhand - Keanu Reeves | Towarzysze w Cyberpunk 2077 - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Według wiadomości podanych przez twórców gry postać Johnny'ego będzie drugą najważniejszą postacią w grze. Według twórców, aktor jest drugą postacią pod względem liczby kwestii dialogowych w grze, przez co odegra bardzo ostatnią rolę w historii.

Czy Johnny Silverhand jest dobrą czy złą postacią?

Nie jest to pytanie, na które można udzielić jednoznacznej odpowiedzi - Johnny Silverhand - Keanu Reeves | Towarzysze w Cyberpunk 2077 - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Nie jest to pytanie, na które można udzielić jednoznacznej odpowiedzi. W trakcie przechodzenia gry musisz lepiej poznać motywacje Johnny'ego Sivlerhanda i zadecydować czy chcesz z nim współpracować czy też zamierzasz pokrzyżować jego plany.

Czy można nawiązać romans z Johnnym Silverhandem?

Autorzy gry nie przewidzieli takiej opcji. Nie będzie możliwości romansowania z Johnnym Silverhandem.