Cyberpunk 2077: Judy Alvarez - towarzysz Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 zamieściliśmy informacje na temat Judy Alvarez, który jest jednym z towarzyszy V i może pomagać głównemu bohaterowi / bohaterce w wybranych głównych misjach. Dowiesz się kto to jest Judy Alvarez, kiedy po raz pierwszy się ją spotyka i jak wygląda współpraca z Judy w ramach wspólnego zaliczania misji.

Judy Alvarez - kto to jest?

Judy Alvarez to edytorka braindansu, czyli osoba, która specjalizuje się w manipulowaniu nagraniami braindance w celu ich udoskonalania lub wydobywania z nich poszukiwanych informacji - Cyberpunk 2077: Judy Alvarez - towarzysz - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Judy Alvarez to edytorka braindansu, czyli osoba, która specjalizuje się w manipulowaniu nagraniami braindance w celu ich udoskonalania lub wydobywania z nich poszukiwanych informacji. Jest ona jedną z ważniejszych postaci niezależnych pojawiających się w grze Cyberpunk 2077.

Judy i V - okoliczności pierwszego spotkania

Judy przebywa początkowo w piwnicy baru Lizzies Bar znajdującego się w dzielnicy Kabuki w Watson - Cyberpunk 2077: Judy Alvarez - towarzysz - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Judy przebywa początkowo w piwnicy baru Lizzie's Bar znajdującego się w dzielnicy Kabuki w Watson. Do lokacji tej nie możesz wkroczyć w trakcie swobodnej eksploracji Night City. Do pierwszego spotkania z Judy (oraz kolejnych) musi dojść w ramach rozwiązywania questu z jej udziałem.

Pierwsza główna misja, w której pojawia się Judy, to Cherchez La Femme (The Information). W ramach tego questu V spotka się najpierw z Evelyn Parker i następnie właśnie z Judy, która będzie asystowała V w zaliczeniu dwóch pierwszych scen braindansu.

Judy - zasady współpracy z towarzyszem

Musisz przede wszystkim wiedzieć o tym, że Judy pojawia się tylko w tych głównych misjach, w których zaplanowali to autorzy - Cyberpunk 2077: Judy Alvarez - towarzysz - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Musisz przede wszystkim wiedzieć o tym, że Judy pojawia się tylko w tych głównych misjach, w których zaplanowali to autorzy. Dodatkowo w przerwach pomiędzy głównymi misjami możesz próbować kontaktować się z Judy z użyciem telefonu - znajduje się ona na liście kontaktów. Nie zawsze jednak odbierze połączenie czy odpisze na wiadomość.

W trakcie rozgrywania głównych misji 1 aktu kampanii Judy nie będzie opuszczała swojej siedziby w Lizzie's Bar.

Sytuacja zmienia się po awansowaniu do aktu 2 - Cyberpunk 2077: Judy Alvarez - towarzysz - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Sytuacja zmienia się po awansowaniu do aktu 2. Po tym jak skontaktujesz się z nią w ramach zaliczania głównych misji drugiego aktu Judy będzie towarzyszyła V w niektórych misjach dotyczących poszukiwań Evelyn.

Judy może nie tylko asystować w poszukiwaniach i odwiedzać wraz z V kolejne "bezpieczne" lokacje, ale również brać udział w walkach. Jej rola w konfrontacjach z przeciwnikami została zaplanowana w taki sposób żeby "nie przeszkadzała ci" w prowadzonych działaniach. Jeśli będziesz chciał skradać się w danej misji, to Judy również będzie pozostawała w ukryciu. Jeśli otworzysz ogień do przeciwników, to Judy zacznie cię wspierać przy ich atakowaniu.

Nie musisz w żaden sposób ochraniać Judy ani martwić się o konieczność ratowania jej w kryzysowych sytuacjach, ale z drugiej strony nie można jej niestety wydawać żadnych poleceń. Wszystkie akcje podejmuje ona autonomicznie.

Judy i V - czy możliwy jest romans?

Tak, jest dostępna opcja romansu z Judy, przy czym musisz spełnić stosowne wymagania żeby stało się to możliwe - Cyberpunk 2077: Judy Alvarez - towarzysz - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Tak, jest dostępna opcja romansu z Judy, przy czym musisz spełnić stosowne wymagania żeby stało się to możliwe. Zacieśnienie relacji z Judy dokładniej opisaliśmy na osobnej stronie w rozdziale Romanse.